Latias Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Kevin Davies latterliggjør City Herlig. Alle som går ut i media og kritiserer City får en pluss i boka. 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jol til Newcastle kanskje? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Fant ikke bildet av Captain Obvious, men poenget står, DJ. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Blir spennende å se hvem som snapper ham opp. Han har potensiale til å utrette store ting med tiden. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvorfor spiller Pires forsatt i PL? Løper jo rundt om som en 70 åring pensjonist som har sotte på kontorstolen hele sitt liv og jafset nedpå donuts.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Fant ikke bildet av Captain Obvious, men poenget står, DJ. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 "Rumours have crept along the Quayside to suggest that Hughton's dismissal is a tactic to attract an unnamed American buyer to take Newcastle off the hands of Ashley, who is understood to remain keen to sell the club after initially putting it up for sale in 2008 before changing his mind when an appropriate buyer could not be found." Ingenting forundrer meg mer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 "Martin Jol confirmed manager! Totally planned. Feel sorry for Houghton, wot a gentleman. Fat prat needs to go!!" Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da er det jo igrunn bare å bøye seg i støvet for meg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Eller... nå kommer det frem at det er litt usikkert likevel. Liker hvordan mennesker slenger confirmed rundt her og der, spesielt siden jeg nå hjalp til. Uansett, er en spiller på kvinnelaget til Newcastle som visstnok kan melde at Jol er ny manager. Får bare vente å se, noe annet nå blir en stor skuffelse. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Da ser det faktisk ut som om det med Jol bare var tull likevel, og at det blir Alan Pardew. Da er det nok rett ned igjen i år frykter jeg. Jævlig mongo å sparke CH for å få en manager med mer erfaring og så ansette Alan Pardew. De skal visstnok ha vært i samtaler før CH fikk fyken. Her kommer både Ashley og Pardew få høre det. Fryktelig. Jose Enrique krever at det kommer et stort navn som manager, og det gjør det nok ikke. Føler på meg at det blir spillerflukt og at det CH bygget opp går til helvete. LEI NÅ! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Da er det klart, Alan Pardew er ansatt som ny manager. Helt utrolig, har ikke ord. Han har mye å bevise! Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Haha, Newcastle rykker ned igjen, digg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det eneste jeg har sett av den brukeren der er kvalme. Herlig. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Helt utrolig, hva kommer fansen til å gjøre nå? Fem og et halvt års kontrakt i tilegg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det ser neimen ikke lovende ut for Newcastle, men jeg liker uansett å gi vedkommende en sjanse før jeg leker jury, dommer og eksekutør. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er omstendighetene som gjør denne ansettelsen så snodig, men kg for kg og gram for gram er Pardew en langt bedre manager enn Houghton i mine øyne. Hadde jeg vært Newcastle supporter ville jeg nok ventet et par kamper før jeg hang med gjeipen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Han skal såklart få en sjanse, det får alle. Men han tviler egentlig på at Alan kan håndtere spillere som Carroll og Barton, med tanke på hva slags type folk de er. Kan skape problemer, tror jeg. Forventer også at noen spillere forsvinner pga det, samt at Pardew ikke får en krone til kjøp iløpet av hele kontrakten sin. Ben Arfa kommer nok ikke til å signere med oss tross alt siden CH fikk sparken. Colo og Jonas forsvinner også, og Steven Taylor ser det ut som, samt at Pardew vil prøve å bruke eventuelle penger på salg på Anton Ferdinand. Ser på hele opplegget som håpløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå