Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Første drillos. (+ litt annet snacks)

 

Solskjær, Carew, Flo, Østenstad, Fjørtoft, Leo, Iversen. Også har vi jo hatt en bråta med spillere som ikke har vært måljegere men som har spillt nok kamper til å få noen mål. Som Haaland, Tessem, Hangeland, Riise, Bjørnebye, Berg osv.

 

Ser man på denne lenken ser man hvor mange nordmenn som har spilt i England, og det er et veldig stort tall i forhold til hvor stor Norge er som fotballnasjon. I tillegg finner man spillere som Solskjær, Flo, Gamst, Carew, Iversen, Riise, Fjørtoft, Østenstad og Leonhardsen, som alle puttet et greit antall mål i sin tid i Premier League.

 

Leser man hele wikipedia-artikkelen jeg linket til er det to land som utmerker seg i antall spillere. Det er først og fremst Frankrike, så Nederland, deretter Norge og resten av Skandinavia, og det gjenspeiler seg i målstatistikken, med unntak av at Danmark og Sverige ikke er representert. Hadde Larsson, Zlatan, Dahl Tomasson og gutta spilt i Premier League hadde de sikkert vært høyt, de også.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Schalke går jo videre fra sin CL-gruppe, derfor tviler jeg på at han drar til en EL-klubb i januar. Ønsket lenge å se ham i United, hadde vært moro om han fikk prøvd seg i PL.

 

Spørsmålet er om Schalke har råd til å la han gå gratis, men det kommer ann på hvorvidt de tjener mer på å ha Huntelaar i laget enn å ikke ha han.

 

Uansett så blir han nok en dyr investering for Liverpool (eller et annet lag for den saks skyld) mtp. at han mest trolig kommer til å gå gratis og nærmer seg 30. Kommer til å kreve en siste høy lønning tipper jeg..

Lenke til kommentar

Bitter much?

 

Bitter ja, men du kjører på med idiotisk kommentarer om dagen.

 

Idiotiske kommentarer? Jeg poengterer fakta. Di Matteo kjører spillerne sine så hardt at det er skremmende å se på. Dette er ikke FIFA heller der alle de beste kan spille samtlige minutter av samtlige kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...