Latias Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Hvilket års CL-vinner er det han prater om? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Grattis til Chelsea med en spiller som hele tiden har vært klar på hvor og hva han ønsker seg. 3 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Håper han flopper som faen. Falsk type. 7 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jaja, da får Torres litt mer spillerom siden forventningspresset vil være mye større på Hazard. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Han er jo et geni med tanke på hvor godt han har klart å markedsføre seg selv det siste året. Dersom han hadde oppført seg politisk korrekt så hadde han nok hatt en lang lavere prislapp enn det han har per dags dato. Jeg avventer gledesropet til han står med drakten i hendene. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Klarer ikke å skjønne hvorfor han velger akkurat Chelsea. Greit, de vant Champions League iår, men vil Hazard vinne CL med å stå rundt sin egen 16 meter i 90 % av kampene? 5 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Digger Hazard. Det blir spennende å se en så god spiller i Premier League. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Han er taper? Sliter du med å lese? Ja, taper. Digger Hazard. Det blir spennende å se en så god spiller i Premier League. Er redd han kommer til å dominere. Men håper han drar en Torres. 5 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Feil valg om han ville til et lag som går for CL-trofeet neste år, eller om 10 år, uten tvil. Men han er jo en nisse han der. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg tror prøver å mindfucke enda mer, og at han fremdeles ikke har bestemt seg. Det eneste laget av City, United og Chelsea som ikke er en "Champions League-winner" er City, så dit blir det vel da ikke, men med en formulering som "I'm signing for the Champions League-winner" kan fort være både Chelsea og United. Jeg krysser fingrene for det siste. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Emils1 skrev jo at det var offisielt. Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Enig med Jonas, virker helt usannsynlig at Chelsea ikke skulle ha annonsert dette på sine hjemmesider, osv. Det virker som en skikkelig mindfuck som egentlig bare gjør fyren enda mer uspiselig. Personlig får jeg mindre og mindre lyst å se han i Unitedtrøyen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Han er jo et geni med tanke på hvor godt han har klart å markedsføre seg selv det siste året. Dersom han hadde oppført seg politisk korrekt så hadde han nok hatt en lang lavere prislapp enn det han har per dags dato. This. 1 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Om det var offisielt, antar jeg at Chelsea ville ha offentliggjort det på hjemmesidene sine, eller i det minste på twitter eller Facebook. De har ikke gjort noen av delene. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Står kun på hans egen twitter, og litt rart å annonsere sin nye klubb på twitter spør du meg. Hazard virker som en type som kan finne på å si: I'm signing for the champions league winner next year, city, because I joined them. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå