Aleks Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Nei, det gjør jeg ikke, men når jeg kommer til fotballdelen til forumet av forumet forventer jeg å lese om fotball. Selv synes jeg presidentvalget er veldig interessant, og har ikke så mye imot det, men synes det blir dumt om dette skal bli en skravletråd for alt mulig rart når det faktisk finnes andre tråder for det. Men om du har kontroll og ikke lar det skli enda lengre ut så får det vel være slik. Go Obama. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 På kvelden til valget har jeg ikke noe problemer med at det blir diskutert til US-politikk, det er tross alt tirsdag og en stund til neste PL-dag, selv om noen PL-lag skal ut i Europa i morgen. Litt enig med Latias, hadde vert moro med Romney - men mest for å se reaksjonene til folk. Skadefryd <3 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Når ble Aleks medlem av forumpolitiet a? Du er 2 år for sent ute om du kom til dette forumet for å lese om fotball. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Det er slik de fleste kafeene/pubene på forumet fungerer, altså som generelle pratetråder for brukerne av kategorien. Å ta en liten prat om andre ting i ny og ne skader ikke, spesielt ikke på slike tider av døgnet der det ikke er mye fotball å prate om. Det er godt at folk kommer med tilbakemeldinger, men jeg vil anbefale at dere tar det i denne tråden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Den er grei. Er kanskje vant til off-topic reglene i fra mer vanlige tråder. Og har vært her en god stund nå og lest for det meste fotball, så forstår ikke helt hva du mener, Smågal. Endret 6. november 2012 av Aleks 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Litt enig med Latias, hadde vert moro med Romney - men mest for å se reaksjonene til folk. Skadefryd <3 Dette er jo bare latterlige tall. Ingen tvil om hvem som er underdog blant nordmennene. Norske medier sitter nok og håper på Romney-seier, da har de masse å skrive om ut året. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Neh. Norske medier er probama så til de grader. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Er ikke noe nytt at nordmenn (50% av oss lever på staten) er kvasikommunister og liker Obama. Resten av oss som jobber og betaler masse skatt er mer balanserte.. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Ahh, tilfeldige tall og selvforherligelse, så søtt. Norske medier har jo gitt inntrykk av at dette var dødt løp og dødsspennende, siden det åpenbart selger mer/får flere klikk. Realiteten er at Obama har vært totalt overlegen ganske lenge, og forskjellen har økt mot slutten. Valget endte jo da også med voldsom seier og knusende margin. Så jeg tør påstå media ikke har vært så pro Obama som mange skal ha det til. At nordmenn er pro Obama er jo heller ikke så rart - Romney er mer høyrevridd og mer sosialkonservativ enn noen norsk politiker av betydning. Politikken hans passer overhodet ikke i Norge, så da liker selvfølgelig ikke Nordmenn ham. De fleste har tross alt ikke noe grunnlag for å mene noe om hvordan politikken hans vil passe i USA, statens rolle er en helt annen der, samfunnsstrukturene annerledes og i det hele tatt. 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 For å komme (delvis) tilbake til Fotball: Ronaldo sier at han ikke er interessert i å komme til Chelsea eller City, han drar heller til PSG. Hva mener folket om det? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 æ nei? Han sa at alle spillere drømmer om dra til klubber som Chelsea, City eller PSG, men hans drøm er å fortsette å spille i Real Madrid. Kan du gi meg kilde på den påstanden din? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 http://www.tv2.no/sport/fotball/spania/ronaldo-innroemmer-jeg-vil-heller-til-psg-enn-manchester-city-eller-chelsea-3918485.html Jeg er mer interessert i å gå til PSG enn Manchester City eller Chelsea. Det er tre store klubber og for selvtilliten så er det bra at en av de klubbene vil ha deg. Men for min egen del er det ikke noe jeg går rundt og tenker på, konstaterer Ronaldo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Ronaldo har et enormt navn på Old Trafford. Det var Man Utd som gjorde han til den spilleren han er i dag. Er såpass naiv at jeg oppriktig talt tror at han ikke er interessert i å brenne alle broer. Med det sagt, fotballspillere flest er noen griske og egoistiske drittunger. Money talks. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 http://www.tv2.no/sp...ea-3918485.html Hm, alle steder jeg har lest sitater fra det intervjuet sier ikke det som TV2 skriver her. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hvis noen kan linke til original-artikkelen hos france football så kan jeg oversette og fjerne all tvil Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Chelsea Youth @chelseayouth Nice to hear that Ole Gunnar Solskjaer hosted the Chelsea U19s for lunch before our recent @NextGenSeries game in Molde. Top gesture. Morsomt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Skulle nesten tatt turen nedover for å få sett ungguttene spille, men så var det faktumet at kampen spilles i Molde da. Piazon og Feruz blir forøvrig spennende å følge fremover. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Haha, lo godt når jeg så Terry på trenings sykkelen på sidelinja her Endret 7. november 2012 av Sending! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå