Teipball Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Plaketen er jo ikke så ille. Smart er det ikke, spesielt fra en fyr med dårlig rykte fra før av, men han kunne funnet på verre ting. Dårlig forsøk på humor fra Tevez, men ikke noe særlig mer. Men, er det håp om at Tevez svarer på denne: http://www.independe...me-1789944.html ? "Not in my lifetime." Kan ikke tro at Tevez har fått med seg denne, men lov å håpe. Endret 14. mai 2012 av Teipball 5 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Men altså, Tevez kan jo ikke et ord engelsk, så han forstår nok ikke signalet han sender ut. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Men altså, Tevez kan jo ikke et ord engelsk, så han forstår nok ikke signalet han sender ut. Diskuterte dette med en venn av meg for ikke så lenge siden. Vil påstå at det er litt av en skandale at han ikke kan engelsk enda. Han har spilt i england siden 2006. Det er 6 år det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hahaha..sant det. Han er tilgitt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Er på ingen måte rasende på Tevez. Gir fullstendig faen i hele fyren, men synes som sagt det er synd at det går an å være så "small-time" som City viser seg å være gang etter gang. Plakater som det der føyer seg bare inn i rekken av ting City har gjort som viser de har komplekser for storebror, med "Welcome to Manchester"-skiltet friskt i minne. Lurer nesten på om signeringen av Hargreaves var av samme årsak. Enhver manager med respekt for seg selv burde slå hardt ned på sånne ting fordi det stiller klubben i et enormt dårlig lys. City-spillerne feirer sammen med fansen og jeg regner med at hele seansen blir filmet. Da kommer man ikke viftende med sånne plakater. Det er jo omtrent det samme som om Balotelli skulle hatt det skrevet på undertrøya og vist det frem under kamp. Hadde nok blitt utvisning på stedet. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 HVordan er det mulig å ikke kunne engelsk etter 6 år i landet? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Er det kun Aguero som kan engelsk av argentinerne i City? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Zabaleta snakket jo helt grei engelsk etter kampen på søndag. Er det andre enn Tevez som ikke snakker engelsk da? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Burde ha skjønt at jeg skulle brukt stor K... 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Burde ha skjønt at jeg skulle brukt stor K... Haha, merker jeg er trøtt når jeg ler av den der! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 SÅ mye piss som dere konstant sier om city, SÅ mye piss deres manager sier om city, og DETTE er verre og noe dere reagerer på? Gi det noen dager, det er bare de bitre følelsene som spillere dere et puss for dette her er jo bare rivalisering. Se dere litt i speilet og tenk over hva dere selv sier nesten daglig om city. Jævla hyklere. 3 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Caps, fantastisk sak. Generalisering? Enda kulere. Moraliserende i tillegg, dette må være julaften. Angrep er vel det beste forsvar har du forstått ser jeg. At man ikke kan se at dette er over kanten og så smalltime som det kan bli er nok over min lille fatteevne. Tevez er søppel, det hadde jeg sagt uansett hvordan klubb han hadde oppført seg slik i. Endret 14. mai 2012 av Hyrlen 4 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 SÅ mye piss som dere konstant sier om city, SÅ mye piss deres manager sier om city, og DETTE er verre og noe dere reagerer på? Gi det noen dager, det er bare de bitre følelsene som spillere dere et puss for dette her er jo bare rivalisering. Se dere litt i speilet og tenk over hva dere selv sier nesten daglig om city. Jævla hyklere. Ta og dra en liten sammenligning til arbeidslivet ellers. Er det greit å snakke "skjit" ovenfor konkurrenten? Som regel vil de fleste si at det er greit, og kanskje til og med morsomt. Men er det greit å håne sin tidligere arbeidsgiver? Jeg hadde iallefall blitt ekstremt skuffet om jeg hadde noen slike arbeidere under meg. City-fans har med rette lirt av seg mye rart siden de vant, men her mener jeg Tevez går over grensen for det som burde sees på som akseptabelt og jeg håper han får seg en real oppstrammer av Mancini. Isåfall ville Mancini fått et pluss i margen. 1 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 At Tevez er søppel er et ubestridt faktum. At noen City-fans tar han til hjertet etter at han nektet å spille for klubben er for meg helt merkelig. 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Men altså, Tevez kan jo ikke et ord engelsk, så han forstår nok ikke signalet han sender ut. Diskuterte dette med en venn av meg for ikke så lenge siden. Vil påstå at det er litt av en skandale at han ikke kan engelsk enda. Han har spilt i england siden 2006. Det er 6 år det. Antonio Valencia ligger på samme nivået. Så vidt han kunne si "Thank you to all Manchester United fans" på engelsk. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Men altså, Tevez kan jo ikke et ord engelsk, så han forstår nok ikke signalet han sender ut. Diskuterte dette med en venn av meg for ikke så lenge siden. Vil påstå at det er litt av en skandale at han ikke kan engelsk enda. Han har spilt i england siden 2006. Det er 6 år det. Tja, det er ikke alle som tar språk så lett. Det er mange faktorer som spiller inn, ikke bare psykolingvistiske, men også sosiale. Han har jo sagt at han har prøvd hardt, så for å være ærlig så klandrer jeg ikke fyren. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Faen så jeg hater den klovnen av en "manager". 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Godgutten Steve Kean: Må innrømme at jeg ikke er spesielt interessert i å se på Steve Kean snakke i fire minutter nå. Kjapt sammendrag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå