Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Suarez er fri. Han er ikke den største skammen i PL lenger!

Først og fremst dommer staben tett etterfulgt av United.

Jeg bryr meg også 0 om dine meninger, men det er ikke lett å respektere en klubb som godtar slikt idioti, for ikke å si supportere som får orgasme av det.

Nei, men man ser hvordan spillerne kaster seg, flokker seg rundt dommerne konstant og gjør alt for å få dommere til å dømme deres vei. Jeg sier ikke dette er unikt United, men dere er desidert verst.

 

Dette er pisset eg snakker om. Og dette er kun på denne siden. Det finnes også andre tråder.

 

Det er meninger. Kult det. Men min mening er at det er piss. ;)

 

Sånn utenom det: Torres er en idiot som velger å legge seg i den situasjonen. Skulle også vært utvist tidligere. Offsiden til Hern. er VELDIG vanskelig å se, men allikevel klar som få. Det første røde kortet er glassklart.

 

Sånn utenom det så har jo Clattenborough nå også vært rasist..... Mye rart her.

 

Når den ene parten sier snakkes og den andre sier takk for det og det ikke skjer noe mer på 3 timer så kan man anta at den er ferdig. Må bare diskutere mer, men du bidrar jo ikke med en dritt. Men la gå, mer meningsløst å diskutere dette.

Snakkes.

 

Sånn. Nå har du ikke lov å diskutere dette mer.

 

:hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Piss er det ikke.

 

Jeg mener seriøst at FA er mer skam for Engelsk Fotball enn hva Luis Suarez er. Det at jeg nevner United i samme sleng er at det kommer i en periode hvor jeg er forbanna.

 

Jeg synes det også er merkelig og kjedelig at så mange United supportere faktisk godtar og bader i gull i dag. Når man hører uke inn og uke ut supportere fra samme klubb som sitter å sier at dommerne er for lite konsekvente. Av alle grupper er inne er det vel dere som faktisk har hengt dere mest opp i Suarez og filming. Jeg synes ikke dere som supportere fortjener mye cred etter hvordan dere godtar at eget lag får dommerhjelp og at på til sier det er FULT FORTJENT.

 

Jeg vet at om Chelsea vinner på samme måte så er det ikke akkurat en deilig følelse du får. Du er glad, selvfølgelig, men du ønsker også at dommerne kunne vært rettferdig og at det var KUN snakk om hvor gode vi var.

 

Torres er ei en idiot. Det er kontakt, det er ikke gult. Torres var også bedre i dag, men ingen vil huske prestasjoner etter en slik kamp.

 

PS: Jeg er fortsatt forbanna, men jeg har endret fokus.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Idiot som velger å legge seg? Han spurter i en retning mens Evans kommer i helt motsatt retning og tupper han i leggen. Det er et helt klart frispark.

Eg utfordrer deg til å finne hvor eg uttaler meg om det er frispark eller ei....

 

Eg sier han er idiot som legger seg, for det gjør han. Frispark eller ei, han legger seg. Og han skulle fint klare å fortsette.

 

Den situasjonen i første er selvforklarende.

 

Derav utspinner uttalelsen: Torres er en idiot.

 

Dere er veldig gode å fortelle folk hva de skriver.....

Lenke til kommentar

Snakkes.

 

Sånn. Nå har du ikke lov å diskutere dette mer.

 

:hm:

Å jo da. Nå skal jeg vente i 3 timer for så å komme med en eller annen cocky kommentar. :p

ta det i morra tidlig heller. Eg er oppe i seks tiden vanligvis. Nå er det kveld. Og da kan jo ikke eg tilte og klage på diskusjon av en død diskusjon om tre timer....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Ahh.. Sorry. Var ikke meningen å vri det om sånn. Fjern den siste setningen så har du argumentet mitt. De i studioet var også enige med at det er vanskelig å holde seg på bena når du kommer i så høy fart.

 

De i studio er til tider så tette at det gjør fysisk vondt å se på, og det vet du også. Ja, det er ikke lett å holde seg på bena, men han hadde uansett klart et skritt og to til. Når du ser situasjonen ser du at kontakten skjer når benet er på vei fremove. Kontakten er klar, men den hindrer ikke foten hans fra å gå fremover relativt vanlig, og han hadde hatt null problem med å fullføre skrittet og holdt seg på beina. Men han velger altså å bare holde foten tilbake å falle. Altså, måten han faller på er til og med unaturlig, så det sier jo seg selv at han faller. På samme måte som når Ashley Young divet seg til straffe. Det var kontakt, men han kunne fint holdt seg på beina. Fallet er unaturlig, og jeg forstår godt at Clattenburg tror at det er en dive. Det er veldig vanskelig for han å se kontakten fra hans posisjon rett bak situasjonen samt at kontakten førte til veldig liten forandring i løpesettet til Torres.

 

Helt klart frispark, og muligens gult kort til Evans. Men det er idiotisk av Torres å legge seg på måten han gjør i den situasjonen han er i der IMO.

Lenke til kommentar

Daily Mail og Mirror skriver at Clattenburg beskyldes for å ha brukt et nedsettende, rasistisk ladet ord mot John Obi Mikel, og at han i tillegg skal ha omtalt en av Chelsea-stjernene som en «spanish twat», en «spansk fitte/kødd/tosk».

 

Er dette sant bør de vurdere sterkt hva som skal gjøres.

Minimum at han blir fjernet som dommer fra toppligaen, helst permanent, og kanskje (hvis de er ekstremt strenge):omkamp.(noe jeg tviler på).

http://www.dagbladet.no/2012/10/29/sport/fotball/premier_league/chelsea/mark_clattenburg/24088179/

Lenke til kommentar

Her har det gått heftig for seg.

 

Dommerne i England ser bare ut til å bli dårligere å dårligere.

 

Hvordan linjemannen kan dømme offside hos liverpool er for meg uforståelig. Torres blir tatt fordi det ser ut som han blir skutt.

Ivanovic sitt er greit, men jeg mener Young konstruerer det hele selv(som vanlig) da han også overspiller noen grassalt. En liten touch bak på foten, og det ser ut som han får en rakett opp i ræva etter en bazooka.

 

Men, liverpool bortdømt, united vinner pga dommeren. Har vi sett det før?

 

Fult klar over at det er marginer, og tviler sterkt på at dommerne forskjellsbehandler United som mange her inne tror. Men, fy det er bittert.

Lenke til kommentar

United vinner på grunn av dommeren? Herlighet. Torres skulle ha blitt utvist på 0-2, og da er det ikke sikkert at de hadde kommet inn i kampen igjen. Ivanovic sitt kort er soleklart. Som Neville sa i studio rett etter kampen, Clattenburg gjorde to feil. Ene var å bare gi Torres gult for karatesparket, andre var å vise ut Torres for filming. Hadde han gjort jobben sin i første omgang, så hadde ikke situasjon nr. 2 oppstått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...