Everket Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Stakker city fans, jeg hadde ikke hadde hjerte til å følge et slikt jojo lag. Fra verdensklasse til lilleput lag. Vel det er i allefall meget moro for oss nøytrale - eller det vil si, meg, nesten alle andre hater jo city. Utrolig ingen tar ansvar og tar det gule kortet når Rodwell roter bort ballen. Ingen god debut. Svakt over hele linja, med tevez og nasri som står frem. Trist med Aguero, håper det ikke er alvorlig, premier league trenger en slik karakter. Stor honnør til Southampton, rett og slett fantastisk å ha de tilbake. Det blir nok "mitt" lag i år. Endret 19. august 2012 av Everket Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Slå Sot'n pga offside mål i første omgang, deilig!! haha. også bar dritt mål etter det. Fantastisk haha! Haha. Ja, ikkesant. Haha. Bare flaks. Haha!! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Morsom kamp. kjipt at city gikk seirende ut. Endret 19. august 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Meldes at Aguero kan være ute i 6-8 mnd. Slå Sot'n pga offside mål i første omgang, deilig!! haha. også et par dritt mål etter det. Fantastisk haha! Riktig klubb til å melde. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Vanskelig å omstille seg fra Premier League ifjor. Jeg sitter og håper at Wigan og Southampton skal ta skalpen på Chelsea og City, selv om jeg egentlig burde tenke på hva som er best for West Ham. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det er lov å drømme stort, Maefteda. West Ham på 4, etter United, Newcastle og Swansea. Fra spøk til alvor så gleder jeg meg oppriktig til å se hvordan West Ham kan gjøre det denne sesongen. Jeg var skuffet når de rykket ned, og håper de klarer å karre seg til en grei plassering nær midten av tabellen i år. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Personlig har jeg mistet litt troa på West Ham, mye grunnet Sam Allardyce. Det virker som om han prøver å gjøre West Ham til et slags Stoke, primitivt, gammeldags og vanskelig. Endret 19. august 2012 av The Hoff Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Kan godt si meg enig i at West Ham har mistet litt av sjarmen de siste årene. Tror eierne er sulteforet på litt suksess, spesielt siden de fikk en så dårlig start. Da vil jeg heller gjøre det på Stoke-måten(vi spiller uansett ikke like grisete/over grensen) enn på Chelsea/City måten. Nå er fotballklubber generelt på vei ned når det gjelder sjarm. Liker at vi fortsetter med det store fokuset på talentene våre. Vi var ikke langt unna å være best i FA Youth Cup ifjor(sekunder fra å slå ut mesterne Chelsea). I år er alle et år eldre og bedre. Er også veldig glad i sentrallinja med Tomkins - Noble - Cole. Nærmeste man kommer klubbspillere for tiden. Endret 19. august 2012 av Maefteda Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Some more big news coming out of Queens Park Rangers as Sky Sports sources understand the club have agreed a deal in principle to sign Real Madrid defender Ricardo Carvalho on a season-long loan. We'll have more on this story shortly. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Steven Fletcher solgt til Sunderland for syke 130 millioner kroner... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Da kan vel Ståle koste på seg et smil? Om han er halvparten så dyktig som Swansea på overgangsmarkedet henter han inn en kanonspiss til under halvparten av de pengene. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ryktes at han er ute etter Bolanos, som tidligere spilte i Start og nå er i København. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Synes Solbakken virker litt rar på overgangsmarkedet. Mye fokus på tidligere Tippeligaspillere eller spillere han har hat i andre klubber. Peszko virker lovende, men ryktene rundt Tarik, Ruud, kjøpet av Sigurðarson og nå ryktet om Bolanos... Er ikke et stort marked han tar av. Stor overgangssum på Fletcher, men fyren er god, veldig undervurdert. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Mellom £20M og £25M totalt for Matt Jarvis og Steven Fletcher, som delte halvparten av Wolves' mål mellom seg ifjor, burde kunne få inn noen gode navn for de pengene. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Fletcher er vel god for en 15 mål i sesongen, men syns jo de får godt betalt. Men blir spennende å se hvilke spillere som kommer inn, som Teipball sier så viker det jo ikke som om han velger spillere fra alle verdens kriker og kroker. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Synes Solbakken virker litt rar på overgangsmarkedet. Mye fokus på tidligere Tippeligaspillere eller spillere han har hat i andre klubber. Skandinavia er vel et av de få stedene hvor prisene er lavere i dag enn det de var for noen år siden. De beste spillerne i Tippeligaen er tilgjengelige i området 20-30 millioner kroner. Dersom man skal lete etter spillere med lignende kvaliteter nede på kontinentet, så må man gjerne ut med både 3- og 4-gangen. Det skal dog sies at det er langt mellom gullet her i Norge. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Haha. Kunne Alsaker blitt noe våtere av Hazard? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå