Latias Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Typisk. Dritt at vampyren får selvtillit før United-kampen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Greit nok det her. Håper selvfølgelig på uavgjort, men liverpool begynner å se farligere ut nå. Eller, Sterling begynner å se farligere ut nå, enn hva han har jort til nå i kampen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Fy faen for en spiller Sterling er. Knuller i øyeeplene å se han når han spiller slik han gjør i øyeblikket, og han er 17 år! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Knuller i øyeeplene å se han når han spiller slik han gjør i øyeblikke Hehehehe... Denne prøvde eg å se for meg, men skjønner ikke helt hvordan dette foregår. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Knuller i øyeeplene å se han når han spiller slik han gjør i øyeblikke Hehehehe... Denne prøvde eg å se for meg, men skjønner ikke helt hvordan dette foregår. Kom så kan jeg vise deg. .. isj.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) readingfc: McCarthy; Gunter, Gorkss, Pearce, Harte; McCleary, Karacan, Leigertwood, McAnuff; Guthrie; Pogrebnyak Tottenham: Friedel; Walker, Gallas, Vertonghen, Naughton; Sandro, Dembele; Lennon, Sigurdsson, Bale; Defoe Endret 16. september 2012 av cfthompson Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Se på Gallas så motivert fortsatt. Tror ikke han er fineste mannen i verden men føler at han alltid "gir alt". Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Som jeg har sagt før: Defoe er jævlg undervurdert. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Fantastisk spiller. Mye bedre enn våre alternativ på topp Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 En kamp som denne er som skapt for ham, borte mot et dårlig lag = mye rom og Defoe kan gjøre det han kan best: løpe rett på mål og skyte hardt. På hjemmebane mot dyptliggende forsvar eller generelt gode lag er han på grensen til udugelig mener jeg. Men han er en veldig god spiller å ha i troppen og innsatsen hans er det ikke noe å si på, jeg er glad vi har hatt han så lenge. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Jeg skal være enig i at Defoe spilte en av sine beste kamper i Spurs-trøya, og at jeg tok feil i at han ville fungere i dag som enslig spiss, men jeg står for at Defoe ikke er en bedre spiller enn Adebayor. Enig i at spisser skal ha et visst snev av egoisme i seg, men Defoe duger ikke til mye annet enn å løp rett på mål og skyte, og ikke engang det klarer han å gjøre ofte nok. Skulle han bli vår første-spiss trenger ikke motstanderlaget gjøre mer enn å nekte han rom for å ødelegge trusselen han er med rom rundt seg, Ade klarer å beholde ballen grunnet fysikk, balanse og teknikk, og samtidig spille fri medspillere. Defoe er en flott fyr og tålmodig har han også vært, så unner han spilletid og suksess samt at jeg er glad for at han fortsatt er i klubben, men jeg føler ikke at han er nevneverdig undervurdert. Se bare på den ene situasjonen hvor han velger å avslutte selv, Sigurdsson er helt ledig i et kjemperom inne i 16, men Defoe går heller fra han og prøver å avslutte fra skrå vinkel, blir for dumt når det er samme feilen kamp etter kamp. At han har god selvtillit etter skåringen er selvfølgelig en mulighet, og spisser må tørre å prøve, men de bør også vite når de bør benytte alternativene. Han skal få æren i kveld, men jeg er fortsatt ikke overbevist. Endret 17. september 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Det der er det verste jeg har sett av en linjedommer. Everton snytt for to soleklare skåringer, latterlig at vi fortsatt ikke har goal linje tech... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Det var fortjent!! Satan for en match Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Sykeste kampen...fytte helvette. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Surt for Everton dette. Hadde fortjent 3 poeng. Makan til latterlig linjedommer. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Katastrofal dømming i dag. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Han 500 kg linjemann Fatty McSideBoob rævkjørte Everton. Burde fratas snopeposen og sendes ned i femte divisjon. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Gud, så tafatt dømming. Fellaini skulle aldri vært avblåst for offside. Anichebes heading var i mål. Skulle blitt spilt fordel da Ben Arfa og to andre var alene mot Baines. Steve Harper burde få årets fair play-pris. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Hva med Harper? Fikk ikke sett hele kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå