Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Fyr (Liverpool-fan)utgir seg for å være en journalist/blogger på twitter. (Fiktiv navn og den pakka). Skriver han har en muldvarp i Liverpool og kommer med mye rykter rundt LFC. Deriblant Borini og Sahin.

Blir så kalt inn til face - face møte med Chang, kommunikasjonssjef i LFC. Der sier Chang blant annet at duden har kostet LFC penger fordi ryktene rundt klubben gjør at selgende klubb krever mer penger. (borini-kjøpet).

Chang truer fyren og hans familie med stuff hvis han ikke slutter å tweete.

Det jeg finner fascinerende er at en fyr med et fiktivt navn kan få diverse aviser til å skrive rykter basert på tweetene hans. Noe som igjen beviser at det som skjer under silly season er 99 % bullshit, og at fotballsupportere helst burde gå i dvale frem til slutten av deadline day.

Jepp, viser bare hvor dårlig sportsjournalistikken er blitt. (hvis vi kan kalle det journalistikk)

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er definitivt ting der som skurrer, trenger f.eks ikke være værre en at denne fyren ikke liker LFC og ønsker å sette klubben i et dårlig lys. Er også spesielt at han husker såpass ordrett akkurat hva som har blitt sagt osv. osv., men time will show.

Lenke til kommentar

Jo, og siden avisene nå har begynt å plukke det opp, regner jeg med at klubben etterhvert må komme med en uttalelse. Kan jo stemme greit med at blogen sier at han oppfattet at Chang virket å være alene i saken med at klubben bruker litt tid på å sjekke detaljene rundt. Ikke vet jeg, men noe bør komme.

Lenke til kommentar

Men på den andre siden, at det er mye håpløse folk i Liverpools kommunikasjonsavdeling er ikke noe nytt (ref. den katastrofalt dårlige håndteringen av Suarez-saken i fjor).

Chang ble vel mer eller mindre ansatt som en konsekvens av den saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...