Muggkaare Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 WBA slo Southampton 2-0 etter to mål av Odemwingie og kryper opp på 5. plass. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Kun Man Utd og WBA vant sine kamper av de tolv første på tabellen. Sjeldent syn. Virker som at ligaen er jevnere enn noen gang. Odemwingie må være en av de mest undervurderte spillerne i ligaen. Han har gjort det brukbart i 2-3 år nå for Baggies uten å få den voldsomme oppmerksomheten. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Sa det seinest i forrige uke når Newcastle spilte mot WBA at jeg så veldig, veldig gjerne hadde ville hatt Odemwingie i Newcastlwe om han var noen 3-5 år ynrge. Er vel 31 år allerede? Liker'n jævlig godt! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Odemwingie må være en av de mest undervurderte spillerne i ligaen. Han har gjort det brukbart i 2-3 år nå for Baggies uten å få den voldsomme oppmerksomheten. Tja. Ble vel linket til Tottenham og Arsenal etter første sesongen, litt sånn Clint Dempsey-style. Etter andre sesongen leste vi om linker til Liverpool og West Ham, så jeg vil si han er på en nedadgående kurve. Ble vel blant annet utvist tidligere i år for galskap. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Ajax i ledelsen borte mot City. For et trist lag sistnevnte er. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Skjønner ikke hva det er med dem og CL Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Hahahaha. Klasse av Toure Endret 6. november 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Haha, 0-2 nå. For en klubb! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Woohoo. Må Mancini gå tror dere? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Woohoo. Må Mancini gå tror dere? Neh, de snur dette. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Var rykter om at han har kniven på strupen med tap her, så det forundrer meg ikke om han må. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 0-2 Faktisk. City i ferd med å ryke ut av europa. Fordel for dem i PL det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Morsomt hvor fort man glemmer dårlige sesonger. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 0-2 Faktisk. City i ferd med å ryke ut av europa. Fordel for dem i PL det. De har iallefall alt på det rene om de påstår at Ligaen betyr alt da. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hahahaha. Klasse av Toure 1+ til meg selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Fy faen. Typisk. Endret 6. november 2012 av Latias Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hvor ser dere kampen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg har et kjekt viasat-abo jeg sitter på her . Kan zappe mellom 4 kamper. Bra jobba av Arsenal så langt, sterkt med 0-2! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 itv+1 Tviler jeg på. +1 er en time bak. Der tok Dortmund ledelsen mot Real! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå