Stefan_B Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Dummeste jeg har lest. Forøvrig artig at de i det minste har selvinnsikt nok til å se på Liverpool som sin rival og ikke Manchester United, Shitty, Arsenal eller Chelsea. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Mulig det er fordi Liverpool er den klubben som det er flaut å tape mot med tanke på nivået. Om Tottenham taper mot United, City, Arsenal eller Chelsea så er det normalt. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Eller noe så simpelt som at vedkommende leieboer er Liverpool-supporter? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Eller noe så simpelt som at vedkommende leieboer er Liverpool-supporter? Nettopp. Hvor ble det av humoren her på forumet? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Tar man høyde for indeksen er vel Rooney dyrere mener jeg å huske. Men nå mener vel SAF at Hazard er for dyr også. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Det morsomme med PSG er jo at de har fem relativt nye non-EU-spillere i troppen fra før, så de må kvitte seg med en av de for å få inn Moura (3 midtstoppere og 2 venstrebacker), er ikke det demotiverende vet ikke jeg. Nå må vel disse betraktelig ned i lønn også for å forlate PSG, så det kan faktisk hende de bare vanker rundt i klubben i 2-3 år som gjenstår på kontrakten. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=xnkfwGagVQY Endret 9. august 2012 av Karbutar 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Moura kommer vel til PSG i januar mener jeg å ha lest. Så de har grei tid på seg. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Det morsomme med PSG er jo at de har fem relativt nye non-EU-spillere i troppen fra før, så de må kvitte seg med en av de for å få inn Moura (3 midtstoppere og 2 venstrebacker), er ikke det demotiverende vet ikke jeg. Nå må vel disse betraktelig ned i lønn også for å forlate PSG, så det kan faktisk hende de bare vanker rundt i klubben i 2-3 år som gjenstår på kontrakten. Må ikke nødvendigvis kvitte seg med noen. En av de spillerne kan også få europeisk statsborgerskap. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Eller noe så simpelt som at vedkommende leieboer er Liverpool-supporter? Nettopp. Hvor ble det av humoren her på forumet? Faktisk rasende festlig. Hvis jeg hadde leid sokkel og huseier hadde kommet med noe sånt, hadde jeg visst at det var en vettug kar og sett frem til mange underholdende diskusjoner. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Marseille president has confirmed a unnamed Premiership Club has agreed a fee for Loic Remy. Tipper det er 70% sjanse på at det er Spurs, 20% sjanse at det er Arsenal, og de resterende 10% til Newcastle. Håper det er Newcastle, men faen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Marseille president has confirmed a unnamed Premiership Club has agreed a fee for Loic Remy. Tipper det er 70% sjanse på at det er Spurs, 20% sjanse at det er Arsenal, og de resterende 10% til Newcastle. Håper det er Newcastle, men faen. Garantert Spurs. Vi har ikke blitt linket til ham i det siste så vidt jeg vet. Dessuten er det fullt i de posisjonene han spiller. Ser det ikke... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Går kampen idag på en vettug kanal? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Kampen sendes dessverre ikke på noen norske tv-kanaler, så vidt Chelsea Supporters Norway har forstått. Det er ITV som har rettighetene til kampen, så å få streamet kampen burde ikke være noe problem Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Asj, okei. Ikke verdens undergang akuratt Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jack Rodwell til Man City, har medical idag. Moa sitt mål mot Man Utd igår: http://www.101greatgoals.com/gvideos/with-full-build-up-mo-abdellaoue-back-heel-golazo-v-manchester-united/ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Håper han går til Swansea. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ja ITV var jo supre greier. Virker jo "helt perfekt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå