Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde bestilt Sumo uansett, er greit å ha muligheten til å kunne se kampene andre steder enn hjemme i stua.

 

Hvordan er egentlig kvaliteten på Sumo?

 

Går ut i 100% jobb i august og tenker jeg kan ta meg råd til fotball på TV og slipper møkkastream.

 

Tv2 Sumo er faktisk veldig bra hvis du har ok+ linje (mer enn 5 mbit/s), sendingene går da i HD og lyden er også bra. Selv har jeg en turnusjobb hvor jeg ikke har tilgang til bra nok nett og når jeg først har fri er jeg stort sett hjemme eller på hytta og da er det like greit med tv-kanalene, hvis de nå viser alle kampene da, hvis ikke går vinninga opp i spinninga mtp. prisdifferansen. Det var derfor jeg lurte på om noen vet hva som skjer med ettermiddagskampene på lørdager denne sesongen.

 

Ingen som vet med sikkerhet?

Lenke til kommentar

Chelsea blir stadig mer flamsk. Nå har også Thorgan (lillebroren til Eden) kommet til klubben, noe som gjør at Chelsea har hentet 8 belgiske unggutter de siste par årene (Eden Hazard, Lukaku, De Bruyne, Courtois og ikke minst Musonda x 3).

 

Keep the black, red and gold flag flying high!

Lenke til kommentar

Sumo er greit nok det, men kvaliteten kan på ingen måte sammenliknes med PL HD kanalene sett via "tv signaler"

 

Var for noen uker siden usikker på hva jeg skulle velge jeg også, så jeg kjøpte ukespass på Sumo og sammenliknet. Spesielt alt som er av bevegelser er mye mye dårligere på Sumo. Dette ble testet på en 60" tv, og med 30 mbit/s nettlinje.

Lenke til kommentar

Sumo er greit nok det, men kvaliteten kan på ingen måte sammenliknes med PL HD kanalene sett via "tv signaler"

 

Var for noen uker siden usikker på hva jeg skulle velge jeg også, så jeg kjøpte ukespass på Sumo og sammenliknet. Spesielt alt som er av bevegelser er mye mye dårligere på Sumo. Dette ble testet på en 60" tv, og med 30 mbit/s nettlinje.

 

Absolutt, kvaliteten kan ikke sammenlignes men som nett-tv er det noe av det beste jeg har opplevd, og som Jotun sier - mobiliteten. Men for meg er det altså denne sesongen antallet kamper jeg får sett som avgjør, og siden jeg stort sett kommer til å være hjemme eller på pub for å se kampene så velger jeg tv-kanalene med mindre det blir som på slutten av forrige sesong der de bare viste én ettermiddagskamp på lørdagene.

Lenke til kommentar

Var for noen uker siden usikker på hva jeg skulle velge jeg også, så jeg kjøpte ukespass på Sumo og sammenliknet. Spesielt alt som er av bevegelser er mye mye dårligere på Sumo. Dette ble testet på en 60" tv, og med 30 mbit/s nettlinje.

 

Ikke så rart. Bitraten og bilder i sekundet på vanlig TV er høyere enn nett tv. Leste at TV2 HD sine sendinger har en bitrate på 12 Mbits. Så da ville mange som sitter på 3G nett, og steder med internetthastigheter som er trege ikke fått utnyttet det uansett. Vet ikke om teknologien er der for å klare å sende tv sendinger online enda, ettersom de ikke tilbyr høyere enn 5 Mbit. Hadde det vært mer bilder i sekundet så hadde det hjulpet mye, spesielt når man skal se sport.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...