Latias Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Fulham blir sympatilag videre for min del. Gleder meg til å se Berbatov herje. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Official: Manchester City complete signing of Javi Garcia from Benfica http://www.goal.com/en/news/9/england/2012/08/31/3345470/official-manchester-city-complete-signing-of-javi-garcia?source=breakingnews City har gjort noen smarte kjøp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ja, ok. Gikk vel først opp for meg for noen dager siden at det var en Dempsey og en Dembele. Har ikke fulgt med nok på Fulham at det var 2 spillere. Trodde man pleide å ha litt kontroll på sine byrivaler Tja, Fullham byr ikke på de største trusslene, selv om vi har slitt med de før. Berbatov blir nok en håndfull da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Uhm.. Vet ikke om dette er bekrefta fra offentlig hold, men Tottenham har tilsynelatende søkt og fått innvilget en ekstra time på å prøve å få i boks en avtale med Porto om Joao Moutinho! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Fulham blir sympatilag videre for min del. Gleder meg til å se Berbatov herje. Innbiller meg at Fulham ofte er ett slags "andrelag" for veldig mange. Har møtt få som har noe i mot Fulham. Har forsåvidt ikke møtt noen som er Fulham-fans heller, men shit au! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Porto sa vel at han blir værende? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Porto sa vel at han blir værende? Ble vel sagt at han mest sannsynlig blir værende, uansett gis vel en slik extension kun om man kan bevise at en avtale er nær, så hvis Porto hadde satt ned foten helt tror jeg ikke vi hadde fått en extension. Fortsatt skeptisk dog. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Fulham blir sympatilag videre for min del. Gleder meg til å se Berbatov herje. Innbiller meg at Fulham ofte er ett slags "andrelag" for veldig mange. Har møtt få som har noe i mot Fulham. Har forsåvidt ikke møtt noen som er Fulham-fans heller, men shit au! Var en periode drittlei Fulham (da United tapte to på rappen på Craven), men sånn ellers har jeg ingenting imot laget. Tror nok at Hangeland, 2xRiise, Nevland, osv. har bidratt til at flere her til lands synes det er kjekt når norske Fulham gjør det godt. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Fulham blir sympatilag videre for min del. Gleder meg til å se Berbatov herje. Innbiller meg at Fulham ofte er ett slags "andrelag" for veldig mange. Har møtt få som har noe i mot Fulham. Har forsåvidt ikke møtt noen som er Fulham-fans heller, men shit au! Var en periode drittlei Fulham (da United tapte to på rappen på Craven), men sånn ellers har jeg ingenting imot laget. Tror nok at Hangeland, 2xRiise, Nevland, osv. har bidratt til at flere her til lands synes det er kjekt når norske Fulham gjør det godt. Ahh, etter 3 år som Fulham-fan fikk jeg endelig sett en Fulham kamp i 2003. Var vel 23.Oktober. Old Trafford. Man Utd 1 - 3 Fulham! For en kamp når man endelig skulle få sett en Fulham-kamp! Lee Clark, Steed Malbranque og Junichi Inamoto var vel de som scoret også. Ahhh, for en dag! Men joda, "norske" Fulham er hyggelig nok det. Bare så synd mange jeg treffer på når jeg har på meg Fulham-drakt tror det er netopp derfor jeg heier på de -.- Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 hvorfor Moutinho fortsatt kan bli Spurs-spiller Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Fulham blir sympatilag videre for min del. Gleder meg til å se Berbatov herje. Innbiller meg at Fulham ofte er ett slags "andrelag" for veldig mange. Har møtt få som har noe i mot Fulham. Har forsåvidt ikke møtt noen som er Fulham-fans heller, men shit au! Var en periode drittlei Fulham (da United tapte to på rappen på Craven), men sånn ellers har jeg ingenting imot laget. Tror nok at Hangeland, 2xRiise, Nevland, osv. har bidratt til at flere her til lands synes det er kjekt når norske Fulham gjør det godt. Nevland har vel bare bidratt hakket mer for Fulham enn det jeg har Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 BBC melder nå at Spurs går glipp av en Moutinho overgang, så nå er det vel forhåpentligvis over. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hangeland, Riise og Nevland kan henge seg for min del. Berbatov er eneste grunnen for å følge klubben. Dembele er forresten UTROLIG oppskrytt til alle som trodde noe annet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Berba starter på benken. Jol da… Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Kevin Nolan! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Heia Carroll. (og Nolan) Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 West Ham holder seg i PL nå når de fikk Carroll, garantert. Vært god til nå. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 2-0 til West Ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå