Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Men, det stemmer slik som Emils sier, får united avgjørelser i mot seg, hyler og griner visse folk her inne noe helt latterlig, mens når man får avgjørelser mot seg, så er det deilig, fantastisk og godt. Den moralen er ikke jeg helt for.

 

Det er jo litt komisk at Emils sier det. Det var jo non-stop bitching og grining fra hans side i mange timer i går. Han er jo også en av de som alltid poster drit om at United er så favorisert av FA/dommerstanden. Stein i glasshus har vel aldri passet bedre.

 

Ha ha ha....

Jeg har da nesten aldri sittet å postet teorier om at dem er favorisert, jeg sier at kampen i går og mot Liverpool så fikk dere hjelp. At dere kan nekte det for det stammer nok fra barndommen.

 

Spar meg, junior.

 

Mine siste ord (egentlig en youtube-video) om dommeravgjørelser i dette oppgjøret:

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TGbKdTBVwpQ

 

Hvordan ble ikke Luiz og Ivanovic utvist i den kampen?

 

Jeg er enig i at Luiz burde vært utvist, men mens vi er inne på det så burde RvP også vært utvist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men, det stemmer slik som Emils sier, får united avgjørelser i mot seg, hyler og griner visse folk her inne noe helt latterlig, mens når man får avgjørelser mot seg, så er det deilig, fantastisk og godt. Den moralen er ikke jeg helt for.

Det er INGEN grupper her inne som ikke er akkurat slik du beskriver det.

 

Det vil ALLTID være noen som mener det, noen som kødder og noen som synes det er feil.

 

Så var det dette med den greie kammen under alle, eller greie alle under en kam, eller hva det var....

Lenke til kommentar

Hylekor eller ei, dere er faktisk ikke bedre enn noen andre når det kommer til klaging. Problemet er at selvkritikk er fraværende.

Er da ingen som påstår at United er bedre enn andres supportere. Det benektes derimot at vi er noe verre enn folk som deg.

 

Og det å faktisk sitte å klage på andre, og komme med setninger som "selvkritikk er fraværende" er jo tidenes glass i steinhus.

 

Tog an?

Lenke til kommentar

Men, det stemmer slik som Emils sier, får united avgjørelser i mot seg, hyler og griner visse folk her inne noe helt latterlig, mens når man får avgjørelser mot seg, så er det deilig, fantastisk og godt. Den moralen er ikke jeg helt for.

Det er INGEN grupper her inne som ikke er akkurat slik du beskriver det.

 

Det vil ALLTID være noen som mener det, noen som kødder og noen som synes det er feil.

 

Så var det dette med den greie kammen under alle, eller greie alle under en kam, eller hva det var....

 

Er jo akkurat det jeg ikke gjør. Er fult klar over å ikke gjøre som vår kjære DJ_Dark gjør. Forumets mester i det. Om en kid på 3 år sier at Liverpool er best i verden, så tror Dark at alle mener det.

 

Om du leser det jeg skriver, så står det -VISSE- supportere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Balotelli nominert til Gullballen. hahahah. For en latterlig kåring. 2 måneder igjen av året også, nesten 20% det.

 

Ellers, min mening om hvem som bør vinne.

 

Messi eller Cristiano. Messi med et superår individuelt, men vant ingen ting av betydning. Cristiano med tidens nest beste år av en en enkelspiller, vant hjemlig liga i en rekordsesong.

 

Ellers er Iniesta (EM beste spiller, men likvel en liten skandale om han vinner), Casillas(kaptein på laget som vant EM, men ikke så god ellers) og min lille favorittoutsider Ramos. (Kanon i hele år, vant EM og hjemlig serie)

 

Når det kommer til trener.

 

Klopp. Strålende Dortmund med to titler.

Del Bosque. Vinner EM.

Mourinho. Ledet tidenes beste spanske lag.

 

Typisk at Pep vinner, men det ville vært en skadale.

 

Haha. FIFA blander år og sesong i spillerprofilene til de nominerte. Blir for dumt.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Klopp - for å vinne dobbelen i Tyskland. Artig fotball spilte de også. Verste som kan skje er om Matteo vinner den for en halv sesong og et ultrakjedelig bidrag til CL-verden.

 

Pirlo - Brilliant i serie og i EM. Alternativt håper jeg Zlatan vinner den. Samtidig blir det nesten litt på trass om Messi ikke får den. Ingen andre er i nærheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...