Teipball Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Fyr (Liverpool-fan)utgir seg for å være en journalist/blogger på twitter. (Fiktiv navn og den pakka). Skriver han har en muldvarp i Liverpool og kommer med mye rykter rundt LFC. Deriblant Borini og Sahin. Blir så kalt inn til face - face møte med Chang, kommunikasjonssjef i LFC. Der sier Chang blant annet at duden har kostet LFC penger fordi ryktene rundt klubben gjør at selgende klubb krever mer penger. (borini-kjøpet). Chang truer fyren og hans familie med stuff hvis han ikke slutter å tweete. Det jeg finner fascinerende er at en fyr med et fiktivt navn kan få diverse aviser til å skrive rykter basert på tweetene hans. Noe som igjen beviser at det som skjer under silly season er 99 % bullshit, og at fotballsupportere helst burde gå i dvale frem til slutten av deadline day. Jepp, viser bare hvor dårlig sportsjournalistikken er blitt. (hvis vi kan kalle det journalistikk) Endret 12. oktober 2012 av Teipball Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 http://www.tv2.no/sp...er-3897865.html Hva feiler det disse Chelsea-spillerne på twitter? "#dinejævlanøtter"? Hahaha! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Finner det fasinerende at etter de to-tre første avsnittene som handler om hvor lett det er å skrive noe jug på nettet, så tar allikevel alle resten av innlegget for god fisk. Det er superlett å fake eposter, sånn btw. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ja, det er definitivt ting der som skurrer, trenger f.eks ikke være værre en at denne fyren ikke liker LFC og ønsker å sette klubben i et dårlig lys. Er også spesielt at han husker såpass ordrett akkurat hva som har blitt sagt osv. osv., men time will show. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Men ville det ikke vært veldig naturlig at Liverpool / Chang hadde gått ut å nektet for dette hvis det ikke var sant? Er jo veldig dårlig oppmerksomhet rundt klubben. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jo, og siden avisene nå har begynt å plukke det opp, regner jeg med at klubben etterhvert må komme med en uttalelse. Kan jo stemme greit med at blogen sier at han oppfattet at Chang virket å være alene i saken med at klubben bruker litt tid på å sjekke detaljene rundt. Ikke vet jeg, men noe bør komme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 http://sports.yahoo.com/blogs/soccer-dirty-tackle/future-news-study-shows-luis-suarez-dives-save-213443238--sow.html Skal ikke legge skjul på at jeg er lettere berusa, men denne artikkelen sa meg egentlig ingenting. Altså, i alle dager? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Vært i pappas barskap å lurt nå? Den skal ikke si deg noe spesielt, den er humoristisk. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Ute og studerer for tiden, så det barskapet har jeg dessverre ikke tilgang til atm. Var ikke særlig godt forsøk på humor, spesielt tatt i betraktning at forfatteren får betalt for det. Endret 13. oktober 2012 av Latias Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Du er for liten til å studere, du lurer ikke meg. Nei særlig festlig var det ikke. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Faen, jeg hater landslagspause. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Men på den andre siden, at det er mye håpløse folk i Liverpools kommunikasjonsavdeling er ikke noe nytt (ref. den katastrofalt dårlige håndteringen av Suarez-saken i fjor). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Faen, jeg hater landslagspause. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Faen, jeg hater landslagspause. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Men på den andre siden, at det er mye håpløse folk i Liverpools kommunikasjonsavdeling er ikke noe nytt (ref. den katastrofalt dårlige håndteringen av Suarez-saken i fjor). Chang ble vel mer eller mindre ansatt som en konsekvens av den saken. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Pro tip: Aldri ansett en som heter Chang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå