Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hazard havner ikke i United uansett, ikke hvis han er ønsket av City. Dessuten er det neppe et dumt kjøp for City. Hazard kan bli en solid forsterkning hvis han tar plassen til Nasri.

 

Tja, tja.. Selv om jeg er enig i at det ser ut som han ikler seg blått neste år, så må jeg si at jeg husker mange mente det samme om Wayne Rooney når han var like brennhet for 7-8 år siden. Det sto mellom oss (i en oppbyggingsfase) og Chelsea (veldig sterke tittelutfordrere og eventuelle vinnere). I ettertid viser det seg at vi har hatt minst like mye suksess som Chelsea.

Lenke til kommentar

Jeg har fått med meg mange rykter om det du nevner, men ikke faktiske uttalelser. Det eneste håndfaste er at han i går sa han ikke vet hvor han kommer til å spille og at Manchester og nå Chelsea er inne i bildet.

 

Presse prisen ved å uttale seg i pressen? Alle klubber som er involvert vet selvsagt mye mer enn det som kommer frem i pressen, uttalelser her spiller ingen trille for forhandlingene.

Lenke til kommentar

Jo flere klubber som melder sin interesse, jo høyere er flere villige til å by.

Jeg har allerede nevnt på forrige sider hvilke klubber son han har flørtet med, samt at han igjen har uttalt seg på en måte som tilsier at han er meget klar over hvor ettertraktet han er, på en meget hoven måte.

 

Å først si at han skal avsløre hvor han ender opp etter gårsdagens kamp, for så å plutselig ombestemme seg ser jeg personlig som nok et bevis på at han liker oppmerksomheten.

Lenke til kommentar

Jo flere klubber som melder sin interesse, jo høyere er flere villige til å by.

Jeg har allerede nevnt på forrige sider hvilke klubber son han har flørtet med, samt at han igjen har uttalt seg på en måte som tilsier at han er meget klar over hvor ettertraktet han er, på en meget hoven måte.

 

Tror du klubber melder sin interesse etter hva de hører i media? Alle klubber i verden er klar over Hazards kvaliteter og om de er interessert har de kontakt med agenten hans og Lille. Klubbene er mye bedre orientert om tingenes tilstand enn vi noen gang kommer til å bli.

 

Hvor troverdige er disse ryktene om at han skal til den eller den klubben? Like troverdig som at han skal spille i blått neste sesong? Spillere blir sitert på mye rart selv om de aldri har snakket med journalisten som skriver om det.

 

Tror du på alle artikler som dukker opp under silly season?

 

Å først si at han skal avsløre hvor han ender opp etter gårsdagens kamp, for så å plutselig ombestemme seg ser jeg personlig som nok et bevis på at han liker oppmerksomheten.

 

Har han sagt at han skulle avsløre det etter kampen eller var dette nok et eksempel på piss fra tabloidpressen?

 

Det eneste jeg vet han har sagt er det han sa på TV i går kveld. At Manchesterklubbene og Chelsea er interessert og at han ikke har bestemt seg for hvor han skal spille neste sesong. Et ærlig svar på hvordan ting ligger an.

Lenke til kommentar
Tror du klubber melder sin interesse etter hva de hører i media? Alle klubber i verden er klar over Hazards kvaliteter og om de er interessert har de kontakt med agenten hans og Lille. Klubbene er mye bedre orientert om tingenes tilstand enn vi noen gang kommer til å bli.

 

Klubber melder selvfølgelig ikke sin interesse via media, da hadde det vært poengløst med speidere, men det forandrer ikke det faktum at man fortsatt er villig til å betale mer for spillere man vet flere er ute etter, det er her media er innvolvert gjennom å blåse opp sitater fra Hazard.

 

Hvor troverdige er disse ryktene om at han skal til den eller den klubben? Like troverdig som at han skal spille i blått neste sesong? Spillere blir sitert på mye rart selv om de aldri har snakket med journalisten som skriver om det.

 

Selvfølgelig, men Hazard sin flørting med bl.a. Tottenham, Arsenal og Chelsea i England (før han begynte å smiske i retning Manchester) og deretter La Liga gigantene bidrar ikke akkurat til at ryktene blir mindre.

Hazard og folkene rundt ham er like klar over medias makt, som vi andre er klar over at media kan gjøre ti høns ut av en fjær.

 

Tror du på alle artikler som dukker opp under silly season?

 

Nei, men på samme måte som jeg er klar over at media er glad i overskrifter så kommer ryktene som regel fra et sted.

Ingen røyk uten ild pleide man å si, selv om ilden ikke trenger å være nevneverdig stor.

 

Dessuten er det Hazard sin flørting med forskjellige klubber jeg reagerer på, ikke mediaenes vinkling da jeg tar alt som skrives i media med en klype salt.

 

Det eneste jeg vet han har sagt er det han sa på TV i går kveld. At Manchesterklubbene og Chelsea er interessert og at han ikke har bestemt seg for hvor han skal spille neste sesong. Et ærlig svar på hvordan ting ligger an.

 

Et ærlig svar ja, men forandrer det virkelig hva han har sagt tidligere om hvordan han først mente at La Liga ville ha vært et fantastisk skritt videre, fordi "alle" vil spille for enten Barca eller Real, for så å rette oppmerksomheten mot England da det virket som om han ikke fikk napp i Spania?

 

Vi er helt klart uenige om Hazards integritèt, men du må ikke tro for et sekund at jeg baserer alt jeg hører om Hazard utelukkende på hva media skriver.

Lenke til kommentar

Klubber melder selvfølgelig ikke sin interesse via media, da hadde det vært poengløst med speidere, men det forandrer ikke det faktum at man fortsatt er villig til å betale mer for spillere man vet flere er ute etter, det er her media er innvolvert gjennom å blåse opp sitater fra Hazard.

 

Tror du ikke klubb og agenter bruker dette i forhandlinger for å få best mulig betalt? Jeg står fortsatt fast på at ingenting av det som kommer frem i media er nytt for klubber som er interessert i spilleren, så å si at uttalelser i media er for å presse opp prisen blir derfor feil.

 

Selvfølgelig, men Hazard sin flørting med bl.a. Tottenham, Arsenal og Chelsea i England (før han begynte å smiske i retning Manchester) og deretter La Liga gigantene bidrar ikke akkurat til at ryktene blir mindre.

Hazard og folkene rundt ham er like klar over medias makt, som vi andre er klar over at media kan gjøre ti høns ut av en fjær.

(...)

Nei, men på samme måte som jeg er klar over at media er glad i overskrifter så kommer ryktene som regel fra et sted.

Ingen røyk uten ild pleide man å si, selv om ilden ikke trenger å være nevneverdig stor.

 

Dessuten er det Hazard sin flørting med forskjellige klubber jeg reagerer på, ikke mediaenes vinkling da jeg tar alt som skrives i media med en klype salt.

 

Ilden din er at Hazard er ønsket av flere storklubber og at de fleste har vært klar over at han kommer til å flytte på seg i sommer. Det er alt som skal til for at tabloidene pøser ut med "sitater" og "innsideinformasjon" og kobler ham til de fleste klubber, enkelt og greit for å fange lesere og generere klikk.

 

Vi er tydeligvis grunnleggende uenige om hvor mye tillit vi skal vise det som kommer fra tabloidene. Jeg mener det er sannsynlig at hele denne "flørtingen" til Hazard er medieskapt og til de grader blåst opp for å generere klikk eller selge aviser. Jeg har iallfall ikke fått med meg at noe av dette har grunnlag i TV-intervju der folk har kunnet sjekke at det stemmer.

 

 

Et ærlig svar ja, men forandrer det virkelig hva han har sagt tidligere om hvordan han først mente at La Liga ville ha vært et fantastisk skritt videre, fordi "alle" vil spille for enten Barca eller Real, for så å rette oppmerksomheten mot England da det virket som om han ikke fikk napp i Spania?

 

Journalist: "Kunne du tenkt deg å spille i Spania for Barcelona eller Real Madrid?"

Hazard: "De er selvsagt to av verdens største klubber og det ville vært en stor opplevelse å spille for en av dem".

Overskrift i nettavis 2 minutter senere: "HAZARD VIL TIL SPANIA"

 

Det er slik pressen fungerer og det er du selv klar over. Alle uttalelsene som ikke kan sjekkes bør tas med en trailerlast med salt.

 

Hva er forresten galt med uttalelsen du kommer med? Man er dum om man ikke mener Barcelona og Real Madrid er to fantastiske klubber og at "alle" ønsker å spille for en av dem. Han kommer med et høflig og rimelig selvfølgelig svar. Hva mener du han skal si når en journalist spør ham om noe slikt?

 

Vi er helt klart uenige om Hazards integritèt, men du må ikke tro for et sekund at jeg baserer alt jeg hører om Hazard utelukkende på hva media skriver.

 

Hva baserer du de på? Har du TV-intervjuer du kan henvise til der han flørter med klubber? Har du innsideinformasjon? Er du en bekjent av Hazard?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*snip*

 

Dette er hovedsaklig medieskapt, ja, men Hazard har vært med på å blåse dette opp. Han har vært kryptisk i sitatene sine, både på twitter og i intervjuer (av det de som følger fransk fotball kan fortelle meg). Youtube-videoen på forrige side hjelper heller ikke. Det virker for meg som om han trives med spekulasjonene.

 

@PSV: Hvor mange ganger har vi ikke sett sånne linker? Ingenting på selve forsiden. Saken ser heller ikke ekte ut. Flere på twitter er skeptiske til Sky-kildene.

Lenke til kommentar

Når mediene kommer med "våre kilder", "nær venn sier" osv, så skal man være forsiktig med å tro på ryktene og dømme personen. Men Hazard-saken(e) er anderledes. Han har gitt konkrete intervjuer, altså ekte sitater der han flørter med flere klubber. Mediene blåser det selvsagt mer opp, men det forandrer ikke det at Hazard faktisk kommer med forskjellige meninger om hvor han skal ende opp.

 

Hazard og hans agentteam vet også veldig godt at hvor flere som er ute etter han, jo bedre lønn, status osv får han. Da er det bare bra at han blåser litt mer på bålet.

Lenke til kommentar

Hahahaha, ESPN gikk rett på de og, tweeta det her istad, tweeten er sletta nå :D

 

ESPN Soccernet ‏@ESPNSoccernet

BREAKING NEWS: Manchester United have signed Eden Hazard from Lille for an undisclosed. #mufc

 

Og derfor skal man ikke tro noe som blir sagt i media. Kun den offisielle nettsida og manageren til klubben som signerer han og Eden Hazard selv er troverdige kilder når det blir så mye oppstyr rundt en sak. Jeg tror ikke på noe som skjer før han står med trøya i nevene og tar en manager i hånda.

Lenke til kommentar

Dette er hovedsaklig medieskapt, ja, men Hazard har vært med på å blåse dette opp. Han har vært kryptisk i sitatene sine, både på twitter og i intervjuer (av det de som følger fransk fotball kan fortelle meg). Youtube-videoen på forrige side hjelper heller ikke. Det virker for meg som om han trives med spekulasjonene.

Av det jeg har fått med meg har det aller meste vært typisk oppblåste saker av media. Ideelt sett kunne han nok sagt at han ikke kommenterer klubber ved alle spørsmål som kommer, men han har sannsynligvis bare prøvd å svare høflig på det han blir spurt om.

 

Jeg synes iallfall man går langt når man begynner å rake ned på spilleren og kalle ham uspiselig. Om spilleren snakker positivt om klubber, hva så? Hvem er det som ikke kunne tenkt seg å spille for Real Madrid, Barcelona, Manchester United ++ ?

 

Angående den youtubevideoen ser jeg mest på den som et stikk til alle spekulasjonene i media. Andre står selvsagt fritt til å tolke den annerledes.

 

Sier meg ferdig med denne Hazard-diskusjonen med en siste kommentar: Til dere som blir irritert over alt rundt Hazard, hvorfor følger dere med på det? Dere er jo selv med på å bygge opp under dette maset. Vent til Lille kommer med en offisiell uttalelse og drit i alt annet eller slutt og klag.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...