Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hernandez er ei noen glimrende fotballspiller. Han er definisjonen på en begrenset fotballspiller. I kamper hvor dere ikke har rom og sånt så er Hernandez det verste dere kan bruke og det best for motstander. Folk sammenlignet han med Solskjær. Jeg ler. Solskjær var langt målfarligere enn hva mr Begrenset er.

 

4 (3) kamper - 9 mål. Ler av deg. :)

Lenke til kommentar

Etterpåklokskapen slår til igjen. Du svarte ikke når jeg skrev det så du lot tausheten si du var enig. Jeg står for det jeg sier og jeg mener det.

 

Etterpåklokskap? Ro ro ro din båt. :)

 

Se på Hernandez, kom fra Mexico for £6m og gjør sakene sine strålende.

Hernandez er ei noen glimrende fotballspiller. Han er definisjonen på en begrenset fotballspiller. I kamper hvor dere ikke har rom og sånt så er Hernandez det verste dere kan bruke og det best for motstander. Folk sammenlignet han med Solskjær. Jeg ler. Solskjær var langt målfarligere enn hva mr Begrenset er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer fra mannen som sier Mikel er dårlig og han kan gjøre samme jobben selv.

 

Men ja, du mener Hernandez er en god fotballspiller? Isåfall så ler jeg av deg.

 

Skjer med å legge ord i munnen på andre? Sa aldri at han var dårlig, ei heller at jeg kunne gjøre samme jobben selv. Det var en eller annen som skrøt av pasningsspillet til Mikel, og svaret mitt til det var at jeg også kunne slå støttepasninger til en ledig medspiller rett ved meg.

 

Må svi å vite at £6m Hernandez har flere mål den siste måneden enn £50m Torres har i hele 2012.

Lenke til kommentar

Kommer fra mannen som sier Mikel er dårlig og han kan gjøre samme jobben selv.

 

Men ja, du mener Hernandez er en god fotballspiller? Isåfall så ler jeg av deg.

 

Hernandez spiller som spiss og spissen skal score mål. Hernandez har putta åtte mål på 18 dager. Han har gjort jobben sin. Kanskje noen Chelsea-spillere kunne lært en ting eller to fra han?

 

Og Hernandez har begynt å vise at han evner å gjøre mer enn å bare putte ballen i kassa denne sesongen. Hadde du fulgt med mer og trollet mindre ville du kanskje fått det med deg.

Lenke til kommentar

Mikel? Må være den mest oppskrytte spilleren i PL de siste 6-7 årene. Han var ikke god nok til en fast plass hos Lyn engang, og det med god grunn.

Mikel er en utrolig begrenset spiller. Alt han gjør er å slå støttepasninger. En dårlig versjon av Michael Carrick.

Kan du ikke forklare hva som er så bra med Mikel? Han har 0 mål og 8 assists på 11 820 (!) minutter i PL-karrieren sin. Carrick har 13 mål og 20 assists på 14 151 minutter i nøyaktig samme periode. Og jeg vet at hovedoppgaven til defensive midtbaneankere ikke er å bidra med målpoeng, men jeg har i perioder irritert meg grønn over at Carrick ikke har bidratt nok offensivt. Likevel viser statistikken at han er klart bedre enn Mikel fremover på banen. Sett meg opp i den posisjonen og jeg hadde også greid å slå en feilfri støttepasning til nærmeste ledige medspiller 10m unna meg. Gjør det meg til en god og viktig fotballspiller? Nei.

 

Når du sier at en spiller med god grunn ikke får plass på Lyn så sier du at han er dårlig. Du sier i tillegg at alt han gjør er å slå støttepasninger.

Lenke til kommentar

Tror ikke så mange er uenige i at Chicharito er en begrenset spiller, selv om han, som sagt, har vært veldig imponerende også i andre faser av spillet i det siste. Han er begrenset, men han gjør hovedoppgaven sin ekstremt bra. Han er ikke verdensklasse, men han er mer enn god nok til den rollen han har i Man Utd som en måljeger som kan komme innpå mot slutten. Jeg vil tørre å påstå at det å være god nok til å spille en viktig rolle i Man Utd er nok til å bli betegnet som en god fotballspiller.

 

Valencia er nogenlunde lik. Han har ikke et venstreben, og kan være veldig begrenset av og til. Men det han gjør bra, det gjør han enormt bra, noe som gjør han til PLs beste kantspiller. For å ta det til det ekstreme; en spiller som scorer hver gang han skyter, ville faktisk vært verdens beste spiller, uansett hvor begrenset han måtte være ellers.

Lenke til kommentar

Når du sier at en spiller med god grunn ikke får plass på Lyn så sier du at han er dårlig. Du sier i tillegg at alt han gjør er å slå støttepasninger.

 

Selv om Latias ikke burde sammenligne Carrick og Mikel i første omgang er jeg fortsatt enig i at Mikel er relativt dårlig iforhold til de det er naturlig å sammenligne ham med. Jeg tenker her på spillere som Lucas Leiva, Cheick Tioté, Maraoune Fellaini, Sandro og Mohamad Diamé. Alle disse spillerne her er forholdsvis mye bedre spillere på forholdsvis dårligere lag. Å si at han er en håpløs fotballspiller er nok en ganske vanlig overdrivelse.

Lenke til kommentar

Tror ikke så mange er uenige i at Chicharito er en begrenset spiller, selv om han, som sagt, har vært veldig imponerende også i andre faser av spillet i det siste. Han er begrenset, men han gjør hovedoppgaven sin ekstremt bra. Han er ikke verdensklasse, men han er mer enn god nok til den rollen han har i Man Utd som en måljeger som kan komme innpå mot slutten. Jeg vil tørre å påstå at det å være god nok til å spille en viktig rolle i Man Utd er nok til å bli betegnet som en god fotballspiller.

 

Valencia er nogenlunde lik. Han har ikke et venstreben, og kan være veldig begrenset av og til. Men det han gjør bra, det gjør han enormt bra, noe som gjør han til PLs beste kantspiller. For å ta det til det ekstreme; en spiller som scorer hver gang han skyter, ville faktisk vært verdens beste spiller, uansett hvor begrenset han måtte være ellers.

 

Veldig sant. Begrensede spillere har til og med vunnet gullballen ved flere anledninger. Sier bare Michael Owen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...