Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg hersker det ingen tvil om at han er hentet inn som en forsterkning.

Selv om jeg liker Friedel, er alderen hans og mangel på "spenst" samt mangel på agressivitet i feltarbeidet noe som taler i mot, og vårt andrevalg (tror jeg iallefall) Gomes har desverre en del tabber i historikken.

 

Lloris starter nok en kamp eller flere på benken, men etter det blir han nok fast med mindre noe drastisk skulle skje.

Lenke til kommentar

 

Fan-fucking-tastic!

Den spilleren jeg sa før vinduet jeg ville se i Spurs!

 

Ikke klag på Levi for å si det sånn. Mannen prøver hvertfall å forsterke Spurs kontra hva som skjer i Arsenal om dagen.

 

Blir skummelt om dere får inn de spillerene som ryktes å være på vei til dere.

 

Vertonghen, Adebayor, Sigurdsson, Lloris, M'Vila og Willian. Det er temmelig sterke forsterkninger..

Lenke til kommentar

Her burde Wenger kjent sin besøkelsestid. Massiv oppgradering. I stedet stiller vi med 3 middelmådige keepere

 

 

Fan-fucking-tastic!

Den spilleren jeg sa før vinduet jeg ville se i Spurs!

 

Ikke klag på Levi for å si det sånn. Mannen prøver hvertfall å forsterke Spurs kontra hva som skjer i Arsenal om dagen.

 

Blir skummelt om dere får inn de spillerene som ryktes å være på vei til dere.

 

Vertonghen, Adebayor, Sigurdsson, Lloris, M'Vila og Willian. Det er temmelig sterke forsterkninger..

 

Ingen lenge til Tottenham har sterkere stall på alle områder enn Arsenal. Mangler vel bare en stopper så er de der.

Lenke til kommentar

 

Fan-fucking-tastic!

Den spilleren jeg sa før vinduet jeg ville se i Spurs!

 

Ikke klag på Levi for å si det sånn. Mannen prøver hvertfall å forsterke Spurs kontra hva som skjer i Arsenal om dagen.

 

Blir skummelt om dere får inn de spillerene som ryktes å være på vei til dere.

 

Vertonghen, Adebayor, Sigurdsson, Lloris, M'Vila og Willian. Det er temmelig sterke forsterkninger..

 

Levy og AVB danner et godt team, da begge vil kjøpe ungt (muligens av forskjellige grunner dog), et av de få minusene med Levy dog er at han venter veldig lenge med de fleste kjøpene, noe som kan påvirke starten av en sesong.

Lenke til kommentar

Her burde Wenger kjent sin besøkelsestid. Massiv oppgradering. I stedet stiller vi med 3 middelmådige keepere

 

 

Fan-fucking-tastic!

Den spilleren jeg sa før vinduet jeg ville se i Spurs!

 

Ikke klag på Levi for å si det sånn. Mannen prøver hvertfall å forsterke Spurs kontra hva som skjer i Arsenal om dagen.

 

Blir skummelt om dere får inn de spillerene som ryktes å være på vei til dere.

 

Vertonghen, Adebayor, Sigurdsson, Lloris, M'Vila og Willian. Det er temmelig sterke forsterkninger..

 

Ingen lenge til Tottenham har sterkere stall på alle områder enn Arsenal. Mangler vel bare en stopper så er de der.

 

Vi har i øyeblikket 5 stoppere, alle som har kvalitet, så det haster nok mer med en kreativ midtbane, backup til Lennon, og muligens en megaspiss.

Lenke til kommentar
Levy og AVB danner et godt team, da begge vil kjøpe ungt (muligens av forskjellige grunner dog), et av de få minusene med Levy dog er at han venter veldig lenge med de fleste kjøpene, noe som kan påvirke starten av en sesong.

 

Dessverre så virker det slik ja. :p

 

At dere venter lenge med kjøpene stemmer, men det var nok linket med Modric salget. I motsetning til Arsenal hvertfall så er dere villige til å bruke de pengene på forsterkninger. For oss så er det langt viktigere å bare sanke inn penger til bartemannen Stan Kroenke. Målet er ikke lenger å bli Europas beste klubb i annet enn økonomisk drift ser det ut til.

 

Pdd. så mener jeg at Arsenal har for store svakheter til å være i nærheten av å vinne noe som helst. Muligens at Podolski og Giroud vil ta seg opp og bli gode spillere for Arsenal, men det er fortsatt helt latterlig backup for Szczesny, Sagna, Arteta, Diaby (grøss og gru at han er førstevalg) Cazorla og Giroud/Podolski.

 

Får dere Lloris, M'Vila og Willian nå på tampen av vindet så er dere et bedre lag enn oss på papiret hvertfall.

Lenke til kommentar

Szczesny i seg selv har ingenting i en toppklubb å gjøre som førstevalg.

 

Tror egentlig ikke Diaby er førstevalg, men det er mangel på midtbanespillere i klubben. Rosicky er ute, det samme er Wilshere. Song har ikke blitt erstattet. Tror ila sesongen det blir:

 

Arteta - NY

Cazorla

Lenke til kommentar
Levy og AVB danner et godt team, da begge vil kjøpe ungt (muligens av forskjellige grunner dog), et av de få minusene med Levy dog er at han venter veldig lenge med de fleste kjøpene, noe som kan påvirke starten av en sesong.

 

Dessverre så virker det slik ja. :p

 

At dere venter lenge med kjøpene stemmer, men det var nok linket med Modric salget. I motsetning til Arsenal hvertfall så er dere villige til å bruke de pengene på forsterkninger. For oss så er det langt viktigere å bare sanke inn penger til bartemannen Stan Kroenke. Målet er ikke lenger å bli Europas beste klubb i annet enn økonomisk drift ser det ut til.

 

Pdd. så mener jeg at Arsenal har for store svakheter til å være i nærheten av å vinne noe som helst. Muligens at Podolski og Giroud vil ta seg opp og bli gode spillere for Arsenal, men det er fortsatt helt latterlig backup for Szczesny, Sagna, Arteta, Diaby (grøss og gru at han er førstevalg) Cazorla og Giroud/Podolski.

 

Får dere Lloris, M'Vila og Willian nå på tampen av vindet så er dere et bedre lag enn oss på papiret hvertfall.

 

I følge Matchday var vi et bedre lag enn dere på papiret i fjor, husker hvordan den siste kampen endte..

 

Personlig mener jeg dere bruker Poldi helt feil, tror han ville vært mye bedre som en sentral spiss eller hengende spiss, men nå er jeg ikke klar over situasjonen i stallen deres, så skal ikke uttale meg bombastisk.

Ser også problemet deres med at forsterkningene i realiteten kun er på samme nivå som de de erstatter, eller dårligere (Cazorla virker å være et unntak), at dere ikke benytter dere av det store navnet deres oftere i Frankrike o.l er for meg et mysterium, for historisk sett burde det ikke være tvil om hvem en nøytral spiller ville ha valgt mellom Arsenal, Newcastle, Tottenham og dagens Liverpool.

Noe er alvorlig galt hos dere, ikke at jeg , helt ærlig, mister nattesøvn av den grunn :p

 

At snøballen ikke ville begynne å rulle før Modric dro er vi klar over, men det var det samme i fjor mtp at Parker og Ade ikke kom før etter sesongen startet.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Levy og AVB danner et godt team, da begge vil kjøpe ungt (muligens av forskjellige grunner dog), et av de få minusene med Levy dog er at han venter veldig lenge med de fleste kjøpene, noe som kan påvirke starten av en sesong.

 

Dessverre så virker det slik ja. :p

 

At dere venter lenge med kjøpene stemmer, men det var nok linket med Modric salget. I motsetning til Arsenal hvertfall så er dere villige til å bruke de pengene på forsterkninger. For oss så er det langt viktigere å bare sanke inn penger til bartemannen Stan Kroenke. Målet er ikke lenger å bli Europas beste klubb i annet enn økonomisk drift ser det ut til.

 

Pdd. så mener jeg at Arsenal har for store svakheter til å være i nærheten av å vinne noe som helst. Muligens at Podolski og Giroud vil ta seg opp og bli gode spillere for Arsenal, men det er fortsatt helt latterlig backup for Szczesny, Sagna, Arteta, Diaby (grøss og gru at han er førstevalg) Cazorla og Giroud/Podolski.

 

Får dere Lloris, M'Vila og Willian nå på tampen av vindet så er dere et bedre lag enn oss på papiret hvertfall.

 

I følge Matchday var vi et bedre lag enn dere på papiret i fjor, husker hvordan den siste kampen endte..

 

Personlig mener jeg dere bruker Poldi helt feil, tror han ville vært mye bedre som en sentral spiss eller hengende spiss, men nå er jeg ikke klar over situasjonen i stallen deres, så skal ikke uttale meg bombastisk.

Ser også problemet deres med at forsterkningene i realiteten kun er på samme nivå som de de erstatter, eller dårligere (Cazorla virker å være et unntak), at dere ikke benytter dere av det store navnet deres oftere i Frankrike o.l er for meg et mysterium, for historisk sett burde det ikke være tvil om hvem en nøytral spiller ville ha valgt mellom Arsenal, Newcastle, Tottenham og dagens Liverpool.

Noe er alvorlig galt hos dere, ikke at jeg , helt ærlig, mister nattesøvn av den grunn :p

 

At snøballen ikke ville begynne å rulle før Modric dro er vi klar over, men det var det samme i fjor mtp at Parker og Ade ikke kom før etter sesongen startet.

 

Vel jeg var ikke akkurat enig i matchday for å si det sånn. De mente vel at samtlige Tottenham spillere var bedre enn Arsenal sine bortsett fra van Persie. Det var bare høl i hodet på den tida, men i år så kan det fort vise seg å bli riktig hvis vi ikke får inn en spiller eller tre til.

 

Har sagt det samme om Podolski flere ganger. Har også nevnt i Highbury tråden hvorfor jeg så sterkt ønsker meg M'Vila og at vi legger om fra 4-2-3-1 til 4-1-2-3 da det passer både Giroud og Podolski mye mye bedre. Samt at Arteta og Diaby begge to blir misbrukt og blir nesten "halve" spillere i de dype rollene de spiller. Særlig Arteta blir veldig hemmet da han er en veldig kreativ og forholdsvis målfarlig spiller.

 

At noe er alvorlig galt i Arsenal er utvilsomt sant. Wenger er svak taktisk generelt sett. En veldig forutsigbar og sta mann når det kommer til formasjon og laguttak. Og samtidig er han gnien som få og har helt klart sine favoritter innenfor laget som svekker oss. At han hadde så umåtelig tro på van Persie i 6,5 år ødela utrolig mye for oss da vi som regel gikk omtrent halve sesongen gjentatte ganger uten et skikkelig alternativ på topp, men verst av alt er at det er absolutt ingen kommunikasjon fra klubben til supporterene.

 

De sier hvert år at "money is available to Wenger" mens Wenger sier at vi er i en veldig god finansiell posisjon. Deretter hører vi plutselig at det er snakk om at vi må tjene £15M hvert år for å holde oss flytende (til tross for at vi har rundt £120M i banken). Så hva som skjer har jeg virkelig ikke peiling på. Et eller annet er hvertfall ikke som det skal og det har det ikke vært på 5-6 sesonger nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...