LarsP Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Er det egentlig noen managere med unntak av Roy Keane og Dennis Wise som kan håndtere Carroll og Barton? :!: Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=tournamentFixtures&tournamentId=230 I følge denne så sendes Man Utd - Sunderland på Boxing day (26 des) på TV2 (HD), og det fører igjen til at Blackpool - Liverpool sendes på HD1 og ikke 2'ern. Endret 9. desember 2010 av Jefe Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Er det egentlig noen managere med unntak av Roy Keane og Dennis Wise som kan håndtere Carroll og Barton? Chris Hughton Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Dette var nytt for meg, så om det er fler som ikke vet det, så sender TV2 SPORT Twente - Tottenham og Marseille - Chelsea i reprise imorgen fra 10.30 og ut til 14.15. Ikke verdens mest spennende kamper, men det funker bra for meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Twente - Tottenham var i alle fall en morsom kamp. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Ender alltid med at man leter opp tidspunktene målene kommer, og kikker opp i de øyeblikkene. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Hva ser folkens på nå? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Har veldig lyst å se West Ham - City, men kanalen driver og loker. Er bare massevis av farger og helt umulig å se kampen. Er det slik hos andre også? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Hva ser folkens på nå? Begynner med Stoke - Blackpool. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg gikk for Everton - Wigan pga Cleverley og fikk valuta med en gang. Ligger en halvmeter bak Baines som er fri innenfor 16m og hopper frem med en herlig takling og ut til corner. Tomtom Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Kanalene funker fint her iRoman. Håper West Ham gruser City i dag, men det vel lite sannsynlig. Alltid så jævla vansklig å velge lørdagskamper syns jeg. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Ser Everton - Wigan her og, men er mulig jeg bytter over til West Ham - City senere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Ser Everton - Wigan her og, men er mulig jeg bytter over til West Ham - City senere. Phil Tomphson i Soccer Saturday på Sky sier at starten på den kampen er noe av det kjedeligste han har sett denne sesongen. WH-City kampen altså. Ingen mål så langt. Overraskende at det har gått en halv omgang uten et eneste PL-mål. Endret 11. desember 2010 av Latias Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg får så avsmak av City. Alt som er galt med fotball pakket inn i en klubb. Det verste er at de sikkert kommer til å kjøpe for milliarden i januar også. De trenger jo en ny spiss... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Spector ned på jorda igjen. Dårlig konsentrasjon på målet. Yaya har dessverre kjørt over midtbanen vår, men ellers er det helt herlig å se Tomkins ha Balotelli langt nedi lomma. Har ikke skapt en dritt. Satser på et friskere West Ham etter pause, og at vi sikrer uavgjort. Fortsatt muligheter for det. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Dritt. Cahill header i stolpen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Utrolige kjedelige kamper til nå i kveld.. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 mandagen det skjer Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Æsj. Flott at vi hvertfall får mål, men skulle gjerne sett noe mer ut av frisparket til Obinna på overtid. Scoring der, og det ville vært et vanvittig kjør mot slutten. Borte i 2 kamper på rad mot Blackburn og Fulham. Må ha en seier i en av de for å være med videre tror jeg. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) TV2 kutter sendingen på TV2 BPL HD UK under kampen? Hva skjer? Skal de tvinge oss til å høre på norske kommentarer? Heller ikke "etter kampen"-kommentarene fra studio i England blir sendt... Endret 11. desember 2010 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå