Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Rumours have crept along the Quayside to suggest that Hughton's dismissal is a tactic to attract an unnamed American buyer to take Newcastle off the hands of Ashley, who is understood to remain keen to sell the club after initially putting it up for sale in 2008 before changing his mind when an appropriate buyer could not be found."

Ingenting forundrer meg mer.

Lenke til kommentar

Eller... nå kommer det frem at det er litt usikkert likevel. Liker hvordan mennesker slenger confirmed rundt her og der, spesielt siden jeg nå hjalp til. Uansett, er en spiller på kvinnelaget til Newcastle som visstnok kan melde at Jol er ny manager. Får bare vente å se, noe annet nå blir en stor skuffelse.

Lenke til kommentar

Da ser det faktisk ut som om det med Jol bare var tull likevel, og at det blir Alan Pardew. Da er det nok rett ned igjen i år frykter jeg. Jævlig mongo å sparke CH for å få en manager med mer erfaring og så ansette Alan Pardew. De skal visstnok ha vært i samtaler før CH fikk fyken. Her kommer både Ashley og Pardew få høre det. Fryktelig. Jose Enrique krever at det kommer et stort navn som manager, og det gjør det nok ikke. Føler på meg at det blir spillerflukt og at det CH bygget opp går til helvete.

LEI NÅ!

Lenke til kommentar

Han skal såklart få en sjanse, det får alle. Men han tviler egentlig på at Alan kan håndtere spillere som Carroll og Barton, med tanke på hva slags type folk de er. Kan skape problemer, tror jeg. Forventer også at noen spillere forsvinner pga det, samt at Pardew ikke får en krone til kjøp iløpet av hele kontrakten sin. Ben Arfa kommer nok ikke til å signere med oss tross alt siden CH fikk sparken. Colo og Jonas forsvinner også, og Steven Taylor ser det ut som, samt at Pardew vil prøve å bruke eventuelle penger på salg på Anton Ferdinand. Ser på hele opplegget som håpløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...