Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, ok. Gikk vel først opp for meg for noen dager siden at det var en Dempsey og en Dembele. Har ikke fulgt med nok på Fulham at det var 2 spillere. :p

 

Trodde man pleide å ha litt kontroll på sine byrivaler ;)

Tja, Fullham byr ikke på de største trusslene, selv om vi har slitt med de før. Berbatov blir nok en håndfull da.

Lenke til kommentar

Fulham blir sympatilag videre for min del. Gleder meg til å se Berbatov herje.

 

Innbiller meg at Fulham ofte er ett slags "andrelag" for veldig mange. Har møtt få som har noe i mot Fulham. Har forsåvidt ikke møtt noen som er Fulham-fans heller, men shit au! :D

 

Var en periode drittlei Fulham (da United tapte to på rappen på Craven), men sånn ellers har jeg ingenting imot laget. Tror nok at Hangeland, 2xRiise, Nevland, osv. har bidratt til at flere her til lands synes det er kjekt når norske Fulham gjør det godt.

Lenke til kommentar

Fulham blir sympatilag videre for min del. Gleder meg til å se Berbatov herje.

 

Innbiller meg at Fulham ofte er ett slags "andrelag" for veldig mange. Har møtt få som har noe i mot Fulham. Har forsåvidt ikke møtt noen som er Fulham-fans heller, men shit au! :D

 

Var en periode drittlei Fulham (da United tapte to på rappen på Craven), men sånn ellers har jeg ingenting imot laget. Tror nok at Hangeland, 2xRiise, Nevland, osv. har bidratt til at flere her til lands synes det er kjekt når norske Fulham gjør det godt.

 

Ahh, etter 3 år som Fulham-fan fikk jeg endelig sett en Fulham kamp i 2003. Var vel 23.Oktober. Old Trafford. Man Utd 1 - 3 Fulham! For en kamp når man endelig skulle få sett en Fulham-kamp! :D Lee Clark, Steed Malbranque og Junichi Inamoto var vel de som scoret også. Ahhh, for en dag!

 

Men joda, "norske" Fulham er hyggelig nok det. Bare så synd mange jeg treffer på når jeg har på meg Fulham-drakt tror det er netopp derfor jeg heier på de -.-

Lenke til kommentar

Fulham blir sympatilag videre for min del. Gleder meg til å se Berbatov herje.

 

Innbiller meg at Fulham ofte er ett slags "andrelag" for veldig mange. Har møtt få som har noe i mot Fulham. Har forsåvidt ikke møtt noen som er Fulham-fans heller, men shit au! :D

 

Var en periode drittlei Fulham (da United tapte to på rappen på Craven), men sånn ellers har jeg ingenting imot laget. Tror nok at Hangeland, 2xRiise, Nevland, osv. har bidratt til at flere her til lands synes det er kjekt når norske Fulham gjør det godt.

 

Nevland har vel bare bidratt hakket mer for Fulham enn det jeg har :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...