Stoddart Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Litt i overkant streng der Di Canio... Di Canio er Di Canio! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Michael Owen virker å bli klar for en overgang til Stoke. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hadde jeg ikke klart å spå på forhånd. Passer ikke akkurat inn i Stoke for å si det slik. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Owen i Stoke? En mann med skjelett lagd av Mariekjeks skal til et av de mest "brutale" lagene i ligaen? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Er ingenting som er sikkert enda, men var visstnok i Stoke for å diskutere betingelsene. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 det er jo bekreftet på stoke sine hjemmesider , itilegg til den offsielle kontoen til stoke på twitter har bekreftet. Stoke City are delighted to announce the signing of Michael Owen on a one-year deal, subject to Premier League Board approval Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Vel, gratulerer til Owen. En helt ny benk å slite ned. 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 De ruller han vel inn i bobleplast sånn at han skal overleve treningene tenker jeg... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 det er jo bekreftet på stoke sine hjemmesider , itilegg til den offsielle kontoen til stoke på twitter har bekreftet. Stoke City are delighted to announce the signing of Michael Owen on a one-year deal, subject to Premier League Board approval Må ha kommet etter jeg leste, rart at Owen går dit, men men. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Passer ikke akkurat inn i Stoke for å si det slik. Å? Fordi han ikke har for vane å grisetakle? Er jo en fin spiller å ha når man ligger med 9 mann bak ballen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Er det noe vits å forhåndsbestille FIFA13? Og hvor er det billigst å gjøre dette? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Om det er noe vits får du avgjøre selv, men det billigste jeg har sett er 379,- på Elkjøp på nett med grati frakt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Er det noe vits å forhåndsbestille FIFA13? Og hvor er det billigst å gjøre dette? Gamestop er nok et av de bedre alternativene, man får ofte spillet et par dager før release i tillegg. Ellers er det ikke noe stress å vente egentlig, en god del butikker har tilbud på spillet de første dagene. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Om det er noe vits får du avgjøre selv, men det billigste jeg har sett er 379,- på Elkjøp på nett med grati frakt. Altså, det jeg implisitt lurer på, er om spillet fort blir utsolgt, eller om det bare er å gå og kjøpe det i butikken etter at det slippes. Er det noe vits å forhåndsbestille FIFA13? Og hvor er det billigst å gjøre dette? Gamestop er nok et av de bedre alternativene, man får ofte spillet et par dager før release i tillegg. Ellers er det ikke noe stress å vente egentlig, en god del butikker har tilbud på spillet de første dagene. Takk for svar. Ser at Elkjøp selger det billig allerede. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Er glad Owen fortsetter i PL jeg. Han er den eneste spilleren som jeg likte i min barndom som fortsatt spiller. Alle andre har lagt opp! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=UKWILbAGgJ4 http://www.youtube.com/watch?v=BH2yziueeV8 Endret 4. september 2012 av Maefteda 2 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg ler, ikke fordi jeg får meg særlig mye av det han sier, men måten han snakker på. Ene øyeblikket hever han helt plutselig stemmen, så plutselig kommer det 5-6 synonymer på rad, haha. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Han får Mancini til å se ut som en engelskmann Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Måtte bare flire av denne... 31 reasons why Heskey is better than Messi Endret 5. september 2012 av DJ_Dark 8 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Du så den på twitter du også ja, morsom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå