Jotun Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hvorfor det? Det er jo et faktum at selv om han løken filmet hele kampen så skulle han hatt straffe i den situasjonen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Fordi dette er fotballpuben, ikke kamptråden til Liverpool-Bolton. Er som noe skulle si at Ronaldo skulle hatt straffe mellom United og Arsenal i 2005. Ingen ting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Det har mye med saken om filming å gjøre i den forbindelse at det forklarer at filmere vel så ofte får ulemper med tullet sitt som fordeler. Det er Ronaldo et soleklart bevis for. Var jo ikke en dommer i verden som dømte fordel for han på slutten. Ser det samme med Nani nå. Får ikke straffe før noen skyter han og står der med en pistol det ryker av. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Ingen som har påstått at Liverpool ikke har filmere i sin tropp heller, de fleste Liverpool-supportene har nevnt at Torres og Gerrard har sine uvaner. Det som var ''håpløst'' og som hadde ingenting med denne diskusjonen å gjøre var den der tåpelige Ps'n(''Bolton skulle ha straffe) du kom med. Hadde absolutt ingenting med diskusjonen å gjøre, var et håpløst stikk du kunne ha spart deg for imo. Usikker på hvor du vil med dette, men jeg kan forklare den siste. Dette er fotballpuben, hvor vi diskuterer alt som har med fotball å gjøre. Den var ment som et billig stikk til Hewitt, som sendte et stikk annen, som fikk stikk av osv. Nå har det jaggu blitt en del av diskusjonen. Det skrives utrolig mye som man kan spare seg for på diskusjonsforum. Jeg føler ikke for å svare på alt, og det kan du også få slippe - alternativt har du en fulltidsjobb som er svært dårlig betalt. Jeg synes fortsatt det var straffe. Jeg håpte faktisk at Bolton skulle score på frisparket Davies filmet seg til på hjørnet av 16 et par minutter senere. Utover i 2. omgang håpte jeg på 0-0, ettersom ingen av lagene fortjene noe. Nok om den kampen. Teipball: Det kan ikke være slik at fordi det eksisterer en kamptråd et eller annet sted, så er alt som har skjedd i den kampen strengt forbudt å ta opp i andre tråder. Det største problemet er at om spilleren ikke demonstrativt viser at han er blitt hindret av holdingen/fellingen osv, så får han ikke frispark/straffe. Det sier ekspertene, og det ser vi også selv. Er man rutinert, så kaster man seg i det man ser at man ikke vil nå ballen. Holding er kanskje et minst like stort problem som filming - mest fordi man slipper unna med alt mulig. Også har man plutselig en som slår ned og ingen skjønner noenting (tenker da på Blackpool - WBA, som jeg har friskt i minnet). Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) 2-0 nydelig innlegg fra Grandin Endret 1. november 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Rutinert = idiot med andre ord. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 @ Sovehest. Selfølgelig skal det ikke være sånn at man ikke kan ta opp ting utenom kamptrådene. Men du slenger egentlig bare et stikk til Liverpool. Du nevner ingen ting med at Davies ikke får straffe fordi han filmer ellers. Og det hjelper ikke diskusjonen med det du kom med. Ikke at det gjør det med det jeg kommer med dette heller, så vi kan sette en strek med det. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 oi, nå er det kamp igjen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Sykt om WBA hadde snudd dette nå. Elendig taktiske valg av Blackpool (/Holloway). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Fy faen, for noen nervepirrende minutter det var mot slutten. Kudos til WBA for å gi kampen liv. De kjempet og kjempet med ni mann, og greide nesten å utligne. Hadde ikke gjort meg noe om det hadde endt 2-2, for Blackpool hadde vel 5-6 klare sjanser de siste minuttene som de ikke greide å utnytte. Når det gjelder de taktiske valgene fra trenerne vil jeg si Di Matteo 1-0 Holloway. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Rutinert = idiot med andre ord. Rutinert = rutinert. Man har lært at man må kaste seg for å få frispark når man blir hindret. Prøver man å nå ballen får man ingenting om man ikke når den (se Nani mot Spurs - hadde han kastet seg med en gang, i stedet for å løpe etter ballen, for så å kaste seg når han ser han ikke når den...). Teipball - Agreed. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Et kjapt spørsmål om TV2 PL HD: Jeg skaffa meg Get HD PVR dekoder i går, men planlegger å bruke den på en old skool CRT TV. Da lurte jeg på om jeg virkelig må bruke akkurat den dekoderen (som også koster 99,- i mnd) eller kan kanalene kjøres på den vanlige dekoderen? Håper på raskt svar ettersom jeg må ut og kjøpe gammeldags kabel, siden det bare fulgte med HDMI-kabel med dekoderen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Wenger også innblandet i en utrosak. Hva skjer med all det utenomsportslige som skjer i PL for tiden? Snart kan vi vel sette opp en Cheating XI basert på utro spillere/managere i Premier League for tiden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Haha, det hadde vært noe det. Endret 6. november 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 2 nordmenn på scoringslisten idag Hangeland redder 1 poeng for Fulham, og Gamsten gav Blackburn ledelsen med et kjempe frispark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 God norsk dag ja, sjeldent man hører det i PL. Håper Gamsten har endt måltørken nå. 6-7 mål pr. sesong burde være mulig for en venstreving som spiller alle kampene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Apropos nordmenn i PL, dårlig stemning mellom Carew og Houllier. Er han ferdig i klubben? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Apropos nordmenn i PL, dårlig stemning mellom Carew og Houllier. Er han ferdig i klubben? Retur til Tippeliga og Enga hadde passet både Jon, og Enga nå Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 forsvinner sikkert til Italia, eller Brann Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Hva tror dere om Liverpool - Chelsea imorgen? Føler på meg en målløs affære som til slutt vipper Chelseas vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå