Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det morsomme med PSG er jo at de har fem relativt nye non-EU-spillere i troppen fra før, så de må kvitte seg med en av de for å få inn Moura (3 midtstoppere og 2 venstrebacker), er ikke det demotiverende vet ikke jeg. Nå må vel disse betraktelig ned i lønn også for å forlate PSG, så det kan faktisk hende de bare vanker rundt i klubben i 2-3 år som gjenstår på kontrakten. :wee:

Lenke til kommentar

Det morsomme med PSG er jo at de har fem relativt nye non-EU-spillere i troppen fra før, så de må kvitte seg med en av de for å få inn Moura (3 midtstoppere og 2 venstrebacker), er ikke det demotiverende vet ikke jeg. Nå må vel disse betraktelig ned i lønn også for å forlate PSG, så det kan faktisk hende de bare vanker rundt i klubben i 2-3 år som gjenstår på kontrakten. :wee:

 

Må ikke nødvendigvis kvitte seg med noen. En av de spillerne kan også få europeisk statsborgerskap.

Lenke til kommentar

Eller noe så simpelt som at vedkommende leieboer er Liverpool-supporter? :wee:

 

Nettopp.

 

Hvor ble det av humoren her på forumet?

 

Faktisk rasende festlig. Hvis jeg hadde leid sokkel og huseier hadde kommet med noe sånt, hadde jeg visst at det var en vettug kar og sett frem til mange underholdende diskusjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Marseille president has confirmed a unnamed Premiership Club has agreed a fee for Loic Remy.

 

Tipper det er 70% sjanse på at det er Spurs, 20% sjanse at det er Arsenal, og de resterende 10% til Newcastle. Håper det er Newcastle, men faen.

 

Garantert Spurs. Vi har ikke blitt linket til ham i det siste så vidt jeg vet. Dessuten er det fullt i de posisjonene han spiller. Ser det ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...