Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Sun er også kongen av oppspinn forresten.

Rihanna ‏@rihanna

The Sun Newspaper is like a fuckin ass hair, full of shit!!!!!!

Givanildo V. Souza ‏@SiteDoHulk

WARNING: The article published by the newspaper ''THE SUN'' is false, I have not given any interviews for them!

Lenke til kommentar

Veeeel... Du har jo en egen evne til å ta ting på forskudd. Får nå se hva som skjer når overgangsvinduet er ferdig. Foreløpig er ikke mye cash spent.

I forhold til talent/kvalitet så er det ikke mye penger brukt på Kagawa nei. Var det snakk om 15 millioner euro som kunne stige til 21 millioner? Et røverkjøp for en spiller som Kagawa rett og slett.

Lewandowski tror jeg ikke kommer til United og som Modric ryktene så kommer dette fra en veldig useriøs kilde, men jeg kan ikke skjønne annet enn at det må komme inn en ny midtbanespiller for dere i løpet av vinduet.

Lenke til kommentar

Fy faen, United splasher the cash. Kagawa, Lewandowski, Denne Chile-gutten, Modric... De er sikker ikke ferdige heller. Ryktes at de er i førersetet for M'Vila også.

Skal man tro ryktene hadde United handlet for et par milliarder hvert år. Kagawa er bankers, mens Henriquez (Chile-gutten) og Modric sikkert ikke er helt på jordet. Skjønner ikke hvorfor Lewandowski skulle være nødvendig. United har dekning på topp, og med Kagawa inn er det ikke akkurat mye plass igjen. Angrepet er strengt tatt det siste leddet som burde forsterkes nå, bortsett fra vingen, kanskje. Alle andre plasser har større mangler.

Tror ikke M'Vila er på radaren.

Lenke til kommentar

Ángelo Henríquez venter vi visstnok kun på arbeidstillatelse på. Tror det er av den mer sikre sorten, og skulle han, av en eller annen grunn, ikke få arbeidstillatelse har vi fremdeles to somrer å hente ham på.

Lenke til kommentar

Guardian slenger seg på ryktene om Lewandowski til United, jeg tviler ikke på at Polens trener har sagt det, men jeg betviler at han av alle er den som kommer ut med noe slikt.

Samtidig hadde vel Lewandoski hattrick mot Bayern i finalen hvor Fergie var til stede, angivelig for å scoute Kagawa, Lewandowski og Hummels.

http://www.guardian.co.uk/football/2012/jun/08/euro-2012-poland-manchester-united?

Lenke til kommentar

Henriquez? Type er han? Kjenner ikke til fyren sånn umiddelbart...

Gutta på RedCafe sier det virker som han tar litt fra Ruud van Nistelrooy og litt fra Thierry Henry.

Scoret 8 på 10 kamper i chilensk liga og ble nettopp tatt ut på U23-landslaget som 18-åring.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...