Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Skjer med å legge ord i munnen på andre? Sa aldri at han var dårlig, ei heller at jeg kunne gjøre samme jobben selv. Det var en eller annen som skrøt av pasningsspillet til Mikel, og svaret mitt til det var at jeg også kunne slå støttepasninger til en ledig medspiller rett ved meg.

 

Må svi å vite at £6m Hernandez har flere mål den siste måneden enn £50m Torres har i hele 2012.

 

La ikke noen ord i munnen din. Du sa selv at Mikel var dårlig.

 

Det svir på ingen måte. Hvorfor skal det gjøre det? Jeg sammenligner ikke Torres med Hernandez. Det vil rett og slett være urettferdig mot Hernandez og sammenligne han mot en spiller som har vunnet utrolig mye og hatt en fantastisk karriere. Om du mener Hernandez er en bedre spiller enn hva Fernando Torres er så må jeg le tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deiligste spilleren i Premier League. Trist at han kastet bort ett år på benken i United, skulle ha forlatt sommeren 2011. Han var verdensklasse i 10/11, verdensklasse de veldig få gangene han fikk sjansen i 11/12 og verdensklasse så langt denne sesongen. En fryd å se ham på banen.

 

Var en spiller jeg gjerne ville ha i fjor sommer (og i vinter) og denne sommeren som backup/erstatter for van Persie, men neida.

Lenke til kommentar

Hmmmm.... Å ødelegge et talent i en alder av 27-28 er faktisk imponerende.

 

Artig hvordan du forandrer seg fra en reflektert og fornuftig person til dette her når du enten:

 

1. Er dritings.

2. Er overtrøtt

3. Kjeder deg midt på natten.

 

Da tenker eg ikke mest på berbatov kommentarene, da eg ikke er uenig i at han hadde fortjent bedre. Resten er dog søppel.

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...