Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder ikke begynne noen poengløs diskusjon med deg. I den forstand man snakker om Simenrf sine innlegg og uttalelser som konstruktive så mener eg "lol" sier mer i denne sammenhengen ja.

At Simenrf viser at han er dyktig til å fucke opp med sine uttalelser og sine "personlige meninger" så betyr ikke det at det automatisk blir mer konstruktivt enn ett velplassert "lol"

Og hva du mener er billige argumenter aner eg heller ikke, men ser du prøver å trekke i noen tråder for å få igang en diskusjon ved å kalle det eg skriver for "billigste argumentet du har lest på lang tid", men som eg sa i første setning...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gidder ikke begynne noen poengløs diskusjon med deg. I den forstand man snakker om Simenrf sine innlegg og uttalelser som konstruktive så mener eg "lol" sier mer i denne sammenhengen ja.

At Simenrf viser at han er dyktig til å fucke opp med sine uttalelser og sine "personlige meninger" så betyr ikke det at det automatisk blir mer konstruktivt enn ett velplassert "lol"

Og hva du mener er billige argumenter aner eg heller ikke, men ser du prøver å trekke i noen tråder for å få igang en diskusjon ved å kalle det eg skriver for "billigste argumentet du har lest på lang tid", men som eg sa i første setning...

For ordens skyld er det vel du selv som begynner å trekke i tråder som du så fint kaller det, ved å svare på innlegget/kommentaren.

Forøvrig bryr jeg meg ikke om brukerne har sagt/gjort noe rart i fortiden, går fortsatt å diskutere argumentene de legger frem på en saklig måte, eller så kan man bare la være.

Lenke til kommentar

Eg svarte ja, det er lov også. Men det at eg skriver en kort kommentar til noe som blir sagt så er ikke det en invitasjon til deg der eg ber deg om å komme med dine synspunkter rundt mitt innlegg som er til noen andre.

Eller søker du bare aktivt etter å starte meningsløse diskusjoner slik som du har greid nå?

EDIT: Forøvrig ferdig med både kampen og videre samtaler.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har sett city så svake, meget rart å bruke en relativt ny formasjon borte mot liverpool. Nei jeg står forsatt på at city ikke blir top 4 i år. Hvilket ran, synd for liverpool, veldig mye glede og vilje i laget, blir herlig å følge med på videre.

Lenke til kommentar

Ser ut som mannen som ikke har bevist noen ting og kostet 3 mill pund mer enn Hazard skal inn.

I motsetning til Torres som har kostet Chelsea hva, 2 millioner pund per mål?

I motsetning til Torres som faktisk har prestert over flere år tidligere, god merittliste og er en av de beste avslutterne i verden?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ser ut som mannen som ikke har bevist noen ting og kostet 3 mill pund mer enn Hazard skal inn.

I motsetning til Torres som har kostet Chelsea hva, 2 millioner pund per mål?

I motsetning til Torres som faktisk har prestert over flere år tidligere, god merittliste og er en av de beste avslutterne i verden?

Ronaldo var verdens beste avsluttere i mange år men endte opp feit og med prostituterte med snabel mellom beina, så ser ikke relevansen din.

At noen har vært bra er ikke relevant

Endret av AllFather
Lenke til kommentar
Ronaldo var verdens beste avsluttere i mange år men endte opp feit og med prostituterte med snabel mellom beina, så ser ikke relevansen din.

At noen har vært bra er ikke relevant

Så når man kjøper en spiller så skal man ikke betrakte hvor godt spilleren har gjort det tidligere? Neivel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...