Aleks Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ser da ut som at det er kontakt mellom kneet til spilleren i rødt og foten til Torres, som gjør at han sparker seg selv i leggen slik som Bale. Men skal ikke nekte for at det ser ut som at han blir skutt i brystet og. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Det artige er jo at man kan slakte en gris, lage skikkelig "slow food", spise middag, rydde bordet og ta oppvasken fra "kontakten" til han "faller" :-P Endret 15. oktober 2012 av AllFather 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hver gang jeg går inn i denne tråden er det for å se en .gif av en spiller (fortrinnsvis Man.Utd eller Liverpool) som faller lett og en artig kommentar til det. Så jeg er veldig fornøyd med trådens utvikling. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Er en naturlig progresjon. Folk leser ikke bøker lenger, de holder seg til mer visuelle stimuli som lolcats og faceboob. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hahahaha. Den siste der var episk! Innbiller meg at belønningen ble gult kort... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Hahahaha. Den siste der var episk! Innbiller meg at belønningen ble gult kort... http://www.youtube.com/watch?v=uOYVdigFnBU Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hahahaha. Den siste der var episk! Innbiller meg at belønningen ble gult kort... http://www.youtube.com/watch?v=uOYVdigFnBU Ah! Positivt overrasket Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Det artige er jo at man kan slakte en gris, lage skikkelig "slow food", spise middag, rydde bordet og ta oppvasken fra "kontakten" til han "faller" :-P Eh, selvfølgelig? Det er ikke kontakten i seg selv som gjør at han faller, men at foten derfor treffer den andre foten som igjen gjør at han tryner. Lurer på hvordan flere her inne oppfører seg om noen velger å være "morsomme" når de går bak andre kompiser å sparker den bakerste foten inn mot siden sånn den treffer den andre foten. Ser for meg et par uten å nevne navn hyler: JÆVLA FILMEFITTE!!!!!111 CUNT! DIVER!!!! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Det hadde vært kult å ta alle disse divene og legge de inn i en samlevideo med windows movie maker, kanskje legge på noe steintøff musikk (hørte jeg Linkin Park??? yiiiihhaaaaa!!!) Like if you are from Norway. *tommel opp* 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Denne landslagspausen må ta slutt så man kan begynne å diskutere fotball igjen. Makan... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Alle vet jo at dette er moralens høyborg. Her oppfører alle seg plettfritt til en hver tid, og en hver svakhet utført i kampens hete burde belønnes med offentlig pisking henrettelse ved drukning i egen urin. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Noen som har sett Being Liverpool? Kjedet meg så mye i helgen at jeg satte meg ned med to episoder av programmet. Gud så triste og tafatte saker. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Jeg syntes det var dritkult. Gleder meg til neste episode hvis det kommer fler? Men litt småhysterisk hvordan Rodgers holder en motivasjonstale på nivå med Al Pacino før kamp også kommer de inn i garderoben og har tapt 3-0. Hoho. Endret 15. oktober 2012 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Syns det er god underholdning jeg. Som supporter syns jeg det er knall interessant å følge med noe av det som skjer i klubben. Spesielt angående signeringer, medisinske tester og den slags. Har sett det med flere nøytrale som også liker det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Spesielt morsomt med han legen som tydeligvis er klubbens store mobbeoffer. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Being Liverpool må vere noko av det mest absurde eg har sett. Måten dei framstiller spesielt Rodgers på er tragikomisk. Om Jonjo Shelvey i forrige episode: "superhero come to life" (då han møtte ungane), wtf? Men skal ikkje klage, får meg alltid ein god latter eller to i løpet av ei episode! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Altså, når Rodgers kom med de tre konvoluttene så sa han at tre spillere kom til å skuffe i år. Han sa også at spillerne måtte spille bra og sørge for at de ikke havnet på lista, men han hadde jo allerede skrevet ned tre navn der. Hvis han har skrevet navnene allerede, så hjelper det vel ikke om de gjør det bra? Greit at han prøver å motivere dem, men de må jo være dumme som brød om de faller for det trikset? Leste i etterkant at Fergie gjorde noe lignende på 90-tallet, og det med god suksess. Alle ga 110 % fordi ingen ville havne på lista, men ved sesongslutt avslørte han at det aldri fantes noen liste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Altså, når Rodgers kom med de tre konvoluttene så sa han at tre spillere kom til å skuffe i år. Han sa også at spillerne måtte spille bra og sørge for at de ikke havnet på lista, men han hadde jo allerede skrevet ned tre navn der. Hvis han har skrevet navnene allerede, så hjelper det vel ikke om de gjør det bra? Greit at han prøver å motivere dem, men de må jo være dumme som brød om de faller for det trikset? De skal motbevise ham. Endret 15. oktober 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Jeg syntes det var dritkult. Gleder meg til neste episode hvis det kommer fler? Men litt småhysterisk hvordan Rodgers holder en motivasjonstale på nivå med Al Pacino før kamp også kommer de inn i garderoben og har tapt 3-0. Hoho. En motivasjonstale stjålet fra en viss Sir Alexander Chapman Ferguson. Endret 15. oktober 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Poenget er at han prøvde å etterligne SAF, men feilet ganske greit. SAF sa det etter å ha vunnet seriegull, mens Rodgers hadde nettopp tatt over klubben. SAF sa "there may be some players who let success go to their head", altså han ville ikke at spillerne hans skulle undervurdere motstanderne. Rodgers sa "some of you players will disappoint me" til en gjeng som har hatt lite suksess de siste årene. Det viser at han har lite tillit til spillerne, og hadde jeg vært spiller der så hadde jeg sannsynligvis blitt demotivert av stuntet hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå