Boll1 Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) heier på Liverpool i morgen men tror nok Chelsea blir for sterke Endret 7. november 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 jepp, samma her Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Må at jeg liker Kevin Davies noe jævlig. God spiller og en fighter. Så nettopp på TV2 BPL HD1 at han hadde startet en veldedighetsorganisasjon for vanskeligstilte barn og unge i Bolton. Herlig kar! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 I all den tid jeg har vært på forumet har jeg opplevd det som om det har vært meg mot alle når det gjaldt Davies. "Ånei for en gris" osv. Godt å se at jeg ikke er alene likevel, selv om han riktignok har fått mye positiv omtale i pressen nå i nyere tid og at det kanskje har vært en øyneåpner for noen og enhver. Hardtarbeidene, ærlig, dyktig og en gjennomført fin fyr. Kevin har vært Boltons talisman i årevis og har i stor grad måtte bære klubben alene uten å få så mye som et fint ord i takke. At han fikk en landslagskamp i retur for sin innsats i lille Bolton syntes jeg faktisk at var på sin plass. Kudos til Capello. 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Er vel sjeldent noen har ytret noe om han. Erke Britisk spiss. Beste hodespilleren i Premier League noen år. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Som spiller er det vel ikke særlig mye mer å si om Davies. Fantastisk god på hodet, spesielt i dueller. Mannen har sammen med Bolton tatt et nytt steg i år, og han fortjener virkelig den landskampen. Likevel er jeg ikke alt for fan av enkelte ting han gjør på banen. Han er hard og for det meste fair, men enkelte ganger går han over streken. Likevel en flott type, som jeg tror de fleste lag i PL kunne hatt nytte av å ha i troppen. Murbrekker på topp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Nå finnes det vel knapt spillere som aldri går over streken.... giggs er vel et krem eksempel, men de er neimen ikke mange. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Må at jeg liker Kevin Davies noe jævlig. God spiller og en fighter. Så nettopp på TV2 BPL HD1 at han hadde startet en veldedighetsorganisasjon for vanskeligstilte barn og unge i Bolton. Herlig kar! Noe av det samme som Joey Barton har gjort det. Han har virkelig skjerpa seg, både personlig og på banen. Gudskjelov. Får håpe Carroll følger hans eksempel og ikke blir en "ny" Gazza. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Ja, Barton har virkelig vokst på meg denne sesongen. Likte ikke typen før, men han har virkelig skjerpet seg. Bøtter inn med gode matcher denne sesongen. Digga målet og feiringa mot Villa, og det virker som han har skjønt at når han ikke driver å roter seg borti ting på fritiden så går ting alt så mye bedre både på og utenfor banen. Carroll er dritrå. Kunne se allerede i kampen mot Man Utd at den gutten kan bli vanskelig å stoppe. Tok jo ned 70 meters baller med Vidic i ryggen på ned brystet. Vi ser nok han for England snart. leif Endret 10. november 2010 av Jefe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Fuck Barton. Tror han er i bokseringen og gir Gamsten et ordentlig slag. Dommeren så det ikke, så satser på at FA gir han en saftig straff. Cunt. Endret 10. november 2010 av Latias Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Han fortjener en skikkelig straff for det der ja. Totalt unødvendig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Du jinxet det ganske godt med innlegget du postet tidligere i dag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Yes. Faen, garantert min skyld. Han har jo holdt seg unna alt slik, selv om han har blitt nedslått og nedsparket gang på gang på bana. Så aner ikke hva som fikk han til å gjøre det der, bortsett fra at Gamst er verdens mest ufyselige fyr da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Du jinxet det ganske godt med innlegget du postet tidligere i dag. Jeg også egentlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Han har holdt seg på matta i 1,5 år, og så skjer dette. Forstår ikke hva som trigger det der. Edit: men noe må ha vært galt, så ikke smilet hans i det hele tatt i dag. Mannen pleier jo å løpe rundt og le konstant. Endret 10. november 2010 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Yes. Faen, garantert min skyld. Han har jo holdt seg unna alt slik, selv om han har blitt nedslått og nedsparket gang på gang på bana. Så aner ikke hva som fikk han til å gjøre det der, bortsett fra at Gamst er verdens mest ufyselige fyr da. Hva folk har så i mot Gamsten, har jeg egentlig aldri skjønt... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Han har sleik, men er ikke fra Oslogryta. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Yes. Faen, garantert min skyld. Han har jo holdt seg unna alt slik, selv om han har blitt nedslått og nedsparket gang på gang på bana. Så aner ikke hva som fikk han til å gjøre det der, bortsett fra at Gamst er verdens mest ufyselige fyr da. Hva folk har så i mot Gamsten, har jeg egentlig aldri skjønt... Han er bare generelt en ufyselig fyr. Og det hjalp ikke at han jubla som om han var verdens beste spiller når han spilte håndball mot Newcastle og fikk mål på det. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Sjekk denne West Ham-suseren Scott Parker er søren meg ikke sann. Mer av dette takk! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Så hatet mot Gamsten er basicly av samme type hat som er rettet mot Ronaldo (sett bort fra filminga)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå