Jefe Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Sett han ja. Sjekk ut Mock The Week også. Han dukker ofte opp der i blant. Finnes bedre komikere etter min mening i UK enn Byrne, men han er slett ikke så verst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som finner rimelige Ipswich-drakter til salgs online? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Chelsea blir pissa på av Everton i åpningsminuttene. Me like! Judas puttet for City. Me not like. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Ser du Chelsea, Latias? Spiller Cleverley for Wigan? Noen som ser den? Jeg ser Arsenal, men vurderer å bytte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Bytter mellom Chelsea-kampen og hopprennet. EDIT: Chelsea-kampen er vel mer interessant enn Arsenal kampen. Sistnevnte har jo nesten avgjort sin kamp allerede. Endret 4. desember 2010 av Latias Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Japp, bytta til Chelsea for 10min siden. Det ser jo ut til at Everton kanskje kan klare et poeng eller to (tre). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Latterlig av dommeren å gi straffe der. Anelka går jo rett inn i Howard. Faen Drogba. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Herlig å se at Blackburn reiser kjerringa etter forrige helg Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Alle bunnlagene sliter, bare Arsenal som ikke klarer å følge opp. Viktig at de slår Fulham og sender dem ned i sumpa. Er keen på å komme over nedrykksplass nå kjenner jeg. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Jaja, dere kommer dere forbi oss nå i alle fall Maefteda. Makan til makkverk fra Wolves. To backer på midtbanen, og vi hadde hele 11% possesion en periode mot selveste Blackburn... Nedrykk... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Flott med Cleverley scoring. Chelsea er så latterlige at det nesten ikke er mulig. Tidenes ran om de holder på ledelsen og vinner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 BECKFORD!!! JAAA, SÅ HERLIG!!!!!! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Jermaine Beckford!!!!! faen 7 min tillegg... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 7 min er forståelig. Cech lå lenge nede med en hodeskade. Uten hjelmen hadde han garantert vært ferdig. Everton kjører på! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 har ikke fulgt med på Chelsea kampen, så Arsenal. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Interne kåringer i Premier League-kategorien - 2010 Interne kåringer i Premier League-kategorien - 2010: Diskusjonstråd Årets medlem i Premier League-kategorien - Nominasjonstråd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 2 Rotete innledning - eneste som har skjedd så langt er at Scharner ga Carroll en albue.17 Carroll svarer mot Scharner, gir østerrikeren en karamell med albuen. :!: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Faen så flau førsteomgang. På tide å gro noen baller og spille fotball, det her er faen meg rævdårlig. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Det blir spennende å se laget West Ham stiller mot Sunderland. Kommer rett fra en uke der ganske 2 forskjellige lag har vunnet overbevisende i sine 2 kamper(Wigan og Man Utd). Tror Spector og Cole starter faktisk, med tanke på at de var så gode nå sist, og har gjort seg fortjent til en sjanse. Vi har ikke vunnet 2 kamper på rad, på 9 måneder, og sist borteseier var 1 serierunde i August ifjor. Sunderland har enda ikke tapt hjemme; i serien that is, siden vi slo dem i LC på SoL. Tror det blir for tøft for West Ham, med 2 mål av Bent og 1 av Parker. Lukter tap, og jeg er veldig fornøyd med uavgjort. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Danny Welbeck med minimum ei kasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå