Muggkaare Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Årets fineste drakt. Herre jemini. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Hm, mistenkelig lik vår fra 10-11: Litt annen gulfarge, menneh. Edit: Når det er sagt, og vi tenker på at det er Everton vi snakker om her, så kan jeg strekke meg til å si at "helt rene drakter med ensfarvet sponsormerke og klubblogo i samme farve er de peneste draktene". Endret 13. august 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Helt klart et steg opp fra den grusomme rosa fra i fjor Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Noen erfaringer eller tips angående hva som er mest praktisk av TV2 sine PL kanaler eller Sumo? Skal bo sammen med en spurs supporter så tenker det er en fordel at vi kan se flere kamper på engang med sumo. Prisforskjellene er vel ikke så store heller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ja faen, er det slik at jeg potensielt ikke får sett alle Newcastle-kamper om jeg velger TV2s PL-kanaler? Vurderer om jeg skal gå for Sumo eller PL-kanalene på tv, men ser jo at det bare er tre PL-kanaler. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg stilte det samme spørsmålet for noen uker siden men da virket det ikke som noen her visste sikkert hvordan det blir i år, ingen som kan summe seg og sende en mail til tv2 og høre med de? Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kommer litt ann på hvilken leverandør dere har også, jeg bruker Altibox gjennom Lyse og får da tilgang til pl-kanalene på Sumo i tillegg Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Feilpost Endret 14. august 2012 av The Hoff Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Kommer litt ann på hvilken leverandør dere har også, jeg bruker Altibox gjennom Lyse og får da tilgang til pl-kanalene på Sumo i tillegg Ja men det er vel heller unntaket, alle andre leverandører har ingen slik avtale, det er det vel bare Altibox som har? PS: Feil tråd Hoff. Endret 13. august 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ja faen, er det slik at jeg potensielt ikke får sett alle Newcastle-kamper om jeg velger TV2s PL-kanaler? Vurderer om jeg skal gå for Sumo eller PL-kanalene på tv, men ser jo at det bare er tre PL-kanaler. Kortsvar: Ja. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Tenkte vi kunne prøve å spå hvordan sesongens tabell ser ut når sesongen er slutt. Fant ikke noe lignende så lagde en tråd. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1452804 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Kan dere anbefale meg ett par premier league apper til Android. Har brukt TV2, men den er litt rotete på ett par ting. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Selv bruker jeg bare FourFourTwo StatsZone, riktignok på iPhone, men mener en Android-versjon skulle ligge rett rundt hjørnet når jeg lastet den ned for et drøyt år siden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Fabrice Muamba legger opp. http://www.premierleague.com/en-gb/news/news/devastated-muamba-retires-from-football.html Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Fabrice Muamba legger opp. http://www.premierle...m-football.html Ikke overraskende. Greit å ikke risikere livet for noe så banalt som fotball faktisk er. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Persie signerte for United. Skal bli interessant å se hvordan det går. Ham har vel aldri vært skadefri i to sesonger på rad. De kan ha skutt gullfuglen, men tror der kan bli en superdyr flopp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Stort svik for Arsenal, risikabel signering for United. Største vinnerne er vel eierne til Arsenal.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 RvP for United og Modric skal være klar for Real Madrid (http://www1.skysports.com/football/news/11661/7992592/Modric-set-for-Real-switch). Samt Sahin skal være klar for lånopphold for Liverpool. Litt av en dag. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Så.. RvP til Man Utd, værre enn Torres til Chelsea? Ser sinnene er i kok på diverse fora.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå