Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United vinner på grunn av dommeren? Herlighet. Torres skulle ha blitt utvist på 0-2, og da er det ikke sikkert at de hadde kommet inn i kampen igjen. Ivanovic sitt kort er soleklart. Som Neville sa i studio rett etter kampen, Clattenburg gjorde to feil. Ene var å bare gi Torres gult for karatesparket, andre var å vise ut Torres for filming. Hadde han gjort jobben sin i første omgang, så hadde ikke situasjon nr. 2 oppstått.

 

Det er mye mulig. Så ikke kampen, så bare de røde kortene og målene.

 

Leser du det jeg skriver, så sier jeg også at jeg er enig i ivano sin utvisning.

 

Men at torres får filming er for meg uforståelig. Og den situasjonen ha da ærligtalt ikke noe med at han burde hatt rødt kort tidligere. Dommeren driter uansett seg ut. At en dommer gjør feil en gang, gjør det da ikke mer riktig og gjøre enda en feil for å rette det opp.

 

Offsiden er det ingenting å si på.

Lenke til kommentar

Omkamp? Fordi det ikke er negere på United og det er et White supremacy lag?

 

Må være det dummeste uttalt om denne saken til nå.

 

Jeg har ikke sagt at jeg vil ha omkamp ;)

Hvis de kommer frem til at dommeren var rasistisk og det bestemmer at han "dømte mot" det ene laget, så har han påvirket resultatet av kampen, ergo omkamp.

 

Jeg tror som sagt ikke det er noe som vil bli en realitet uansett, spesielt siden begge lag omtrent bare består av "utlendinger" og jeg har aldri hørt om en rasist som er så selektiv ;)

 

Jeg håper uansett de finner ut av det, og hvis det er sant, at de har ekte beviser.

Ikke en sånn "han sa, du sa" sak, er tross alt snakk om flere personers rykte her.

 

Nå som der er sagt, man må reagere strengere på dommere en på spillere.

Spillere er "rollemodeller" og skal dømmes strengt ettersom man henger seg opp i moral.

Og siden dommere igjen skal være "over" spillere bør de da eventuelt få strengere straff.

Lenke til kommentar

United vinner på grunn av dommeren? Herlighet. Torres skulle ha blitt utvist på 0-2, og da er det ikke sikkert at de hadde kommet inn i kampen igjen. Ivanovic sitt kort er soleklart. Som Neville sa i studio rett etter kampen, Clattenburg gjorde to feil. Ene var å bare gi Torres gult for karatesparket, andre var å vise ut Torres for filming. Hadde han gjort jobben sin i første omgang, så hadde ikke situasjon nr. 2 oppstått.

 

Så du mener at om dommeren gjør feil på to avgjørelser så blir det riktig?

 

Uansett dj. dere må da snart slutte å dra opp 5 år gamle kamper for i går. Dere sitter jo faen meg å graver i arkivet så dere skal bruke det som argumenter for at dere får seieren av Clattenberg.

 

Gary Neville Said: "The referee killed the game and the better team deserved to win which was Chelsea and not, Manchester United."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

United vinner på grunn av dommeren? Herlighet. Torres skulle ha blitt utvist på 0-2, og da er det ikke sikkert at de hadde kommet inn i kampen igjen. Ivanovic sitt kort er soleklart. Som Neville sa i studio rett etter kampen, Clattenburg gjorde to feil. Ene var å bare gi Torres gult for karatesparket, andre var å vise ut Torres for filming. Hadde han gjort jobben sin i første omgang, så hadde ikke situasjon nr. 2 oppstått.

 

Så du mener at om dommeren gjør feil på to avgjørelser så blir det riktig?

 

My point exactly.

Lenke til kommentar

Jeg skrev aldri at det var riktig å vise ut Torres for filming. Two wrongs don't make a right. Poenget mitt er at det er latterlig å si at dommeren favoriserte United. Torres utvist på 0-2 hadde vært katastrofe for Chelsea. Vi kunne også hatt en straffe på 1-2. Å si at United vant pga. dommeren blir bare dumt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan få en ufortjent seier til å smake enda bedre:

 

Argumenter mot sunn fornuft kun for å irritere dem som "ligger nede".

