Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Emirates er en fantastisk flott stadion, anbefaler alle og besøke den. Men det er ikke hjemme og det er rett og slett sinnsykt skuffende. Jeg sto på Clock End i en 6-1 seier så liv var det, men omtrent den eneste delen av stadion med liv på utenom bortefansen rett på siden av oss. Du har kun lov og reise deg ved mål og ellers så kommer stewards hit og kjefter.

 

Ser du skal på bortekamp, kudos for det. Skal være veeeeldig mye bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så klart ikke forbud mot å skrike høyt, det er satt på spissen. Men utviklingen har vært den samme på alle arenaer i PL og har vel snart blitt standard rundt omkring. Du skal være rimelig lokalkjent for å vite hvilke deler av tribunene du kan "gjøre som du vil" på, evt må du blandt bortefansen.

Lenke til kommentar

Joa, folka reiser seg for sjangser og skriker da, men ellers lite. Var jævla kleint at en av de jeg reiste med(ikke Arsenalfan btw, bare med over for rølp) fikk lov til og sove for han var så full under kampen mens jeg og de engelskmenna på siden av meg fikk streng beskjed om at vis vi ikke roa oss ned ble vi hevet ut når vi sang og stod oppe i en heller døll periode av kampen. Tragisk.

 

Old Trafford og Anfield o.l har fremdeles historien bak seg, så det er fremdeles hjemme for disse lagene og de får en enorm fordel av og spille hjemme, men Emirates virker helt fjernt. Det er som og spille på nøytral grunn, og for min del ligger skylda mye mer på den stadige mer kontrollen og "utestenginga" av den "harde kjernen" fra Islington og at stadionen er full av folk som blir fornærma om folk synger eller står.

 

Hadde gitt en halv ball og muligens litt til for å stå på North bank på 70-80 tallet.

 

Jeg må bare få det klart at turen over var det største høydepunktet i mitt liv, men det hadde vært så uendelig mye større om jeg faktisk kunne kommet inn på Emirates og følt meg hjemme, istedenfor så føltes det som om jeg så Arsenal på en nøytral bane og den skikkelige følelsen av velvære og at jeg kom til en plass jeg hørte hjemme kom på puben og turen opp og ned til Emirates, det var liksom bare et stopp før vi gikk tilbake til det jeg var over for. Jeg har hørt at tinga er annerledes på toppkamper, og det stemmer nok til en viss grad. Men antall turister(egentlig idiotisk at jeg går så hardt ut mot dem, jeg som er turist selv) stiger nok også pga billettpriser.

Lenke til kommentar

Målscorere i PL 12/13

 

Man Utd

van Persie

Rooney

Kagawa

Rafael

Powell

Buttner

Cleverley

Hernandez

Evans

Nani

Scholes

Evra

Welbeck

 

Sunderland

Fletcher

 

Utrolig at det fortsatt ikke har skjedd noen endringer på denne lista. Sunderland er udugelige foran mål, tror dog at det løsner for dem i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...