Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I all den tid jeg har vært på forumet har jeg opplevd det som om det har vært meg mot alle når det gjaldt Davies. "Ånei for en gris" osv. Godt å se at jeg ikke er alene likevel, selv om han riktignok har fått mye positiv omtale i pressen nå i nyere tid og at det kanskje har vært en øyneåpner for noen og enhver.

Hardtarbeidene, ærlig, dyktig og en gjennomført fin fyr. Kevin har vært Boltons talisman i årevis og har i stor grad måtte bære klubben alene uten å få så mye som et fint ord i takke. At han fikk en landslagskamp i retur for sin innsats i lille Bolton syntes jeg faktisk at var på sin plass. Kudos til Capello.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Som spiller er det vel ikke særlig mye mer å si om Davies. Fantastisk god på hodet, spesielt i dueller. Mannen har sammen med Bolton tatt et nytt steg i år, og han fortjener virkelig den landskampen.

Likevel er jeg ikke alt for fan av enkelte ting han gjør på banen. Han er hard og for det meste fair, men enkelte ganger går han over streken. Likevel en flott type, som jeg tror de fleste lag i PL kunne hatt nytte av å ha i troppen. Murbrekker på topp.

Lenke til kommentar

Må at jeg liker Kevin Davies noe jævlig. God spiller og en fighter. Så nettopp på TV2 BPL HD1 at han hadde startet en veldedighetsorganisasjon for vanskeligstilte barn og unge i Bolton. Herlig kar!

Noe av det samme som Joey Barton har gjort det. Han har virkelig skjerpa seg, både personlig og på banen. Gudskjelov. Får håpe Carroll følger hans eksempel og ikke blir en "ny" Gazza.

Lenke til kommentar

Ja, Barton har virkelig vokst på meg denne sesongen. Likte ikke typen før, men han har virkelig skjerpet seg. Bøtter inn med gode matcher denne sesongen. Digga målet og feiringa mot Villa, og det virker som han har skjønt at når han ikke driver å roter seg borti ting på fritiden så går ting alt så mye bedre både på og utenfor banen. Carroll er dritrå. Kunne se allerede i kampen mot Man Utd at den gutten kan bli vanskelig å stoppe. Tok jo ned 70 meters baller med Vidic i ryggen på ned brystet. Vi ser nok han for England snart.

leif

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Yes. Faen, garantert min skyld. Han har jo holdt seg unna alt slik, selv om han har blitt nedslått og nedsparket gang på gang på bana. Så aner ikke hva som fikk han til å gjøre det der, bortsett fra at Gamst er verdens mest ufyselige fyr da.

Hva folk har så i mot Gamsten, har jeg egentlig aldri skjønt...

Han er bare generelt en ufyselig fyr. Og det hjalp ikke at han jubla som om han var verdens beste spiller når han spilte håndball mot Newcastle og fikk mål på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...