makkaa Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Deilig spiller ja, kommer garantert til å voldta PL. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Newcastle sensation Papiss Cisse has snubbed interest from Manchester United and Man City and insisted he wants to stay at Newcastle ‘for many years’. Er vel typisk tullerykter som går om dagen. Men fint for oss med hjertet i Newcastle at han ønsker å bli. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Mer spent på hva dere gjør med Demba Ba. Har vært nesten helt usynlig siden han ble satt opp på lagtavlen sammen med en annen spiss istedenfor å spille alene på topp. Tror han hadde gjort det bra i Chelsea for å være ærlig. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Deilig spiller ja, kommer garantert til å voldta PL. Kanskje, men hvordan vil han gjøre det en kald desember kveld på Britannia? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvem bryr seg om hva han gjør i én kamp mot Stoke? Det er et av de svakeste argumentene jeg ser, og et Messi-kritikere ofte slenger inn. De seneste sesongene i Premier League har vi vel sett at små tekniske spillere klarer seg helt fint. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Haha, jeg tror ikke Jørgen tok ironien der. Ganske ofte gjentatt rundt forbi i Arsenal verden på nettet den setninga der. Var vel en sky-sports pundit som sa det om Messi, i en Messi vs Ronaldo diskusjon, om jeg husker riktig? 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg pleier å være rimelig god på å ta ironi, selv når den tar form i tekst (som visstnok skal være helt umulig å forstå, så jeg forstår knapt hvordan Are Kalvø livnærer seg). Jeg vet ikke hvor det stammer fra. Jeg vet bare at jeg har sett det argumentet bli trukket frem for ofte i alle diskusjoner rundt tekniske små spillere. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Stoke spiller da excellent fotball? Fikk ikke Crouch årets mål på sinnsyke scoring? =) Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Nei, det gjorde han ikke. Cisse fikk fortjent årets mål. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Fortjent og fortjent. Jeg tror fortsatt Cissé skyter der for å få avsluttet angrepet. Crouch prøver på noe han knapt har fått til på trening, og klarer det i kamp. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Jeg vet ikke hvor det stammer fra. Var Andy Gray. I samme slengen sa han at Barcelona ville slite i Premier League, spesielt mot lag som Stoke siden man aldri møtte slike lag. Endret 6. juni 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Er vel ikke bare Barcelona som sliter mot Stoke. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Med så enorme mengder dommerhjelp Stoke får tror jeg nok hvem som helst sliter med å slå de. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Pfft! Newcastle hadde ingen problemer med å slå de i fjor. De to kampene mot Stoke var to av sesongene letteste kamper, faktisk. Litt overraskende, dog. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Newcastle spiller jo mye på de samme premissene, så det er ikke rart. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Lille hentet inn Marvin Martin for rundt 9-10 millioner euro. Hadde likt å sett han i England(rettere bestemt Arsenal.) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Lille hentet inn Marvin Martin for rundt 9-10 millioner euro. Hadde likt å sett han i England(rettere bestemt Arsenal.) God erstatter for Hazard da. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Lille hentet inn Marvin Martin for rundt 9-10 millioner euro. Hadde likt å sett han i England(rettere bestemt Arsenal.) God erstatter for Hazard da. Meget god spiller. Niko Krancjar forlater Tottenham til fordel for Dinamo Kiev. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Newcastle spiller jo mye på de samme premissene, så det er ikke rart. Ivar Hoff, fotballekspert. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå