Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Først og fremst dommer staben tett etterfulgt av United. 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Først og fremst dommer staben tett etterfulgt av United. Hvem er dommer staben? Trodde det var dommer Clattenburg som dømte. Dessuten så forstår jeg ikke hvorfor United har sunket så mye i anseelse (kun fra deg tror jeg, som bryr meg sånn ca 0), dette var ene og alene Clattenburgs verk. United spilte fair og rederlig hele kampen. Chelsea var som vanlig litt ufine, særlig Luiz og Torres. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Synes generelt dommerne ødelegger PL kamper i hytt og pine. De var med å ødelegge to kamper i dag. Jeg bryr meg også 0 om dine meninger, men det er ikke lett å respektere en klubb som godtar slikt idioti, for ikke å si supportere som får orgasme av det. Endret 28. oktober 2012 av Emils. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg bryr meg også 0 om dine meninger, men det er ikke lett å respektere en klubb som godtar slikt idioti, for ikke å si supportere som får orgasme av det. Hva mener du med å godta slik idioti? Skulle de tatt av en mann og putta et selvmål i sympati? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Tja, Philming Neville kom i dag høyt opp på listen etter de skjelte ut Suarez for så være minst like dårlig selv. Men dette går i en evig rundans, alltid noen som blir slemmingen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Nei, men man ser hvordan spillerne kaster seg, flokker seg rundt dommerne konstant og gjør alt for å få dommere til å dømme deres vei. Jeg sier ikke dette er unikt United, men dere er desidert verst. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg sier ikke dette er unikt United, men dere er desidert verst. Jaha ja, snakkes. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Sandro er tøff i trynet Beste er jo at han hopper rett opp igjen uten å ligge og grine. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Du er virkelig i form i kveld Emls! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Ja, jeg er regelrett forbanna på FA, Cluttenberg og foreldra hans. Endret 28. oktober 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Da forstår eg godt. Artig kallenavn på dommeren forresten! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Du er virkelig i form i kveld Emls! Hva er poenget med å legge opp til å bare lage kvalme? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Da forstår eg godt. Artig kallenavn på dommeren forresten! Kallenavn på dommeren? Tenker du da på de barnslige kallenavnene jeg kommer med som styggen, homsa og sånt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Eg? Hva i alle dager er det Emilsen holder på med her inne da? Er jo piss fra A til Å han kommer med. Da forstår eg godt. Artig kallenavn på dommeren forresten! Kallenavn på dommeren? Tenker du da på de barnslige kallenavnene jeg kommer med som styggen, homsa og sånt? Tenkte på Cluttenberg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Piss fra A til Å. Morsomt kallenavn på FAKTA. Ja, det var ikke bevist. Trodde han het Cluttenberg, men så har jeg svartlista Clattenberg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Eg? Hva i alle dager er det Emilsen holder på med her inne da? Er jo piss fra A til Å han kommer med. Så argumenter i mot det eller la det være. Det er ihvertfall helt unødvendig å dra opp døde diskusjoner når du ikke har noen ting å bidra med. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Denne diskusjonen er overhodet ikke død. Når døde den? Piss fra A til Å. Morsomt kallenavn på FAKTA. Ja, det var ikke bevist. Trodde han het Cluttenberg, men så har jeg svartlista Clattenberg. Ja, det var ikke bevist her heller. Trodde det het Piss, ikke fakta.... Endret 28. oktober 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Nei, men sånn seriøst. Det er ikke så lett å sitte å komme med argumenter her når folk sitter å påstår at det er fortjent. Jeg sitter ikke å finner på det jeg sier. Jeg sier at de fikk hjelp mtp vårt andre røde og offsidemålet. Hva er pisset med de meningene? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Når den ene parten sier snakkes og den andre sier takk for det og det ikke skjer noe mer på 3 timer så kan man anta at den er ferdig. Må bare diskutere mer, men du bidrar jo ikke med en dritt. Men la gå, mer meningsløst å diskutere dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå