Latias Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Det er ikke akkurat reservene Barca stiller med heller. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Digg! Flirte godt av bortefansen til United og i dag: " We're Man United, we'll play in the dark! " Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Messi reduserer. Typisk om de stjeler poeng på overtiden nå. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 18 år og scorer på hjemmebane samtidig som man vinner mot Barca, jaja - kunne hatt en dårligere dag! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Rimelig vilt på tribunen der idag. Celtic fansen var helt ville! Morro Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 84/16% i possession, Barca med 868 pasninger med riktig adresse, Celtic med 103. Football! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Heldigvis vinner man ikke fotballkamper med høyest antall pasninger! 5 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Fantastisk av Celtic! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Haha, for noen tabber av Tottenham! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 THE WEIRD & THE WONDERFUL Hvilke hadde dere likt å oppleve? Færøyene med det vakre landskapet og den utsikten fra fotballbanen hadde vært lekkert. Singapore sin var heller ikke så verst, men jeg vet ikke hvor begeistret jeg hadde vært for å spille fotball der ute. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Likte også Færøyene godt, også har jeg alltid hatt en svakhet for Braga sin bane. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Arsenal - Fullham på Emirates i morgen. Blir min første PL kamp Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Arsenal - Fullham på Emirates i morgen. Blir min første PL kamp Kos deg! Skal selv på Wigan - Arsenal og Arsenal - West Ham/Newcastle ( avhenger om hvilke billetter jeg får tak i) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Hvordan er det å være på Emirates? Har hørt fra folk som har vært på omvisning/kamp at det er kjekt der, men skulle likevel ønske at jeg hadde tatt turen til Highbury. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Synes det er veldig fint der. Dog synes jeg f.eks Old Trafford er en mye bedre plass stemningsmessig, var veldig stille på Emirates når jeg var der mot Chelsea i april. Eneste som fikk fansen til å åpne munnen var Cashley og Terry. Uansett absolutt verdt å ta turen! Endret 9. november 2012 av cfthompson Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 PL er generelt verdt pengene. Var selv på Stamford Bridge i fjor mot Man City. Det er helt latterlig hvor mye TV klarer å fjerne. Stemningen og alt er noe for seg selv. Heldigvis var jeg så heldig som fikk oppleve seier. Det å marsere ut fra Stamford Bridge og ut i gatene i London mens flere 1000 synger rundt deg er absolutt en opplevelse. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Kos deg! Skal selv på Wigan - Arsenal og Arsenal - West Ham/Newcastle ( avhenger om hvilke billetter jeg får tak i) Takk skal du ha! Gleder meg veldig. Satser på magisk stemning. Kjipt jeg sitter på dritt tribune.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hvordan er det å være på Emirates? Har hørt fra folk som har vært på omvisning/kamp at det er kjekt der, men skulle likevel ønske at jeg hadde tatt turen til Highbury. Grei stadion. Såg Arsenal-Chelsea for noen år siden der. Satt rett ved borte-fansen, var ikke det sykeste trøkket, men til tider var det ok. Gode seter da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå