Jotun Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Eg hadde også vært desperat hadde eg vært i dine sko med denne muligheten! Bra du har underholdning på en fredag. Å så utrolig sur og grinete du hørtes ut nå. Også. Hvorfor skal du sitere meg gang på gang for å komme med tøffheter og morsomme vitser? For at folk skal skjønne hvem eg svarer når det er noen innlegg siden det eg siterer ble skrevet. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Sannheten det. Har du kilde på sitatet i signaturen din? Pleier å få med meg de fleste offisielle uttalelsene som kommer fra klubben, men denne har gått meg hus forbi. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Er ikke en klubb uttalse med en uttalse som enkelte supportere fra Liverpool kom med. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Da er vel den siste linjen din litt...tja..missvisende? Endret 26. mai 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Kan godt gjøre om til fansen så det ikke skaper så store missforståelser.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Da er vel den siste linjen din litt...tja..missvisende? Jau jau... What's new a?? Prøvde å få tilbake det å se signaturer midlertidig, men fant ikke ut av det. Sikkert like greit. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Kan godt gjøre om til fansen så det ikke skaper så store missforståelser.... Bedre nå jå. Fortsatt opptil flere orddelingsfeil, men det får heller gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Blir litt feil også, Torres var jo ikke på banen i Fa-finalen, og fikk kun en flau filming i CL-finalen. En kamp han ikke fikk starte, og som han mener var den største skuffelsen i sitt liv. Da blir signaturen din litt teit. Endret 26. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Enig ZU, Torres har uten tvil en bra CV, og særlig etter årets sesong. EM, VM, CL + FA-Cup er noe av det største en spiller kan oppnå, men bidragene til de to titlene han har vært med på i år har vært ganske begrenset. Er jo også en grunn til at han samme kveld som han vant CL fortalte Guillem Balague at han vurderer fremtiden sin og at han ikke var spesielt happy med måten han har blitt behandlet på denne sesongen. http://www.guillembalague.com/interview_desp.php?id=98&titulo=Fernando%20Torres%20on%20the%20Champions%20League%20Final%20and%20his%20season%20at%20Chelsea. Etter FA-cupfinalen var det også en del snakk om at han isteden for å feire i Chelseagarderoben gikk over til Liverpool sin for å prate med Gerrard o.l. Så selv om merittlisten hans har blitt langt bedre de siste ukene, så tviler jeg på at Torres er mer happy en noensinne. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Intervju som kom i etterkant av det: http://www.chelseafc...2787863,00.html Så klart det er skuffende å ikke bli valgt, men å si at Torres spilte dårlig når han kom på er feil. Han jobbet veldig hardt hele tiden og skaffet hjørnesparket vi scoret på. Han har også bidratt i de andre kampene i både CL og FA-cup. Tror Torres er sjeleglad for at han luktet at Liverpoolskipet holdt på å synke og hoppet over i et annet. Endret 26. mai 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Intervju som kom i etterkant av det: http://www.chelseafc...2787863,00.html Så klart det er skuffende å ikke bli valgt, men å si at Torres spilte dårlig når han kom på er feil. Han jobbet veldig hardt hele tiden og skaffet hjørnesparket vi scoret på. Han har også bidratt i de andre kampene i både CL og FA-cup. Tror Torres er sjeleglad for at han luktet at Liverpoolskipet holdt på å synke og hoppet over i et annet. Jeg tror ikke Torres er glad i det hele tatt. Jeg tror han har skammet seg helt siden han forlot LFC. De første månedene virket det som han så vidt turte å åpne kjeften og snakke... Den dag i dag er han nok fortsatt preget. Hva er vel en tittel om man føler man ikke har bidratt nok til å fortjene den? På måten det har utviklet seg for Torres, så skal man ikke se bort ifra at han angrer. Uavhengig av hvor mange medaljer Torres kan cashe inn på romans regning, så vil de ikke bety mye iforhold til medaljer der man selv har bidratt nok til å fortjene en. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Blir litt feil også, Torres var jo ikke på banen i Fa-finalen, og fikk kun en flau filming i CL-finalen. En kamp han ikke fikk starte, og som han mener var den største skuffelsen i sitt liv. Da blir signaturen din litt teit. Mye mulig, men er det så mye bedre å si Torres angrer seg for at han ikke var med på LC? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Intervju som kom i etterkant av det: http://www.chelseafc...2787863,00.html Så klart det er skuffende å ikke bli valgt, men å si at Torres spilte dårlig når han kom på er feil. Han jobbet veldig hardt hele tiden og skaffet hjørnesparket vi scoret på. Han har også bidratt i de andre kampene i både CL og FA-cup. Tror Torres er sjeleglad for at han luktet at Liverpoolskipet holdt på å synke og hoppet over i et annet. Jeg tror ikke Torres er glad i det hele tatt. Jeg tror han har skammet seg helt siden han forlot LFC. De første månedene virket det som han så vidt turte å åpne kjeften og snakke... Den dag i dag er han nok fortsatt preget. Hva er vel en tittel om man føler man ikke har bidratt nok til å fortjene den? På måten det har utviklet seg for Torres, så skal man ikke se bort ifra at han angrer. Uavhengig av hvor mange medaljer Torres kan cashe inn på romans regning, så vil de ikke bety mye iforhold til medaljer der man selv har bidratt nok til å fortjene en. Vill spekulering basert på ingenting, men du skal få lov til å tro det du vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Emil: Tror alle i verden(minus deg da) skjønte at det ble sagt på spøk. (tror egentlig du skjønte det selv også.) Endret 26. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Intervju som kom i etterkant av det: http://www.chelseafc...2787863,00.html Så klart det er skuffende å ikke bli valgt, men å si at Torres spilte dårlig når han kom på er feil. Han jobbet veldig hardt hele tiden og skaffet hjørnesparket vi scoret på. Han har også bidratt i de andre kampene i både CL og FA-cup. Tror Torres er sjeleglad for at han luktet at Liverpoolskipet holdt på å synke og hoppet over i et annet. Jeg tror ikke Torres er glad i det hele tatt. Jeg tror han har skammet seg helt siden han forlot LFC. De første månedene virket det som han så vidt turte å åpne kjeften og snakke... Den dag i dag er han nok fortsatt preget. Hva er vel en tittel om man føler man ikke har bidratt nok til å fortjene den? På måten det har utviklet seg for Torres, så skal man ikke se bort ifra at han angrer. Uavhengig av hvor mange medaljer Torres kan cashe inn på romans regning, så vil de ikke bety mye iforhold til medaljer der man selv har bidratt nok til å fortjene en. Vill spekulering basert på ingenting, men du skal få lov til å tro det du vil. Basert på ingenting? Jeg syns nå hans intervjuer og reaksjoner i Chelsea har vært ganske overbevisende. Jeg venter ennå på at den store dagen skal komme, der Torres endelig kommer med innside-informasjonen som forsvarer hans handlinger. Legitime grunner som ennå ikke har blitt avslørt. Kanskje han avslører dem når han har mot til å starte med twitter... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Han forteller en god del i det intervjuet jeg linket til om du leste det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Noen som fikk med seg Huddersfield Town - Sheffield United? Det gikk til straffesparkkonkurranse. Begge lag bommet tre av de fem første straffene. Horrible straffer fra begge lag. Når man så sendte ut én etter én ble straffene sikrere for hver gang. Det ble avgjort mellom keeperne der Alex Smithies (Huddersfield Town) satte sin straffe, og reddet Steve Simonsens (Sheffield United). God underholdning. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Æsj, det skulle jeg fått med meg. Herlig at Sheffield United forblir nedi der. De kan ligge og råtne. Huddersfield kommer nok til å slite siden Jordan Rhodes godt mulig blir solgt. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Steve Simonsen satte vel ballen over? Eller er jeg helt neddopa nå? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Nei, det er jeg som roter. Simonsen satte den over, ja. Føler også at jeg må spesifisere at straffebom (tidligere i innlegget) enten betød redning eller bom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå