Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tottenham ser sterke ut. På papiret kanskje den sterkeste utfordreren til fjerdeplassen?

Syntes de ser sterkere ut enn Arsenal hvertfall. Særlig mtp. hvordan Wenger kommer til å stille opp med laget vårt.

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Diaby - Arteta

Gervinho/Walcott - Cazorla - Podolski

Giroud

Lenke til kommentar

Aner ikke om vi går til 4-3-3, eller om vi fortsetter med 4-2-3-1, men vi har iallefall sterkere dybde i stallen nå om vi ikke er direkte styrket.

Lloris er soleklart førstevalg i mål, ser for meg Walker - Gallas/Caulker - Vert - BAE er bankers uansett formasjon.

Dog usikker på om Dempsey er hentet som spiss eller som offensiv potet.

I en 4 - 2 - 3 - 1 tror jeg Sandro og Dembele vil være de sittende midtbanespillerne, mens Bale - Gylfi - Lennon er den offensive midten.

Ade på topp, usikker på om Dempsey vil være der fremme som nevnt.

I en 4 - 3 - 3 vil nok Sandro være defensiv midt, mens Dembele og Gylfi har hver sin kant.

Bale, Ade og Lennon på topp, med Dempsey som joker.

Tror jeg da, ikke like store spillere inn som Modric på midten, men styrket i flere posisjoner, ihvertfall i buret!

Edit:

Kaboul er ute med skade, men går selvfølgelig inn for Caulker/Gallas når han returnerer.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Hmm, med Dembele og Dempsey ut er vell ikke de vinneren.. De er svekket fra mitt synspunkt..

De har klart seg fint uten Demspey so far i år. Alexander Kačaniklić er i ferd med å bli en solid, god spiller. Frei og Kasami har potensiale.

Hører alle skryter av Dembele, jeg er ikke like overbevist, da de kampene jeg har sett så har han vært god aleine, men ikke fullt så god i lagspillet.

Men, selvom Mladen Petric, Dimitar Berbatov og Rodallega er gode spillere og Richardson sikkert er grei å ha, så synes jeg ikke laget er blitt såpass mye bedre at man kan kalle oss vinnere.

Lenke til kommentar

Dersom man snakker om overgangsvinnere i vinduet som helhet, hvorfor er det ingen som nevner United? Jeg sier ikke nødvendigvis at de er vinnere, men når man henter in Kagawa og van Persie samt at man kvitter seg med lønninga til Berbatov så burde jo det være noe.

Chelsea har forsåvidt gjort det bra, de også. At noen snakker om City som vinnere på overgangsmarkedet i sommer derimot, er for meg helt uforståelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...