Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Nei, det gjør jeg ikke, men når jeg kommer til fotballdelen til forumet av forumet forventer jeg å lese om fotball. Selv synes jeg presidentvalget er veldig interessant, og har ikke så mye imot det, men synes det blir dumt om dette skal bli en skravletråd for alt mulig rart når det faktisk finnes andre tråder for det. Men om du har kontroll og ikke lar det skli enda lengre ut så får det vel være slik. Go Obama.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På kvelden til valget har jeg ikke noe problemer med at det blir diskutert til US-politikk, det er tross alt tirsdag og en stund til neste PL-dag, selv om noen PL-lag skal ut i Europa i morgen. Litt enig med Latias, hadde vert moro med Romney - men mest for å se reaksjonene til folk. Skadefryd <3

Lenke til kommentar

Det er slik de fleste kafeene/pubene på forumet fungerer, altså som generelle pratetråder for brukerne av kategorien. Å ta en liten prat om andre ting i ny og ne skader ikke, spesielt ikke på slike tider av døgnet der det ikke er mye fotball å prate om. Det er godt at folk kommer med tilbakemeldinger, men jeg vil anbefale at dere tar det i denne tråden.

Lenke til kommentar

Ahh, tilfeldige tall og selvforherligelse, så søtt.

 

Norske medier har jo gitt inntrykk av at dette var dødt løp og dødsspennende, siden det åpenbart selger mer/får flere klikk. Realiteten er at Obama har vært totalt overlegen ganske lenge, og forskjellen har økt mot slutten. Valget endte jo da også med voldsom seier og knusende margin. Så jeg tør påstå media ikke har vært så pro Obama som mange skal ha det til.

 

At nordmenn er pro Obama er jo heller ikke så rart - Romney er mer høyrevridd og mer sosialkonservativ enn noen norsk politiker av betydning. Politikken hans passer overhodet ikke i Norge, så da liker selvfølgelig ikke Nordmenn ham. De fleste har tross alt ikke noe grunnlag for å mene noe om hvordan politikken hans vil passe i USA, statens rolle er en helt annen der, samfunnsstrukturene annerledes og i det hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/sport/fotball/spania/ronaldo-innroemmer-jeg-vil-heller-til-psg-enn-manchester-city-eller-chelsea-3918485.html

 

Jeg er mer interessert i å gå til PSG enn Manchester City eller Chelsea. Det er tre store klubber og for selvtilliten så er det bra at en av de klubbene vil ha deg. Men for min egen del er det ikke noe jeg går rundt og tenker på, konstaterer Ronaldo.
Lenke til kommentar

Ronaldo har et enormt navn på Old Trafford. Det var Man Utd som gjorde han til den spilleren han er i dag. Er såpass naiv at jeg oppriktig talt tror at han ikke er interessert i å brenne alle broer. Med det sagt, fotballspillere flest er noen griske og egoistiske drittunger. Money talks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...