Aleks Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Sky Sports News @SkySportsNews England team to play Belgium: Hart, Johnson, Cahill, Terry, Cole, Milner, Parker, Gerrard, Oxlade-Chamberlain, Young, Welbeck #SSN Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Haha, to sider med grammatikkdiskusjoner. Liker det. Alt for lenge siden jeg gikk på grunnskolen, så husker ikke reglene. Det eneste jeg vet er at hvis man skriver "do not" i MS Office 2010, så foreslår programmet å skrive "don't". Slik er det ihvertfall på min jobb-PC. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Vel, om du tenker på det sånn så kan man si at det er to tabber i bildet. Jeg mente i allfall at det teknisk sett bare er en feil i det bildet da "dont" kun burde bli byttet ut med "doesn't". Endret 2. juni 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Sky Sports News @SkySportsNews England team to play Belgium: Hart, Johnson, Cahill, Terry, Cole, Milner, Parker, Gerrard, Oxlade-Chamberlain, Young, Welbeck #SSN 4-2-3-1 med Welbeck på topp? Spennende. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Blackburn Rovers vant supportercupen 2012, der en tippeligaspiller vant sin første tittel for året. Her er laget som vant: Jonas Sundet, Anders Særvold, Steinar Uglebakken, Remi Hilstad, Ronny Losoa, Kenny Strandberg, Daniel Strandberg. Marcus Halland, Jon Anders Martinsen, Trond Remi Otterstad, Stefan Strandberg og Eirik Herland Berge Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Sky Sports News @SkySportsNews England team to play Belgium: Hart, Johnson, Cahill, Terry, Cole, Milner, Parker, Gerrard, Oxlade-Chamberlain, Young, Welbeck #SSN 4-2-3-1 med Welbeck på topp? Spennende. Trodde du på noe som helst tidspunkt at Roy Hodgson skulle kjøre en 4-2-3-1 formasjon? (Har ikke sett kampen, men regner det som helt usannsynlig, og regner med at det var en slags 4-4-1-1 i praksis ) Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Jeg håpet. edit: Mener å huske at han brukte den formasjonen med Fulham en periode men det kan vel være hukommelsen min det er noe i veien med, det vil i tilfelle ikke være første gang Endret 2. juni 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Populært innlegg LarsP Skrevet 3. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. juni 2012 Kommentar overflødig; 16 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Soccer er faktisk et britisk ord og stammer fra en sammentrekning av "association football" (akkurat som association rugby). Hvis jeg ikke husker feil så kaller irene det for soccer den dag i dag. Videre så henviser ikke football til at man sparker ballen med føttene, men at spillet tar sted til fots og ikke på hest, som f.eks polo. Soccer/football-diskusjonen er høyst trolig den mest meningsløse diskusjonen jeg vet om. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Dirk Kuyt til Fenerbache for en million pund. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Gary Cahill ute av EM, Martin Kelly inn. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Kommentar overflødig; Det tok syv år før han spilte i Europa. Endret 3. juni 2012 av Atald Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Flisespikkeri. Close enough! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Gary Cahill ute av EM, Martin Kelly inn. Hvorfor ikke kalle inn Ferdinand? Haha, nå skrev Ferdinand på Twitter: @rioferdy5 What reasons?????!!! Endret 3. juni 2012 av cfthompson Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Han og Terry er ikke akkurat perlevenner etter hendelsen mellom sistnevnte og Anton Ferdinand. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Micah Richards er også bedre enn Martin Kelly. Mangler bare en Jay Spearing i den England troppen nå. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Roy Hodgson har seriøst hatt pågående hjerneblødning siden den dagen han signerte for Liverpool. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 6 Liverpool-spillere i troppen. Hvorfor ikke gjøre skandalen komplett og kalle inn Spearing og Shelvey også? CONFIRMED: Liverpool's pre-season tour of Poland and Ukraine starts against France June 11th. 6 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Det er Gerrard som styrer laguttaket, derfor det er 6 liverpoolspillere i troppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå