Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes. Faen, garantert min skyld. Han har jo holdt seg unna alt slik, selv om han har blitt nedslått og nedsparket gang på gang på bana. Så aner ikke hva som fikk han til å gjøre det der, bortsett fra at Gamst er verdens mest ufyselige fyr da.

Hva folk har så i mot Gamsten, har jeg egentlig aldri skjønt...

Han er bare generelt en ufyselig fyr. Og det hjalp ikke at han jubla som om han var verdens beste spiller når han spilte håndball mot Newcastle og fikk mål på det.

Men dette er rødt kort uansett, og Gamst er en ekte spiller som gjør alt for klubben sin :love: Valgte Rovers fremfor penger i Hellas eller Tyrkia

Lenke til kommentar

Jepp, det er rødt kort som faen. Det har jeg sagt hele tiden, og selv om vi ikke fortjente seieren men ei heller fortjente tap unner jeg dere seieren pga det der. Toskete.

Men Gamsten er fremdeles verdens ekleste kis. Har fire B'burn-fans til venner som er enig, de setter han sånn ca der oppe med C Ronaldo i ekkelhet. Og i dag er Barton skikkelig, skikkelig supderduperekkel han og!

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vanskelig valg du.

Spille i England(samt få spille på landslaget) eeeeeeeller råtne bort i Tyrkia\Hellas(antagelivis mindre landslagspill).

Lenke til kommentar

Jepp, det er rødt kort som faen. Det har jeg sagt hele tiden, og selv om vi ikke fortjente seieren men ei heller fortjente tap unner jeg dere seieren pga det der. Toskete.

Men Gamsten er fremdeles verdens ekleste kis. Har fire B'burn-fans til venner som er enig, de setter han sånn ca der oppe med C Ronaldo i ekkelhet. Og i dag er Barton skikkelig, skikkelig supderduperekkel han og!

Da er de isåfall de første roversfansene jeg kjenner som synes det, jeg mener Gamst og Ronaldo ikke kan sammenlignes i ekkelhet. Gamst er en av de som prøver å holde moralen oppe i både klubb og landslag, det eneste unntaket er den dumme filminga mot Arsenal for 2-3 sesonger siden.

Lenke til kommentar

Helt enig med Holloway, og skal bli spennende om de gir han straff eller ikke. Wolves fikk i fjor etter å ha byttet 10 spillere i en kamp, og hvis ikke Blackpool får det nå så er det forskjellsbehandlingn fra FA. Jeg håper at Blackpool ikke får noe straff for dette, men synes det blir merkelig hvis de ikke får det også. For etter hva jeg har fått med meg er situasjonene helt like.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...