Lucky Luciano Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Noen som kan bekrefte/avkrefte at TV2-studioet sa noe ala 'ny stjerne født i Hazard'? Herregud så flaut isåfall. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Var siste to mål offside, eller tar jeg feil? Slik jeg mener å huske at offside-regelen er, så er det offside hvis angripende spiller har bare én mann mellom seg og målet. Da uavhengig om denne er keeper eller ikke. I dette tilfellet var det jo bare en forsvarsspiller der, siden keeper var langt framme. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ikke Premier League, men er vel ikke alle her som følger Championshiptråden min: "FootyAgentNorth @FootyAgentNorth Brfc fans. Jordan Rhodes in ewood. Just signed 4 yr deal. Venkys left game early to conclude deal." Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Stemmer det, men var ikke Ivanovic bak Hazard når Hazard spilte ballen? I så fall så er det vel ikke offside. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det var Torres som spilte til Hazard. Og Hazard var forran Torres Edit: Han startet på egen banehalvdel. Dermed er det ikke offside. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Jeg tenkte på pasninga innenfor 16-meteren. Hazard var vel på egen banehalvdel var han ikke? På pasninga fra Torres altså. Endret 22. august 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Stemmer. Da tok jeg feil Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Hazard var på egen banehalvdel idet ballen ble spilt, ergo ingen offside. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Deilig seier. Endret 23. august 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Han er alltid sånn, er han ikke? Bullshit all looks the same to me... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Top of the league da :-P Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Gratulerer. Greit og kose seg så lenge det varer. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Han er alltid sånn, er han ikke? Mer eller mindre ja. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hvem er denne Hazard som Lundekvam oppdaget? Hvor kom han fra? Chelsea fikk han vel gratis før sesongen? Synd for Reading med offside-målet. Terry kunne vel også fått sitt andre gule når han taklet ALF (ble ikke blåst frispark engang - dommeren hadde hodet under armen). Hazard fortsetter slik han slapp i Frankrike, og viser vel egentlig at nivået ikke er så fryktelig mye høyere i England. Som United-supporter håper jeg ikke at lillebror Hazard blir en BEDRE spiller enn Eden. Det hadde vært for jævlig med to slike Hazardiøse spillere hos en motstander. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hasardspill å hente en spiller bare fordi han er broren til en god en? *klukk-klukk-klukk* Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Eden har vel sagt at lillebror er bedre enn han selv var. Tiden får vise om han blir bedre. Likegod er også fryktelig god... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Nå er det alltid greit å ta det en kar sier om broren sin med en klype salt. Jeg fikk ikke sett kampen i går, men er like spent som LL på om det ble sagt i studio at "en ny stjerne er født". Noen som vet det? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Sjekke gjennom sendingen på sumo da. Når skal han ha sagt det? Før, i pausa eller etter kampen? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Han sa det etter kampen - jeg hørte det klart og tydelig. Jeg synes ikke det var sjokkerende, jeg vet godt at mange ikke ser på dem som stjerner før dem har vist at dem kan spille fotball i eller mot en engelsk klubb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå