Maefteda Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Nettavisen har en liste med de 10 mest overvurderte spillerne i PL, og så presterer de å ha Downing på 1. plass. Hvem i helvete er det som vurderer Downing høyt pr. dags dato egentlig? Listen var generelt sett ræva, med folk som for lengst har sluttet med å bli vurdert høyt, med et par unntak. Anyway. Hvilke 10 spillere synes dere er mest overvurdert? Endret 5. september 2012 av Maefteda Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Syntes da dette er en grei oppsummering: Etter to år i Birmingham-klubben valgte Liverpool å kjøpe vingen de mente hadde imponert, for nærmere 20 millioner pund. Etter ett år i klubben, er det få som vil mene at vingen har klart å forsvare prislappen og rykte som en av Englands beste kantspillere. Forrige sesong fikk vingen 28 muligheter fra start av Kenny Dalglish. Det resulterte i kun to målgivende og null mål. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det er vel kun Liverpool som velger å sette Downing som "høyt vurdert". Hadde forventet Barry på listen, men de har visst valgt Milner i stedet. Jeg synes Barry og Milner er fryktelig lik i spillestil og egenskaper, men Barry er hakket dårligere på det meste. Selvsagt hadde Barry sin livs kamp mot United sist sesong - det gjør ham tydeligvis verdt hver krone. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kanskje jeg er farget men ser ikke hvorfor Cahill er på den listen. Luiz hadde jeg forstått, men Gary Cahill har vært god og stabil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Fiorentina er fremdeles rasende for at Dimitar Berbatov (31) ikke kom til klubben som avtalt i høst. Nå krever de pengene tilbake for flybillettene de kjøpte til ham. Dakar! Berba, du burde betale tilbake asap. Tenk hvor mye tur/retur-billetter fra England til Italia koster! Vi vil jo ikke at lille Fiorentina skal gå konkurs. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 De kjøpte vel billetter på 1. klasse? Stort sett er disse av typen man får refundert om de ikke blir benyttet. Mulig Fiorentina må betale på forskudd og ikke har samme vilkår grunnet elendig kreditrating. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 De kjøpte vel billetter på 1. klasse? Stort sett er disse av typen man får refundert om de ikke blir benyttet. Mulig Fiorentina må betale på forskudd og ikke har samme vilkår grunnet elendig kreditrating. Så vidt jeg skjønner så brukte han billettene og dro til Italia - han bare møtte aldri Fiorentina. 3 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Det som skjedde var at han denne flyvningen mellomlandet i München, der Berbatov bestemte seg for å gå av... for å snakke med Juventus. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Og endte i Fulham. Jaja, greit nok for min del. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Så vidt jeg skjønner så brukte han billettene og dro til Italia - han bare møtte aldri Fiorentina. Juventus liker å møte spillere direkte... 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Ser at CL sin fantasy league har startet. Noen interesse for å starte en liga med forumfolk? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 To uker med Jarstein, 3xRiise og resten av klovnegjengen er to uker for mye. Godt med litt ordentlig fotball igjen! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Djees. Fuck Terry.. Hadde ikke tatt han i hånda selv om han ikke har gjort meg noe.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Berbatov! 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Fantastisk mål av Berbatov! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Berba igjen! For en spiller! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Venter bare på at Owen skal score vinnermålet på Britannia nå... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Kongekommentering i Cardiff-Leeds: "Fantastic save, he gets both Northon, MacMillan and the ball!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå