Ol'H Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Går rykter om Maradona. Føler med deg Chef. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Haha, det kan bli interessant. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Forhåpentligvis blir han ikke manager, men heller sportsdirektør og får ansvar for kjøp. Forhåpentligvis blir en med litt mer erfaring og bein i nesa manager. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Haha, mye moro på Sky Sports nå. Big Sam fikk visst sparken fordi de nye indiske eierne mener at han ikke er god nok til å ta Blackburn opp til Champions League-plass. Synd om det stemmer, for jeg liker ikke retningen PL tar med alle disse udugelige eierne. Først Hughton og nå Sam. Om det er noen managere som skulle ha hatt sparken nå, skulle det ha vært Roy eller Grant. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Noen må snart skjønne at det ikke går ann å ha 10 lag i CL, kommer til å ødelegge så utrolig mange lag når pengene fra CL ikke kommer inn. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Argentinere Diego Maradona kan få til klubben visst han blir ansatt: - Carlos Tevez - Sergio Aguero - Martin Demichelis - Jonas Gutierrez - Sergio Romero - Nicolas Otamendi Alle disse har et godt forhold til Diego, eller debuterte på landslaget under han! Og alle er spillere Maradona er veldig fan av, rykter er rykter hvertfall. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tviler sterkt på at Jonas hadde forlatt Newcastle til tross for Maradonna. Om han skulle forlatt klubben så kunne nok fort grunnen vært slik. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Aguero og Tevez til Blackburn? :!: Vær litt realistisk da Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Aguero og Tevez til Blackburn? Vær litt realistisk da Så lenge Rao betaler Tevez nok, og Maradona er manager tror jeg det er en mulighet. Aguero pga at han og Diego er familie, men ikke mine ønsker Bare de spillerne man regner med at Diego prøver seg på visst han kommer! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 De fleste du nevner der spiller jo allerede for større klubber. Tviler sterkt på at vi noen gang får se de navnene i Blackburn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Størrelsen på eiernes lommebøker teller naturligvis mer enn klubbens norske fanskare og ikke minst, den kvantitative størrelsen; klubbens sjel. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Rao-familien syntes at spillere som Bentley, Santa Cruz og Keane var for dårlige navn, det sier litt om hvor høyt de sikter! Latterlig spør du meg, de tre spillerne er mer enn god nok til å gå rett inn i førstelaget og få oss oppover tabellen! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Blir vel som et nytt City da tenker jeg. Betaler overpris for en hel haug med middelmådige spillere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det blir ingen kamp for Newcastle på St. Andrews idag, det melder Birmingham på sine hjemmesider. Det har blitt jobbet hardt for å få banen klar i Birmingham, men grunnet for stort snøfall klarer de ikke det. Dommer Mike Jones og flere andre ba om å få denne kampen utsatt grunnet det umulige været. Det er ennå ikke satt noen ny dato til denne kampen. Og jeg som var så jævla klar for kamp da! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Latterlige greier. Wigan-Villa, Pool-Fulham, Arsenal-Stoke og Birmingham-Newcastle er utsatt. Vi står igjen med to kamper i dag. Sunderland-Bolton (13.45) og Blackburn-West Ham (16.00). Trøsten er at Norge spiller semifinale i håndball i dag. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 West Ham har gått fra å ikke bli vist, til å bli hovedkamp klokka 16, så jeg klager ikke Håper kampene imorgen blir untouched, men Blackpool er ganske given kommer til å forsvinne, mens det er rykter om at de andre kampene ikke vil gå gjennom heller. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Blir spennende å se hvordan Kean klarer seg som Blackburn-manager, West Ham burde håpe på tap visst de vil få inn Big Sam, og kvitte seg med Avram Grant. Jeg tipper enten hjemmeseier eller uavgjort Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/b/blackpool/9300866.stm Den mest brilliante pressekonferansen holdt av ein PL-manager nokonsinne. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Haha, er så herlig med Ian. Har intrykk av at det nesten har blitt sånn at de kan spørre han om hva som helst og få en rant tilbake. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Rett og slett herlig nok en gang av Holloway. Herlig med spøken på slutten med julen som plutselig hadde blitt flyttet. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå