AnewZ Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Tviler jeg på. +1 er en time bak. Der tok Dortmund ledelsen mot Real! Whatchu talkin about willis? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Whatchu talkin about willis? Du så at du så kampen på itv+1. Det er feil. +1 er én time bak. 1-1 for Real nå. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Unnskyld da, ser kampen på ITV1. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Du er tilgitt. Dortmund opp i ledelsen igjen. Morsom kamp i Madrid! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Real snytt for en scoring der. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Unsett hva som skjer i CL så er Ajax og Dortmund de egentlige vinnerne Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Der var det 2-2. Tipper City snur alt og går videre fra gruppa nå. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Hvorfor slenger ikke Weidenfeller seg der.. Endret 6. november 2012 av jdmik Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Synd at Wayne Rooney tapte mot Obama da http://www.tv2.no/play/underholdning/har-du-hoert-at-obama-vant-valget-677005.html Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Romney eller Obama? Nesten så jeg håper Romney tar det, bare for å se hvordan verden reagerer i etterkant. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 De dommerne som står bak mål er helt ubrukelige. Hvorfor de er der skjønner ikke jeg. City snytt for både straffe og mål. Eksempel på hva dommerfeil kan gjøre, sannsyneligvis koster dette tullet City en CL plass videre. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Romney eller Obama? Nesten så jeg håper Romney tar det, bare for å se hvordan verden reagerer i etterkant. Som forumveileder forstår du vel at dette ikke er plassen å ta opp dette? Endret 6. november 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Som forumveileder forstår du vel at dette ikke er plassen å ta opp dette? Hæ? Dette har i to år fungert som en liten pratetråd for PL-fans. Ingen har sagt at alt i denne tråden skal handle om PL. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 For å sitere deg selv i fra førsteposten: "Dette er en generell tråd for Premier League. All diskusjon rundt/om PL kan taes i denne tråden. Bruk gjerne tråden som en generell skravletråd for oss PL-entusiaster, men ikke la det skli ut for mye." Vil si presidentvalget er å skli rimelig langt. 6 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg håper på Obama siden han heier på West Ham. Vips, så handlet det litt om PL. 5 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg håper på Obama siden han heier på West Ham. Vips, så handlet det litt om PL. Sjakk matt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 For å sitere deg selv i fra førsteposten: "Dette er en generell tråd for Premier League. All diskusjon rundt/om PL kan taes i denne tråden. Bruk gjerne tråden som en generell skravletråd for oss PL-entusiaster, men ikke la det skli ut for mye." Vil si presidentvalget er å skli rimelig langt. Med "ikke la det skli ut for mye" mener jeg at dette ikke er stedet for lange og endeløse diskusjoner om ting som ikke handler om PL. En lang debatt om f.eks. hvor korrupt Romney er, da har vi sklidd rimelig langt. Å stille et lite spørsmål om hvem som blir verdens mektigste mann de neste fire årene, det ser ikke jeg som å skli langt. Som du (forhåpentligvis) har fått med deg så er dette en pub. Prater du bare om fotball når du er på pub? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå