Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dommerne er hverken bedre eller dårligere enn spillerne. Synes fokuset på dommeravgjørelser og krasse uttalelser i media og særlig her inne grenser til det patetiske.

 

For all del, eg har ingen problem med at dommerane kan gjere feil.

Men av dei fire Everton kampane eg har fått sett i år, var det to feilaktig annulerte mål i Newcastle kampen, Fellaini fekk lov til å spele volleyball, Wigan hadde eit mål som skulle ha vore annulert for offside, Pienaar skulle ikkje fått det andre gule kortet i går og QPR blei snytt for ei straffe. I tillegg får dei fleste spelerane lov til å drive med fjellklatring i duellar, spesielt ved dødball.

Lenke til kommentar

Dommerne er hverken bedre eller dårligere enn spillerne. Synes fokuset på dommeravgjørelser og krasse uttalelser i media og særlig her inne grenser til det patetiske.

 

Synes det har vært ganske mange dommerfeil hittil i forhold til i fjor. Kan jo hende jeg blir påvirket av hva folket sier, men må si at mange avgjørelser hittil har vært ganske krasse.

Lenke til kommentar

Dommerne er hverken bedre eller dårligere enn spillerne. Synes fokuset på dommeravgjørelser og krasse uttalelser i media og særlig her inne grenser til det patetiske.

 

Synes det har vært ganske mange dommerfeil hittil i forhold til i fjor. Kan jo hende jeg blir påvirket av hva folket sier, men må si at mange avgjørelser hittil har vært ganske krasse.

 

Ifølge debatabledecisions.com snitter vi omtrent samme som i fjor. Hittil i år har det vært i snitt 0,63 feil på store dommeravgjørelser per kamp. I fjor lå snittet på 0,62. Her er forøvrig en tabellsammenligning ifjor kontra i år. Man ser at hele Liverpool by har all grunn til å være misfornøyde med dommerstanden, mens (u)lykken kan ha snudd for Arsenal.

 

post-63678-0-49458500-1351072133_thumb.png

Lenke til kommentar

Njaa, har HDMI allerede via Macen men det lagger så mye at opplevelsen blir ubehagelig. :( Enig at det er genialt med Sumo. Grunnen til at jeg er usikker er jo at jeg er ofte på hytta på vinterstider hvor jeg elsker å ligge under dyna med Macen på fanget, men nå har det kommet en pub, et steinkast unna, som viser alt av BPL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...