Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan virke som on norsk fotball har fått vind i seilene ja.

 

Ungdomslandslag son vekker interesse blant andre lands medier, lovende talenter, generasjons-skifte på gang, trenere i utlandet på høyt nivå.

 

Morsomt.

 

Får bare håpe Hedenstad (Elverum tjohei!), Forren, Dæhli, King og co ikke skuffer som Ciljan og hans jevnaldrende.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Berg har vel aldri vist at han er en fantastisk trener/manager tidligere. I Lillestrøm fikk han vel "større" økonomisk frihet, samt relativt god tid på å bygge seg et lag?

 

Jeg tror dette kan bli som med Drillo sist - litt ødeleggende for norske treneres muligheter i England. Håper Berg klarer seg greit, men jeg har større tro på Solbakken som trener der borte.

Lenke til kommentar

Det var mer et stikk mot LFC og legendene deres. Jaja, nå kommer vi til å høre masse om "norske" Blackburn og Wolves fremover. Ser for meg norsk media gå bananas når disse to klubbene møtes til våren (med mindre en av dem allerede er sparka innen da).

 

En positiv ting er at vi kanskje får flere norske spillere til England nå. Nivået i Championship er jo skyhøyt i forhold til Tippeligaen. Spillere kan f.eks. bruke det som springbrett til PL.

Lenke til kommentar

Det var mer et stikk mot LFC og legendene deres. Jaja, nå kommer vi til å høre masse om "norske" Blackburn og Wolves fremover. Ser for meg norsk media gå bananas når disse to klubbene møtes til våren (med mindre en av dem allerede er sparka innen da).

 

En positiv ting er at vi kanskje får flere norske spillere til England nå. Nivået i Championship er jo skyhøyt i forhold til Tippeligaen. Spillere kan f.eks. bruke det som springbrett til PL.

 

Det kan jeg like:)

 

Ja, det er mye som tyder på at CS er et bra og naturlig steg fra TL, en spiller som f.eks Huseklepp som var en av de aller beste i TL for noen år siden tok jo f.eks ikke nivået. Man skal dog være forsiktig med å trekke konklusjoner kun på bakgrunn av enkeltspillere, det er f.eks mye psykologi, innsatsvilje og rolle i laget som spiller inn, men at CS>TL tror jeg alle er enige i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...