Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Det er vanlig prosedyre å rakke ned på andre lags spillere når man går tom for argumenter om egne spillere.

 

Så vel egentlig den komme lenge før jeg hadde svart på det første innlegget. Det er jo "the go-to response" for alle som argumenterer mot United-supportere om fotballspilleres oppførsel.

 

Det jeg derimot lurer på er hvordan Emlis. kan mene at Terry er proff i forhold til Ferdinand. Er det forholdet mellom Anton/Rio Ferdinand og Terry du mener eller at Terry er proff i forhold til Anton/Rio?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg derimot lurer på er hvordan Emlis. kan mene at Terry er proff i forhold til Ferdinand. Er det forholdet mellom Anton/Rio Ferdinand og Terry du mener eller at Terry er proff i forhold til Anton/Rio?

 

Jeg tenkte på Terry vs Anton. Klarer ikke Rio å spille med Terry så er det han som er den uprofesjonelle, grunnlag

for det er at han ikke er innblanda i saken på noen annen måte enn at han er bror.

Lenke til kommentar

Det jeg derimot lurer på er hvordan Emlis. kan mene at Terry er proff i forhold til Ferdinand. Er det forholdet mellom Anton/Rio Ferdinand og Terry du mener eller at Terry er proff i forhold til Anton/Rio?

 

Jeg tenkte på Terry vs Anton. Klarer ikke Rio å spille med Terry så er det han som er den uprofesjonelle, grunnlag

for det er at han ikke er innblanda i saken på noen annen måte enn at han er bror.

vittig.

 

At Rio ikke vil forholde seg og stole på, slik man må i fotball, en som har gjort det Terry gjorde mot broren gjør han ikke til uprofesjonell. Overhodet.

 

Rio viser heller ikke storsinn ovenfor Terry men overfor broren. Vet hvertfall hvem eg hadde stått bak...

Lenke til kommentar

James Ducker @DuckerTheTimes

Dave Whelan has confirmed to The Times that #LFC have asked for permission to speak to Roberto Martinez. "It is true," Whelan said.

 

Whelan: "I don’t know the exact timescales of when he is due to meet with the Liverpool owners but I will never stand in Roberto’s way.”#LFC

 

Er Martinez rette mann for Liverpool?

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Martinez er en knall fyr. Virkelig sansen for han, men det er et stort steg opp fra Swansea til Wigan og til Liverpool (vel i teorien). Det kan vise seg å være en genistrek eller en total flopp. Var jo ikke akkurat mange som mente at Guardiola hadde noe spesielt å bidra med heller når han tok over etter Rikjaard.

 

Én ting er hvertfall sikkert og det er at hvis noen hadde spurt meg om hvem av Daglish, Hodgson og Martinez som ville gjort en bedre jobb for Liverpool så hadde jeg satset på sistemann iallfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som United-supporter ville jeg før hatt Martinez enn Benitez, Hogdson eller Daglish. Spørsmålet er vel om ikke Liverpool heller skulle hentet Alan Pardew. Når man kjøper en spiller til 350 mill som ikke virker, så kan det være fristene å hente en som har vist at han kan få Carroll til å virke tidligere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...