 

Dommerfeil som heldigivis ikke ble avgjørende for resultatet:

1. Ivanovic er alt for sen i en takling på Evra og bør selvsagt ha gult kort etter 8-9 minutt.

2. Torres burde vært utvist i 1. omgang for stemplingen sin.

3. Luiz burde hatt en straffe i mot for handsen, når Valencia klinker ballen opp i hånden hans.

4. Cahill holdt Evans i fast grep på hver eneste corner i mot. Feigt at dommeren ikke tørr gi straffe på dette!

5. Luiz burde vært utvist for gjentatte usportslige forseelser. Armer i ansiktet på folk, etterslengere osv. Generelt veldig uryddig i spillestilen.

6. Mikel skulle vært utvist for sin obstruksjon. I stedet får Valencia et hårreisende gult kort for filming!

 

Dommerfeil som uheldigvis ble avgjørende for reslultatet:

1. Offside på Hernandez sitt mål. Der bør linjemannen vinke instinktivt. Hernandez er ALDRI onside i slike situasjoner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

For min del så var det pest eller kolera som vant. Så jeg gir greit blanke.

 

Det som irriterer meg, er at dommere i PL i år har vært horrible, til alle lag. Føler nivået har falt så jævelig de siste årene.

 

Men, det stemmer slik som Emils sier, får united avgjørelser i mot seg, hyler og griner visse folk her inne noe helt latterlig, mens når man får avgjørelser mot seg, så er det deilig, fantastisk og godt. Den moralen er ikke jeg helt for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men, det stemmer slik som Emils sier, får united avgjørelser i mot seg, hyler og griner visse folk her inne noe helt latterlig, mens når man får avgjørelser mot seg, så er det deilig, fantastisk og godt. Den moralen er ikke jeg helt for.

 

Det er jo litt komisk at Emils sier det. Det var jo non-stop bitching og grining fra hans side i mange timer i går. Han er jo også en av de som alltid poster drit om at United er så favorisert av FA/dommerstanden. Stein i glasshus har vel aldri passet bedre.

Lenke til kommentar

Men, det stemmer slik som Emils sier, får united avgjørelser i mot seg, hyler og griner visse folk her inne noe helt latterlig, mens når man får avgjørelser mot seg, så er det deilig, fantastisk og godt. Den moralen er ikke jeg helt for.

 

Det er jo litt komisk at Emils sier det. Det var jo non-stop bitching og grining fra hans side i mange timer i går. Han er jo også en av de som alltid poster drit om at United er så favorisert av FA/dommerstanden. Stein i glasshus har vel aldri passet bedre.

 

Ha ha ha....

Jeg har da nesten aldri sittet å postet teorier om at dem er favorisert, jeg sier at kampen i går og mot Liverpool så fikk dere hjelp. At dere kan nekte det for det stammer nok fra barndommen. Hylekor eller ei, dere er faktisk ikke bedre enn noen andre når det kommer til klaging. Problemet er at selvkritikk er fraværende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ser ikke hvordan vi kan gjøre så mye annet enn å si vi ser dommeren hjalp oss. Det har flere skrevet allerede. I stedet for å skrive side opp og side ned om "Joda, dommeren hjalp oss veldig. Chelsea var det beste laget", så peker vi litt til historien, og litt på hvilke avgjørelser som faktisk gikk MOT United, for å vise at ikke alt gikk for oss... :)

Lenke til kommentar

Men, det stemmer slik som Emils sier, får united avgjørelser i mot seg, hyler og griner visse folk her inne noe helt latterlig, mens når man får avgjørelser mot seg, så er det deilig, fantastisk og godt. Den moralen er ikke jeg helt for.

 

Det er jo litt komisk at Emils sier det. Det var jo non-stop bitching og grining fra hans side i mange timer i går. Han er jo også en av de som alltid poster drit om at United er så favorisert av FA/dommerstanden. Stein i glasshus har vel aldri passet bedre.

 

Ha ha ha....

Jeg har da nesten aldri sittet å postet teorier om at dem er favorisert, jeg sier at kampen i går og mot Liverpool så fikk dere hjelp. At dere kan nekte det for det stammer nok fra barndommen.

 

Spar meg, junior.

 

Mine siste ord (egentlig en youtube-video) om dommeravgjørelser i dette oppgjøret:

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TGbKdTBVwpQ

 

Hvordan ble ikke Luiz og Ivanovic utvist i den kampen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...