Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HÅPER på å få inn 5 spillere.

 

Mancini bekreftet vel at de ville få inn 5 i dag så vidt jeg har sett? Mulig det stod håper, men city har jo eveig penger.

 

Mente det to på TV2 at Mancine sa ovenfor Sky at han håper på å få inn 5 spillere.

Spent hvilke spillere det kan være.

Lenke til kommentar
James Olley ‏@JamesOlley

Tottenham have agreed a fee with Porto in the region of £20m for Joao Moutinho. Personal terms to be discussed now. #thfc

 

Spurs, sammen med City og Chelsea er klare overgangsvinnere. Arsenal er klare tapere.

Hvordan er City overgangsvinnere?

 

De får inn 5 spillere i dag.

 

Edit: Maicon, Sinclair, Fantastish (fyren fra fiorentina), samt 2 til

Vel.

 

Maicon er jeg enig i, de får han relativt billig også (€6-7mill). Han drar riktignok på årene og er langt ifra like god som han var for et par år siden.

 

Usikker på hva de betaler for Sinclair, men garantert overpris.

 

Rodwell for ~€15mill? Overpris og vel så det.

 

Nastasic er et stort talent, men forsvarer likevel ikke prisen på €12mill(?) + Savic. I fjor kjøpte Fiorentina Nastasic for €2.5mill mens City kjøpte Savic for €7.5mill.

 

Så har de solgt De Jong da, for latterlige €3.5mill. Spør du meg har City hatt et elendig overgangsvindu.

Lenke til kommentar
James Olley ‏@JamesOlley

Tottenham have agreed a fee with Porto in the region of £20m for Joao Moutinho. Personal terms to be discussed now. #thfc

 

Spurs, sammen med City og Chelsea er klare overgangsvinnere. Arsenal er klare tapere.

Hvordan er City overgangsvinnere?

 

De får inn 5 spillere i dag.

 

Edit: Maicon, Sinclair, Fantastish (fyren fra fiorentina), samt 2 til

Vel.

 

Maicon er jeg enig i, de får han relativt billig også (€6-7mill). Han drar riktignok på årene og er langt ifra like god som han var for et par år siden.

 

Usikker på hva de betaler for Sinclair, men garantert overpris.

 

Rodwell for ~€15mill? Overpris og vel så det.

 

Nastasic er et stort talent, men forsvarer likevel ikke prisen på €12mill(?) + Savic. I fjor kjøpte Fiorentina Nastasic for €2.5mill mens City kjøpte Savic for €7.5mill.

 

Så har de solgt De Jong da, for latterlige €3.5mill. Spør du meg har City hatt et elendig overgangsvindu.

City har jo uendelig med penger da. Tviler på at de bryr seg :grin2:

Lenke til kommentar

Nå følger jeg ikke Liverpool tett, men for meg virker det som han har vært meget god. Mulig jeg har hørt feil. :p

 

Næh. Adam har virkelig ikke fortsatt der han slapp i Blackpool. Langt i fra.

 

Jeg har følgende teori:

 

Adam har sine kvaliteter. De kom godt frem i Blackpool - et dårlig lag.

 

Så fort han kommer til et lag der kvaliteten på medspillerne er høyere, så skinner svakhetene gjennom sterkere. Adam ble hverken bedre eller dårligere i Liverpool (om noe hevet han nivået sitt litt), men Liverpool som lag var bedre enn Blackpool (Blackpool rykka ned - Liverpool er med og kjemper om Europacup-plasser).

 

Dessuten, for å begrunne Adam-salget litt mer, hadde Liverpool nå en haug med midtbanespillere. Verdensklassespillerne Gerrard og Lucas, nykjøpene Sahin (okda, lån) og Allen, nesten-der-talentene Henderson og Shelvey, og Suso halsende bak der igjen. Da ryker fort Adam og Spearing som ikke har noe videre utviklingspotensiale og dermed ryker bak talentene i køen.

Lenke til kommentar

Nå følger jeg ikke Liverpool tett, men for meg virker det som han har vært meget god. Mulig jeg har hørt feil. :p

 

Presterte bedre enn alle nyinnkjøpene den sommeren hva ett end product angår. 10 assists og 2 goaller i ligaen. Henderson med 2 scoringer og Downing med nada. Var bra helt frem til Lucas ble skadet. Da duppet det. Skjønner godt at han ble solgt. Vi trenger penger, og da er han en som er lett og selge (kostet ikke allverden) og har en venstrefot andre lag gjerne vil ha. Dessuten ville han neppe vært annet enn en squadplayer under BR. Altfor lavt tempo er en annen faktor. Flere som burde føle seg truffet der.

 

Jævlig spent på hva som skjer på overgangsmarkedet. Helg folkens!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...