Atald Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Han er også 34 og var rimelig svak i ligaen i sesongen som har gått. Virker som alle glemmer det på grunn av innsatsen i de siste rundene i CL og FA-cupfinalen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hadde tatt Bosingwa og Craig Gordon Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Paul Robinson kan bidra til intensiteten på trening, mens Scharner spiller cello. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) L. King, såpass ja. Han er ført opp på lista grunnet at kontrakten går ut, han og klubben diskuterer nå om ikke han heller skal gå over i en annen rolle i klubben grunnet skaden. Har uttalt ved flere anledninger om at han er one club man, så tviler på at han selges eller noe lignende. Endret 1. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ja, var derfor jeg stusset litt. Selv om han har fått mye av karrieren og sitt fulle potensial ødelagt, er han og blir Mr. Tottenham. Kan ikke se for meg King i en annen klubb. Han har vært der hele karrieren, fra ung, og jeg håper han blir der til han legger opp som fotballspiller. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Sky Sports News @SkySportsNewsAjax and Belgium defender Jan Vertonghen confirms he will join Tottenham within the next few days. More on SSN tonight. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Jan Vertonghen avkrefter via Twitter at han er noe annet enn Ajax-spiller og sier "dont believe everything media says". Endret 1. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jan Vertonghen @Jan_Vertonghen Don't believe everything the press writes. Nothing is confirmed. Still player of #Ajax Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Tror Tottenham gjør et godt kjøp om de henter Vertonghen. Hoilett burde vel forresten vært på listen på side 480. Kontrakten hans går ut nå i sommer. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Okei. Sikkert i forhandlinger enda da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Problemet er at forhandlingene mellom Ajax og Levy har tatt veldig lang tid (ryktes at dette skyldes agenten), så jeg er redd for at noen skal kunne snappe ham opp før en evt. underskrift. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Nei da.. Vertonghen skal ha uttalt at han "kanskje" fullfører en signering i løpet av få dager. Makan til mediahysteri On another note: http://m.guardian.co.uk/football/2012/jun/01/ledley-king-set-to-quit-tottenham?cat=football&type=article Endret 1. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Småfniste av denne Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Litt morosamt at Paul Scholes står på lista for MU. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Paul Lambert har nå offisielt blitt manager for Aston Villa. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Småfniste av denne Morsomt i utgangspunktet, men alle språkfeilene ødela det for meg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Småfniste av denne Morsomt i utgangspunktet, men alle språkfeilene ødela det for meg. Alle? Jeg ser bare en, eller kanskje jeg er litt susete i hodet i dag. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg ser to. Det mangler en apostrof i "don't", og det skal være "doesn't", ikke "don't" i tillegg. 1 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) 1. Don't, ikke dont 2. Det skal være doesn't, ikke dont/don't Leo kom foran meg med 7 min................ good job. Endret 2. juni 2012 av makkaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå