IcedInsanity Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Mye rot med dømmingen på slutten, eller i hele kampen der igrunn. Leeds var lucky. Digg at Villa holder Shitty til 2-3 i extra omganger nå. HAH, 2-4 Endret 25. september 2012 av IcedInsanity 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 2-4 fordel Villa nå. Bye bye, City! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hoho. Villa leder 4-2 på Etihad mot Man City. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Litt trist at det i 2012 ikke finnes direktebilder fra en cupkamp mellom to PL-lag, men gud så deilig det er å høre to bitre City-supportere kommentere kampen på radio. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Litt trist at det i 2012 ikke finnes direktebilder fra en cupkamp mellom to PL-lag, men gud så deilig det er å høre to bitre City-supportere kommentere kampen på radio. Velkommen til hverdagen i Championship Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Litt trist at det i 2012 ikke finnes direktebilder fra en cupkamp mellom to PL-lag, men gud så deilig det er å høre to bitre City-supportere kommentere kampen på radio. Velkommen til hverdagen i Championship Heh... Bare å håpe at dere trekker United i neste runde da, så blir det nok enda en tv-kamp. Evt. få Ståle Solbakken til å ta over klubben! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Gratulerer med seier, Stephen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Folk sier at United har sugd denne sesongen, noe jeg for så vidt er helt enig i. Men fy faen, City har jo vært mange hakk verre. To seire på fem kamper i ligaen, tap i CL, tap i COC i kveld. Fellesnevneren for alle sju kampene har vært at de har tatt ledelsen, men senere rotet den bort. Dermed også null clean sheets, noe som er skremmende for en manager som satset mye på 1-0 seire da han først kom til klubben. Defensivt har de vært katastrofale. Vet at det fortsatt er ganske tidlig i sesongen, men i fjor avga de ikke så mange poeng før i desember. De har virket tannløse hver eneste gang jeg har sett dem. Ja, jeg har sett United ha denne typen sesongstart utallige ganger, men vi har bevist at vi likevel er med å regne i toppen når våren kommer. Var forrige sesong en one-off, eller greier City å etablere seg i toppen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Nå har City møtt lag som Real Madrid, Arsenal og Liverpool da. Tror nok de kommer seg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Liverpool er ikke akkurat noe topplag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Allikevel kan man ikke si at United eller City imponerte nevneverdig mot de. Ikke engang United etter at Liverpool mistet en mann. De konkurrerer kanskje ikke i toppen, men at de er vanskelige for topplag å ta er ingen hemmelighet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Ikke sesongen sett i sin helhet, nei. Mot store klubber, derimot, da kan du banne på at Liverpool finner frem til et nivå som forsvinner like raskt som det kom. Game-raising cunts. EDIT: @Alastor Endret 25. september 2012 av Stonemeister 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Folk sier at United har sugd denne sesongen, noe jeg for så vidt er helt enig i. Men fy faen, City har jo vært mange hakk verre. To seire på fem kamper i ligaen, tap i CL, tap i COC i kveld. Fellesnevneren for alle sju kampene har vært at de har tatt ledelsen, men senere rotet den bort. Dermed også null clean sheets, noe som er skremmende for en manager som satset mye på 1-0 seire da han først kom til klubben. Defensivt har de vært katastrofale. Vet at det fortsatt er ganske tidlig i sesongen, men i fjor avga de ikke så mange poeng før i desember. De har virket tannløse hver eneste gang jeg har sett dem. Ja, jeg har sett United ha denne typen sesongstart utallige ganger, men vi har bevist at vi likevel er med å regne i toppen når våren kommer. Var forrige sesong en one-off, eller greier City å etablere seg i toppen? Om jeg husker rett så tapte ikke City før 12 desember på Stamford Bridge. Så de har virkelig åpnet på værst mulig måte. Kjenner det nærmeste ikke igjen. Den fotballen de spilte i aksjon fjor er helt fraværende. Det at de også presterer å tape 4-2 på hjemmebane mot Villa er nesten smått uvirkelig. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Verst mulig måte ville vel vært om de hadde tapt alle kampene, eller? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Såså, det er ikke alltid like lett å holde tunga rett i munnen når man skal tilnærme seg såpass påtvungen og parodisk fotball-lingo. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Har alltid sett for meg at det er mye konkurranse på ungdomslagene, men det får da være måte på. http://fotball.aftenposten.no/england/article251956.ece Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) John Terry utestengt i fire kamper for Ferdinand-saken, ifølge Sky Sports på Twitter. Også to millioner kroner i bot, har jeg hørt. http://www.thefa.com/TheFA/Disciplinary/NewsAndFeatures/2012/john-terry-hearing-result-september Endret 27. september 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hjelper å være britisk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Prepare yourself for all the Liverpool fans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå