Emils. Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Var ikke dette nummer 9 dette året? Mente han sa at de hadde 8 før kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Nr. 13 eller 14 om jeg ikke tar feil. For et drittlag. Håper Arsenal skambanker dem mot slutten. Ikke denne sesongen vel? Må være dette kalenderåret? (vet jeg spurte om "år", dårlig spørsmål fra min side) Det var nr. 10 i kalenderåret 2012. "Bare" 2. denne sesongen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Helt ville tall uansett. Håper QPR rykker til helvete ned fra PL og råtner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Og det er jo heller ikke slik at utvisningene deres er professional fouls. Mesteparten av dem kommer etter hodeløse taklinger og etterslengere. Folk klager over Stoke, men QPR er jo i en klasse for seg når det gjelder drittspill. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Enig med deg. Refererer ofte til QPR som Stoke 2, forskjellen er at QPR ikke har noen taktikk. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Og det er jo heller ikke slik at utvisningene deres er professional fouls. Mesteparten av dem kommer etter hodeløse taklinger og etterslengere. Folk klager over Stoke, men QPR er jo i en klasse for seg når det gjelder drittspill. Nja. Jeg synes Stoke kommer med taklinger som kan brekke beina til folk, QPR er mer etterslengere, slag, spark og lignende. Ikke ting man blir skadet av, men som er så enormt idiotisk å få en utvisning på. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Noen som har tall på hvor mange røde kort QPR har fått i år? Det er den eneste måten de skal få rullert på de 150 spillerne sine. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Angel Rangel får gult kort for filming etter å ha blitt hindret klart av City-spilleren. Atkinson er ikke riktig frisk i hodet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Kompany handball? Hva synes dere? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Straffe i min bok, langt ut fra kroppen og hindrer heading i retning mål. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Typisk. Jeg synes også det men er ikke akkurat nøytral. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 12 tilleggsminutter. Kom igjen da, svaner! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Bytter over til PL-kanalen og ser at det er lagt til tolv minutter… Hvorfor? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Bytter over til PL-kanalen og ser at det er lagt til tolv minutter… Hvorfor? Vorm og Richards med alvorlige skader. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 City fortsetter å ta poeng på dager de suger. Liker ikke dette. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Uten tvil. Chelsea har storspilt og sitter med 22p. City har slitt seg til 21p. Sier litt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 City fortsetter å ta poeng på dager de suger. Liker ikke dette. Hadde ikke lag fått poeng på dager man har en drittdag hadde ikke United fått mange poeng i fjor :-) Stort sett det som skiller toppen fra resten. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Uten tvil. Chelsea har storspilt og sitter med 22p. City har slitt seg til 21p. Sier litt. Chelsea har en kamp mindre og City har enda ikke møtt Chelsea eller United. Så med tap i de to kampene kan det plutselig være mange poeng opp. Chelsea har heller ikke storspilt til de så grader som du får det til å høres ut. Ja; Hazard og Oscar har gjort det bra, men det Chelsea har fått til hittil i sesongen er ikke det vi er kapable til. Når Hazard og våre nye kjøp blomstrer så vil bli langt farligere! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Har vært en del seire som har sittet langt inne her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå