Latias Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Forsvaret bærer preg av at JT ikke spiller. JT spilte mot Shakhtar, hvor mye hjalp det? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Så du kampen eller resultatet? Hele Chelsea var katastrofe. Jeg kan ikke forvente at Terry skal være hjulet i et lag. Jeg sier at i dag så hadde Terry vært god å ha. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Di Matteo er en lite klok trener etter min mening. Med mindre du har noe bedre å komme med enn "skal jeg kjøpe en stige til deg", så gidder ikke jeg å diskutere. EOD. ______ Krysser fingrene for at West Ham gjør oss en liten tjeneste nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Greit nok. Men du ser kanskje hvor sårt vi trenger Mata i kamper hvor ting låser seg. Jeg synes ingen av spillerne så spesielt slitne ut, men kreativiteten var tam. Det å starte med Romeu(!!) er jeg enig i er lite klokt. Han er uansett en god mann. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Make lube, not war Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Make lube, not war Det er ganske mye friksjon mellom Emils og Latias for øyeblikket. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Make lube, not war Det er ganske mye friksjon mellom Emils og x for øyeblikket. Sett inn valgfri bruker. 8 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 West Ham snytt for mål mot City. Jaja. Håper WH greier å holde gjestene til uavgjort. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Ahhhh, deilig. Kun Man Utd av de topp 8 lagene vant i dag. Fy faen, for en dag. Livet er herlig iblant! Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 3. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Noe av det jeg er mest fornøyd med her i livet er at jeg ikke ble Manchester United supporter. På andreplass kommer vel det at jeg ikke har drept noen. Endret 3. november 2012 av Mchansern 11 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Vi er glade for de samme tingene McHansern. At du hverken har drept noen eller er united supporter. 7 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Noe av det jeg er mest fornøyd med her i livet er at jeg ikke ble Manchester United supporter. Er vel bare et tegn på at du ikke fikk alt du ønsket deg fra du var lite barn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Deilig med Reading-ledelse mot QPR. Blir vel sparken på Sparky om dette resultatet holder seg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Redknapp som QPR manager innen 2013. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Hva er det Granero gjør i QPR? Waste of talent. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Djibril Cisse gjør det. Haha Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 For en match QPR - Reading skulle bli. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Herregud, for noen tafatte lag. Var mer underholdning de siste to minuttene av overtiden enn det var gjennom hele kampen. Ingen av dem har noe i PL å gjøre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Gi meg en marginal seier til scouserne så skal jeg sove godt i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå