SpencerReid Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hockeygutta er noe å være stolte av, syns nå jeg. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Herregud - i kvarten mot Barcelona, da Zlatan hopper opp - tilsynelatende i hodeduell mot Puyol, og tar ballen ned på brystet. Hadde vært spennende å se hvor godt en spiller som Zlatan kunne gjort det i "verden tøffeste liga". Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hadde likt å se Zlatan i Stoke. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Håper vi slipper å se Zlatan i PL. City er vel den eneste aktuelle klubben, og til tross for en meget god angrepsrekke hadde Zlatan vært et steg opp. Fantastisk spiller. Jeg er en enorm tilhenger av han, men jeg ønsker at United skal vinne ligaen. Hvor har du det forresten fra at Zlatan ikke liker Balotelli, Sovehest? Mitt inntrykk er at Zlatan og Balotelli ikke har noe vondt blod mellom seg.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Eneste jeg har hørt om Zlatan og Balotelli er at Zlatan kritiserte Materazzi for å "angripe" Balotelli etter CL-kampen mellom Barca og Inter for noen år siden. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg tolket det slik fra biografien til Zlatan. Har ikke lest noe om det i media, tror jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Playoff-finalen i gang! Hvem holder folket med? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Selv om jeg føler at WH hører hjemme i PL, så savner jeg kommentarene til Holloway. Blackpool her også! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Cole sender WH opp i føringen! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Uten tvil Bøackpool. Satser på Kevin Phillips viser frem målteften i andre omgang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Jada, balanse i regnskapet! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Eneste jeg har hørt om Zlatan og Balotelli er at Zlatan kritiserte Materazzi for å "angripe" Balotelli etter CL-kampen mellom Barca og Inter for noen år siden. Jeg tolket det slik fra biografien til Zlatan. Har ikke lest noe om det i media, tror jeg. Husker ikke alt som stod i biografien, men kan ikke erindre at han gikk så hardt ut mot Balotelli. Det siste jeg leste om Balotelli & Zlatan var for et par måneder siden (forrige overgangsvindu?) når Zlatan sa at det ikke var plass til Balotelli i Milan, fordi de allerede hadde fire toppspisser. Håper så inderlig på West Ham. Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2012 PL, CL og FA-cupen går til sjelløse drittlag. Drittsesong. Snakkes til høsten. 16 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 PL, CL og FA-cupen går til sjelløse drittlag. Drittsesong. Snakkes til høsten. Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Forferdelig synd for Tottenham. Føler med den gjengen nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 PL, CL og FA-cupen går til sjelløse drittlag. Drittsesong. Snakkes til høsten. Heldigvis vant et sjelfullt lag Ligacupen. Men drittsesong, ja der er vi enig. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Southampton og West Ham opp. Neste år... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå