The Hoff Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Tottenham ser sterke ut. På papiret kanskje den sterkeste utfordreren til fjerdeplassen? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 På papiret har de et meget godt lag. Stiller dog spørsmålstegn rundt AVB. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Tottenham ser sterke ut. På papiret kanskje den sterkeste utfordreren til fjerdeplassen? Syntes de ser sterkere ut enn Arsenal hvertfall. Særlig mtp. hvordan Wenger kommer til å stille opp med laget vårt. Szczesny Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs Diaby - Arteta Gervinho/Walcott - Cazorla - Podolski Giroud Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Skal vi se om tweeten min om Iranske spillere kommer frem! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Aner ikke om vi går til 4-3-3, eller om vi fortsetter med 4-2-3-1, men vi har iallefall sterkere dybde i stallen nå om vi ikke er direkte styrket. Lloris er soleklart førstevalg i mål, ser for meg Walker - Gallas/Caulker - Vert - BAE er bankers uansett formasjon. Dog usikker på om Dempsey er hentet som spiss eller som offensiv potet. I en 4 - 2 - 3 - 1 tror jeg Sandro og Dembele vil være de sittende midtbanespillerne, mens Bale - Gylfi - Lennon er den offensive midten. Ade på topp, usikker på om Dempsey vil være der fremme som nevnt. I en 4 - 3 - 3 vil nok Sandro være defensiv midt, mens Dembele og Gylfi har hver sin kant. Bale, Ade og Lennon på topp, med Dempsey som joker. Tror jeg da, ikke like store spillere inn som Modric på midten, men styrket i flere posisjoner, ihvertfall i buret! Edit: Kaboul er ute med skade, men går selvfølgelig inn for Caulker/Gallas når han returnerer. Endret 31. august 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Essien klar for Real Madrid på lån ja. Litt skeptisk, men Alonso/Modric og Khedira/Essien høres egentlig fint ut. Kan jo også spille HB der man nå egentlig ikke har noen i bakhånd. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Arsenal har et latterlig dårlig lag. No way at de kommer topp fire. 6 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Arsenal har et latterlig dårlig lag. No way at de kommer topp fire. This. Laget vi har skal slite med EL-kvallik. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Noen som har lest på Twitter i kveld ? Breaking news from Monaco: Falcao has been arrested for raping 11 men for 45 minutes Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Fulham som overgangsvinnere? Selv som FFC-fan er jeg alt annet enn enig. Skulle hatt en solid playmaker på midten og en midtstopper til. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hmm, med Dembele og Dempsey ut er vell ikke de vinneren.. De er svekket fra mitt synspunkt.. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hmm, med Dembele og Dempsey ut er vell ikke de vinneren.. De er svekket fra mitt synspunkt.. De har klart seg fint uten Demspey so far i år. Alexander Kačaniklić er i ferd med å bli en solid, god spiller. Frei og Kasami har potensiale. Hører alle skryter av Dembele, jeg er ikke like overbevist, da de kampene jeg har sett så har han vært god aleine, men ikke fullt så god i lagspillet. Men, selvom Mladen Petric, Dimitar Berbatov og Rodallega er gode spillere og Richardson sikkert er grei å ha, så synes jeg ikke laget er blitt såpass mye bedre at man kan kalle oss vinnere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hvor gikk Dempsey? Har ikke hørt noe offisielt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Han gikk til Tottenham. Ble bekreftet på Fulham sine sider. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Både Dembele og Dempsey byttet klubb innenfor London. Begge til Tottenham. Men det er lol for Dempsey. Ble ikke CL nei... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 But I'm very happy to confirm that I will join on loan to West Ham! Can't wait to start..great club.YossiBenayoun Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ja, ok. Gikk vel først opp for meg for noen dager siden at det var en Dempsey og en Dembele. Har ikke fulgt med nok på Fulham at det var 2 spillere. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ja, ok. Gikk vel først opp for meg for noen dager siden at det var en Dempsey og en Dembele. Har ikke fulgt med nok på Fulham at det var 2 spillere. Trodde man pleide å ha litt kontroll på sine byrivaler Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Dersom man snakker om overgangsvinnere i vinduet som helhet, hvorfor er det ingen som nevner United? Jeg sier ikke nødvendigvis at de er vinnere, men når man henter in Kagawa og van Persie samt at man kvitter seg med lønninga til Berbatov så burde jo det være noe. Chelsea har forsåvidt gjort det bra, de også. At noen snakker om City som vinnere på overgangsmarkedet i sommer derimot, er for meg helt uforståelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå