Aleks Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Er den artikkelen ny? Greier ikke å finne fram til den om jeg går inn på Sky sine sider uten å gå direkte via linken. Ser at det er prat om den på Twitter da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Fergie told us to dive 2001 ringte … ville ha tilbake nyheten sin. 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Fergie told us to dive Herregud, har dere sjekket nyhetene i dag?! Se her, jeg leste nettopp denne artikkelen! 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 – Vi visste alle at han ikke var en naturlig målscorer, men han hadde alt annet. Stakkars mobbeoffer. Synes nesten litt synd på ham. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Årets dårligste videoreportasje spør du meg, Hva i all verden har en tåpelig og oppmerksomhetskåt norsk TV2-journalist med å lage "mobbe-videoer" av en meget suksessrik fotballspiller? Endret 12. oktober 2012 av The Hoff 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Dette må vel være Europas verste landslag? http://en.wikipedia.org/wiki/San_Marino_national_football_team#San_Marino_all_time_record_against_all_nations Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Vet ikke når kampene ble spilt, men -12 i målforskjell etter 2 kamper mot Norge er imponerende. Og -39 etter 6 kamper mot Nederland. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Norge slo San Marino 10-0 i 1992 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Reservekeeperen, som visstnok skal stå i mål mot England i kveld, er i følge Wikipedia 1,65 høy. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ja ok, Norge var vel litt mer imponerende på den tiden enn nå, uten jeg skal skryte på meg å ha fulgt med på fotball da. Tross alt året jeg ble født i. Vet ikke om det er samme som du prater om, men fant dette bildet på Twitter: Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Nah, det der er hovedkeepern, reserve keepern er 165 Endret 12. oktober 2012 av Sveern Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 http://duncanjenkins.blogspot.co.uk/2012/10/such-little-thing-makes-such-big.html Liverpool ass.... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Er vel mer snakk om en enkeltperson en klubben i seg selv, etter det som kommer fram her. Men godeste Chang må sies å være svar skyldig nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Herregud. Fyren hadde blitt saksøkt om han løy, så sannsynligheten er stor for at han prater sant her. Amatøropplegg at det går an å holde på sånn. Chang-fyren burde sparkes hvis det er snev av sannhet i denne historien. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Forståelig nok at de er sure på han hvis det stemmer at han har kostet dem penger, men å true familien hans? Noen som har sett litt for mye Sopranos. Neppe bevis nok for at skal bli noen sak da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Han har jo bare basert det han skrev på rykter. Han kostet ikke klubben noen penger Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Kan godt hende han har kostet klubben penger, men det er bare pga hans ville gjettinger/spekulasjoner, ikke pga han har en mulvarp i klubben. Like skremmende som behandlingen fra Liverpool/Chang er jo at en random kan utgi seg for å være en journalist med inside-info som kan velte overganger. Endret 12. oktober 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Det jeg finner fascinerende er at en fyr med et fiktivt navn kan få diverse aviser til å skrive rykter basert på tweetene hans. Noe som igjen beviser at det som skjer under silly season er 99 % bullshit, og at fotballsupportere helst burde gå i dvale frem til slutten av deadline day. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Spesielt sak, og foreløpig kommer Chang (som er en del av Liverpool, selv om det som kommer fram her tyder på at han har vært relativt alene om dette (møtene osv)) særdeles dårlig ut av dette. Er dog spent på å høre responsen, som må komme. Er enkelte ting som skurrer litt, men er selvfølgelig rett ut for Chang om dette viser seg å stemme, og isåfall oppførsel/virkemidler som ikke hører noe sted hjemme. Rett og slett patetisk hvis det stemmer. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 TLDR. Noen som gidder å gi meg en oppsummering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå